1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het duurt idd wat langer dan een voetbal wedstrijd. Jaren terug keek ik iedere rit. Nu nooit meer mede door alle dopingschandalen. Wat me erin trok weet ik niet.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wielrennen is een edele sport. Als ik dan zie dat Johnny na zo'n ongeluk gewoon opstapt.. Iedere voetballer zou eerst wachten op een ambulance. Beschamend.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar ik zag toevallig ook 2 wielrenners met elkaar op de vuist gaan..

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat is toch ook bikkel :cool:.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat vind ik juist heerlijk! Vaak is het begin van de etappe (rond 14/15 uur) niet spannend en dat is een ideaal moment om een powernap te doen. Soms 25 minuten, maar meestal meer, ff je ogen dichtdoen met op de achtergrond het commentaar over de etappe. Ducrot is een meester wat dat betreft. Dan om half 4/ 4uur weer wakker worden en de finale kijken. Heerlijk vind ik dat!

Dat is voor mij de tour in ieder geval. ;)

Bij voetbal lukt me dat niet, dan moet ik 90 minuten analyseren en als het Ajax (of Oranje op een EK/WK betreft) in spanning zitten.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En het komende seizoen niet meer voetballen terwijl deze gasten de volgende dag gewon weer opstappen.

Daarnaast zeiken voetballers als ze 2 wedstrijden in 1 week moeten voetballen. Deze jongens zitten 6-7 uur achter elkaar op de fiets weken lang. Hoe meer geld ze krijgen hoe verwender ze worden...

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niks meer aan toe te voegen:thumbs:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik ben het met je eens maar ik vind dat dit te makkelijk wordt gezegd door veel mensen. Voetbal is toch een andere sport met andere sportspecifieke lichamelijke eisen die een ander herstel en trainingsarbeid nodig hebben.

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch!

Ik kijk liever een hele rit van de tour dan zo'n oefenwedstrijd van het Nederlands elftal.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  10. Seh

Seh Guest

Niet echt een eerlijke vergelijking. ;) Een flut ritje tegenover een oefenwedstrijd of een WK wedstrijd tegenover een Tour Etappe zou een betere afweging zijn. :)

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar heb je eigenlijk wel gelijk in.:x

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Toch zijn de bikkels in het voetbal op 1 hand te tellen.

13. Seh

Seh Guest

Gatusso. _O_

Altijd. :p

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Good Old Jaap Stam!

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Edgar Davids! Winston Bogarde! :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het zegt al genoeg dat jullie allemaal spelers noemen die inmiddels zijn gestopt...
    Terwijl er nu 195 in Frankrijk rondrijden (reden).

17. Seh

Seh Guest

Dirkie Kuyt dan. :cool:

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vrij simpel dit. In voetbal loont het niet om een bikkel te zijn, integendeel zelfs, je kan beter als een wijf over de grond gaan rollen dan snel weer op staan omdat je op die manier voordeel kan halen (Vrije trap, kaart voor tegenstander etc).

Dit heb je bij wielrennen niet, het loont niet om te blijven liggen. Het heeft niks te maken met dat wielrennen mannelijker zou zijn.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT! Voetbal is ook veel meer gebasseerd op techniek. Heb je enorm veel techniek en ben je geen bikkel kan je het alsnog enorm ver schoppen in de voetbalwereld.

Bij wielrennen is dat heel anders. Zijn gewoon 2 sporten die totaal verschillend zijn.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wielrennen gaat puur om kracht en uithoudings vermogen. Klein beetje tactiek en volgens mij geen techniek (misschien in het schakelen?).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina