1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zal er even snel eentje opnoemen, maar uhm Spanje - Paraguay heb je duidelijk niet gezien. Waarschijnlijk als je ze allemaal terugkijkt, dat je misschien één film kan opnoemen waar ze wél goed speelde. Finale waren ze beter dan Nederland, maar dat maakt ze ook niet meteen goed. Want goed speelde ze toen ook niet hoor ;).

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

8)8)8)8)8)8)

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hou niet van het Nederlands elftal omdat ze altijd erg saai spelen op een WK/EK (Behalve met Van Basten :lol:)

Enne, ik heb geen zin meer om hierover door te gaan want jullie zijn niet echt objectief tbh.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij zijn hun juist degene die met feiten komen hoor 8)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En jij, tbh, bent een mongool en ik schaam me ervoor dat jij voor Ajax bent.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een feit dat Spanje niet goed speelde op het WK? Goed spel is juist niet te meten in statistieken. Tegen Zwitserland domineerde ze volledig. Eén kansje van Zwitserland ging er gelijk in. Eigenlijk heeft Spanje elke wedstrijd compleet gedomineerd behalve die tegen Chili.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    En Paraguay.

En domineren is wat anders als leuk spelen!

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tegen Nederland was dat zeker niet het geval.

9. Seh

Seh Guest

Ben het hier mee eens.

SammyR, geen biertjes drinken het volgende EK als Nederland Europees kampioen gaat worden he. ;)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is niet moeilijk om te domineren, als je een team hebt met zulke spelers. Echter is dat niet waar het om gaat bij SammyR. Hij vind Nederland 'lelijk' spelen.
    Daarnaast zeg je wel dat goed spel niet te meten is in statistieken, maar dat is toch ook wat wij steeds zeggen? Als je de wedstrijden van Spanje (en van Nederland) gezíén hebt, zou je weten dat het niet allemaal zo is zoals hij zegt.

_O_

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ha, ik schaam me voor die mensen die zich verkleden als clowns bij Oranje wedstrijden. En ik ben een mongool omdat ik een andere mening heb dan jij? Dan vind ik jou eerder een randdebiel omdat je niet normaal doet en meteen overgaat op mij een mongool noemen.

Idd, en Spanje speelde ook gewoon fris voetbal terwijl het bij Oranje zo vermoeiend en lastig ging. Maar jongens, ik ben volgens mij de enige die niet kijkt door een Oranje bril

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap dit niet echt? PSV-supporters trekken een PSV-shirt aan, Ajax-supporters een Ajax-shirt en Oranje-supporters een oranje shirt of iets anders wat oranje (of roodwitblauw) is. Wat is het probleem dan? Bij Ajax, PSV, ADO, Feyenoord, VV en zelfs Vitesse lopen ook gewoon ramdebielen rond?

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jij bent duidelijk nooit naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal geweest. Van oude omaatjes in compleet 'Volendammer'kostuum tot 40-jarige doodnormale mannen die zich in een compleet oranje hofnarkostuum hullen. Ik keek echt m'n ogen uit. Waarschijnlijk voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.

Trouwens: waarom wordt er ineens zo agressief gedaan als iemand het niet eens is met de anderen. Puur vanuit nationalisme?

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ga gewoon naar de wedstrijd verkleedt als een normaal mens met een voetbal shirt, maar ga nou niet doen alsof het fucking halloween is.

15. Seh

Seh Guest

Heb je zijn punten/'argumenten' wel eens goed gelezen? :lol:

Ah, daar ben je! De man die bepaald wat normaal is en hoe je naar een voetbalwedstrijd gaat, waar was je al die tijd?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat positief of negatief?

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een armoe weer.

SammyR heeft imo wel gelijk. Nederland speelt kawlificaties aanvallend en dominerend voetbal en laat het op eindrondes altijd afweten. Vond het WK ook erg matig allemaal. Desalniettemin genoot ik wel :)

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het nogal vreemd.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Maar voor Spanje geldt precies hetzelfde. Speelde ook een dramatisch WK.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, Spanje speelt altijd mooi voetbal! Ken je die voetballers niet?! Xavi, Iniesta, en uhh, Fabregas heb je ook nog! Die spelen altijd mooi, hoor! Zelfs als ze verliezen, spelen ze nog leuk voetbal! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina