1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 51]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Platje 2x gescoord. De 2-0 was echt briljant. _O_

Het blijft een bizarre voetballer.

Edit: oh kut is er PL vandaag?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manchester City 3 - 0 Swansea City (van vorm) in de 73e minuut.

Ging eerste helft heel goed met Vorm, las ik. Tweede helft gaat het rap. Statistieken tot nu
    22 - 5 (shots)
    16 - 5 (shots on target)

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tweede helft doet hij het ook nog goed.

//4 - 0, Aquero scoorde.

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    City gaat gewoon kampioen worden :thumbs:

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Om dat te zeggen na een 4 - 0 overwinning tegen een club die net gepromoveerd is, is wel heel erg optimistisch. :+

Helemaal als Liverpool al kampioen wordt. :cool:

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach vorig jaar werden ze gedeeld 2e met Chelsea, dus zo gek is het niet

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Steekt niemand echt bovenuit in de Engelse top. Het is allemaal vrij armoedig. Dus wie weet.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vorm heeft wel indruk gemaakt, Robert Savage zei voor de wedstrijd: Swansea gaat degraderen door een slechte verdediging en keeper, tijdens de wedstrijd zei hij: Om eerlijk te zijn is de doelman van Swansea geweldig.

Barton van Newcastle tweette: Goalie van Swansea oogt scherp, paar geweldige reddingen.
    Owen tweette: Doelman van Swansea doet het erg goed, ik denk dat zij het goed gaan doen dit jaar.

:)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ze hem op het moment gewoon niet kwijt willen en daarom meer vragen. Net voor het sluiten van de transferperiode is gewoon een klote moment voor veel clubs. Zeker als de speler er 1 is die je team een paar plaatsen hoger kan zetten aan het einde van het seizoen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die indruk kreeg ik vorige week tegen Heerenveen niet. Zat vlak achter de goal en die jongen maakte bepaald geen goede indruk.

1e goal is zijn fout omdat hij de bal zo bij Djuricic inleverd, 2e goal twijfelt hij bij het uitkomen en word hij door de benen gespeeld en vlak daarna komt hij heel lomp uit en loopt Narsingh omver. Had zomaar een kaart en een penalty kunnen zijn.

Totaal geen positiieve indruk gekregen van die jongen. Misschien barst hij van het talent maar ik zie er nog geen betrouwbare eerste keeper in.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat hij 1 slechte wedstrijd speelt?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja eigenlijk wel :+

Elke keeper kan een fout maken maar als je 3 grote fouten zo vlak achter elkaar maakt dan sta je volgens mij nog niet heel sterk in je schoenen.

1e keeper van Ajax moet rust uitstralen, dat doet hij absoluut niet.

En 6 miljoen voor een 2e keeper betalen slaat nergens op als je net Stekelenburg voor 6 hebt verkocht

edit:// Ik zeg daarmee niet dat het niet wat kan worden met die jongen maar de komende 2 jaar zie ik hem niet onder de lat staan bij Ajax, daar is hij volgens mij nog te onervaren en onrustig voor.

Dan krijg je net zo'n situatie als Vermeer +/- 3 jaar geleden. Af en toe een geweldige redding afgewisseld met rare fouten. Daar zit niemand op te wachten.

Stiekem vind ik eigenlijk dat ze gewoon Vorm hadden moeten ophalen zodra Roma concreet werd.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je gister gekeken? Echt prachtig hoe die een bal wegplukt voor de schoenen van een Excelsior spits.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is 1 wedstrijd en misschien wel de spanning dat hij naar Ajax kan en niks fout mag doen in zijn ogen. Gister speelde hij gewoon top. Net als heel vorig seizoen. Misschien omdat hij gister dacht dat de deal niet door zou gaan en daarom beter in zijn vel zat. Wedstrijd tegen Heerenveen is eigenlijk de slechtste die ik van hem gezien heb.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het was de eerste wedstrijd waarin ik hem echt gevolgd heb (en live gezien heb), dus misschien heb ik nu wel een totaal verkeerde indruk van hem.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je 1 seizoen presteren ook niet een beetje weinig om zulke exorbitante bedragen te gaan vragen?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hij zegt toch al eerder dat ze juist zulke bedragen vragen omdat ze zo'n speler niet kwijt willen?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat staat me ook wel tegen.

Vorm gaat voor 2 miljoen weg , Stekelenburg voor 6 en dan moet Cillesen ook 6 kosten?

Lijkt me toch niet?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hun goed recht. Maar je hebt dan wel twee problemen:

1. Cillessen wilde naar Ajax. Nu gaat Ajax in zijn hoofd zitten en als je jezelf dan zo onredelijk opstelt in de onderhandelingen, is dat gewoon een slecht signaal naar hem. Ik vind het onzin maar zo gaat het nu eenmaal, de speler zelf bepaalt.
    2. NEC zit in categorie 1, ze zijn niet in de positie om spelers zo maar even te behouden. Hun financiele situatie is beroerd. Zelfde als Roda eigenlijk, maar die doen hun keeper dus wél voor 2.5 mil weg.

Maar goed, laten we hopen dat Ajax zich terugtrekt, een bod van 3 mil voor een tweede keeper is al veel te veel.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tsja, dat zijn de problemen van NEC, maar dat is puur de bron van hun onredelijkheid. Sowieso snap ik niet dat Ajax zoveel geld neer wil leggen voor iemand die nog nauwelijks iets heeft laten zien. Talent of niet.

Oh, en Shin:
    Daar gaat je eerste punt. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina