De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van die speler dat hij nu uitgekotst word in amsterdam. Had hem nog een mooie carriere gegund.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja het had heel mooi kunnen zijn,.. maar als je een deel van de supporters tegen je in het harnas jaagt is er geen houden meer aan. Ook al kun je nog zo goed voetballen (en dat kan hij zeker)

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ook als ze 0% inzet tonen? Zoals el ham de laatste paar wedstrijden deed.
    Vergeet trouwens ook niet de penalty van die baklap bij Roda uit dit jaar.

4. Seh

Seh Guest

Ja pak hem op een penalty. :emo: Als van Wolfswinkel er 8 in schiet dan zijn het 'maar penalty's' en als iemand hem mist wordt hij er op gepakt (deed ik zelf ook bij Fer trouwens, beetje onterecht wel)... Lekker simpel. Die man heeft toch echt wel (een hoop) meegeholpen aan het kampioenschap van Ajax, al was dat in het begin van het seizoen.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals de trainer beslist wie er op het veld staat. Als je een speler gaat uitfluiten, fluit je in principe tegen het beleid van je trainer. Bovendien benadeel je door het gefluit de hele club. En het is toch de club waarvan je supporter bent .. ik tenminste wel.
    Volgens mij hebben Suarez en Huntelaar vaker belangrijke penalties gemist .. net alsof ze het expres doen 8)

overigens vind ik het apart dat er nog geen club voor hem is geweest, hij is wel op te halen voor 4 miljoen, wat niet duur is voor een speler met zijn kwaliteit. Je hebt alleen een trainer en een systeem nodig om hem optimaal te laten renderen .. de meeste voetballers zijn over het algemeen moeilijke mannetjes/ego's, je kan zo 100 voorbeelden opnoemen.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En hij wil wel een financiële compensatie voor zijn zaak en hij wil een grotere auto als de rest van de selectie en als hij op de bank komt blijft hij 3 weken thuis. ;)

7. Seh

Seh Guest

Dus? Ajax ging daar mee akkoord. ;)

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    berust dit op feiten of heb je dit op de roddelwebsites gelezen?

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Trabzonspor is al geweest.....
    Heeft 4.5 geboden, maar el ham wil er niet heen.
    En ja ik geloof wel dat hij het expres doet met die penalty en nog wel meer dingen in wedstrijden, zo'n smerig ventje is het namelijk wel.

Je zag ook echt dat het elftal beter ging voetballen toen el ham eruit gehaald werd.

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat eerste weet ik niet, tweede is waar en het derde is natuurlijk gebaseerd op wat er na AC Milan uit is gebeurd.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    vervelend als je zo tegen het leven aankijkt
    :): sterkte

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :lol: inderdaad he, aftrekgek :emo:

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En de auto heeft hij ook gekregen. Hij kreeg een Mercedes waar je u tegen zegt. En hij bleef inderdaad thuis na Milan uit.

14. Seh

Seh Guest

Dan is het afgelopen met (nuttige) discussies met jou, als je zo je mening vormt. :emo:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, ben je serieus of niet? Moeilijk te geloven dat je dat bent. :lol:

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    lol je zou dan toch denken dat er allemaal foto's op internet zouden staan van Hamdaoui in z'n dure Mercedes amg van 200.000+. Maar helaas, in een filmpje zag je hem in dezelfde Mercedes G klasse als Enoh rijden.

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat geloof ik serieus...
    Als je bij de wedstrijden IN HET STADION bent geweest (dus niet vanuit je tv thuis) dan zal je weten waarom.
    Lichaamstaal en dergelijke verklapt namelijk een hoop.

18. Seh

Seh Guest

Dat dacht ik ook bij Bruins en de rest van de Feyenoord selectie, maar als ze op he veld staan doen ze heus wel hun best hoor. ;) Behalve als ze omgekocht zouden zijn, dat heeft dan weer niets met de instelling van El Hamdaoui te maken. Tot nu toe kom je alleen met loze kreten zonder het te onderbouwen. ;)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja vanuit vakje 410 kun je het allemaal veel beter zien als achter de TV met close ups enzo.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want dan kun je op een speler letten ook al is de bal niet bij hem. Op tv laten ze alleen zien waar de bal is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina