1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kijk af en toe op Europsort HD. Maar verder kan ik geen zenders vinden die ze uitzenden.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan moet ik me wel heel erg vervelen wil ik vrouwenvoetbal gaan kijken. Het niveau ligt denk hoger bij de 3e klasse amateurs. Er zijn genoeg sporten waar ik wel graag naar de vrouwen kijk, zoals tennis, atletiek, skiën etc. Maar bij voetbal vind ik het niet om aan te zien.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het commentaar van onze Eurosport altijd zo vreselijk, met alles. Ik had vandaag wel een Amerikaanse stream gevonden en die was wel aardig. Maja, de komende halve finales kan ik toch niet meer zien :mad:

Of je vergelijkt het gewoon niet met de mannen en ziet het als een sport op zich. Er wordt best leuk gespeeld verder, alleen merk je dat het veld nog altijd te groot is. Maar die Zweden en Duitsers speelden nog best aardig imo.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is idd vreselijk maar er komen af en toe wel wat wedstrijden in HD op. Ben nu net toevallig USA-Brazilië aan het kijken. Die Brazilianen zijn echt vies. Zouden zo allemaal kerels kunnen zijn...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Je hoeft het niet te vergelijken met mannen sporten.. Maar vergelijk het eens met vrouwenhockey ofzo.
    De motoriek klopt gewoon voor geen meter. Als ze gaan fietsen/hockeyen/tenissen/volleyballen/golfen/zwemmen/rennen gaat het allemaal perfect. De motoriek is goed en het is gewoon om aan te zien.
    Maar als ze gaan voetballen loopt de hele motoriek vast en maken ze de raarste bewegingen.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha ja klopt, dat is met het hockey met die Argentijnen ook altijd, dan zie ik liever de Zweden :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het zo is met iedere 'mannensport'.

Hoe kon het trouwens 3-5 worden met strafschoppen?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zoals ik zei, dat is niet met iedere mannensport. Lees eens! ;)

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat vrouwenvoetbal ook niet om aan te zien. Het is ook ontzettend saai, veel kansen krijgen ze niet in een wedstrijd.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is kwalitatief ook gewoon super slecht. Spanning zal er best zijn maar het is niet om aan te zien. Heb 2 jaar terug zo'n eindronde gekeken, nooit weer :9

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel vreemd dat het saai is. Want dat alles een niveau lager is, hoeft niet meteen te betekenen dat er geen reet aan is. In de Jupiler League eindigt ook elke wedstrijd in een 5 - 3 ofzo. :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie nergens waar je mannen sporten definieert. Ik denk dan aan Ijshockey, American Football, Rugby etc.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond vrouwen voetbal niet heel saai om te kijken, al boeide het me vooral omdat ik er op had gewed, gisteren zag ik nog 'voor de lol' de goal van Japan in de verlenging tegen duitsland.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij vrouwenvoetbal heb ik ook altijd het idee dat elke goal het zelfde is. Allemaal van die afstandschoten omdat ze gruwelijk veel ruimte krijgen en dan is het nog een bal die de keeper had kunnen hebben máár nooit heeft.

maar het is nog steeds beter dan de Tour de France kijken

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet jij wel een grafhekel hebben aan fietsen. Wat een spectakel gisteren en emoties met Hoogherland.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

idd, veel beter dan de Tour, wat is dat saai zeg.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je er een beetje affiniteit mee hebt valt dat reuze mee hoor ;)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alsof dat dagelijks gebeurd in de tour dat iemand van z'n sokken wordt gereden 8).

Neh ik vind er gewoon geen zak aan.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij bij de Tour alleen om de uitslagen en winnaars. Die hele fietstocht doet me ook niks, duurt veels te lang allemaal. Die commentators zitten ook echt 6 uur met elkaar in een hokje over van alles en nogwat te lullen. :lol:

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de voetbalcommentators weten dat in 90 minuten ook te presteren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina