1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff hoeveel moet die Maher van AZ kosten? Leuk talentje. :+

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Beschamend? Nee.
    Kut? Ja.
    Ook al speelde Liverpool slecht, ze speelden nog steeds beter dan Stoke. Hun enige echt kans (van Stoke), ja de enige ja, was die penalty. Als dat zelfs een penalty waard was. Dan heb je zelf werkelijk 17 schoten op doel gemist (tegen de 1 of 2 van Stoke?) en 2x hands van de tegenpartij en dan krijg je geen penalty. Dan mis je een één tegen 1 kans en nog een kans op open goal.. naja iets moeilijker.

Ondanks dat het een echt saaie wedstrijd was heeft Stoke die punten zeker niet verdiend.

@Rampage

Ze speelden eindelijk een paar wedstrijden goed en zeker niet sloom (de tactiek is stukken aanvallender?) en dan spelen ze 1 wedstrijd traag en dan loopt het opeens niet? 8)

Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Haal alsjeblieft als de sodemieter Siem en Mickey uit dat elftal. Wat heb ik me weer KAPOT geërgerd aan die Ajax-onwaardige figuren.. En dan maken die kneuzen nog de doelpunten ook :'-(

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat een drama die Siem de Jong. Heb me de eerste helft echt blauw zitten ergeren aan die man. Op deze positie heeft die echt totaal geen toegevoegde waarde. Alles gaat altijd fout bij hem. Dan heb je Theo ook nog op de verkeerde positie lopen waardoor je met een middenveld speelt wat voor 50 Procent rendeert.

Zet nou alsjeblieft Anita is een keer op VM. Dat opbouwen gaat ook veel te sloom als Janssen daar speelt. Anita heeft een veel snellere handelingssnelheid en is verdedigend ook nog stukken beter.

Gelukkig zijn we wel altijd gevaarlijk met de corners...............

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik ook nog steeds niet. Wijst het erop dat Frank eigenlijk niet echt weet wat hij doet? Theo blijft maar op die positie staan terwijl bijna heel Nederland weet dat als je hem als half zet en veel meer potentie in zit. En ook Siem kan totaal niet op die positie spelen. Raar hoor. Als Ajax kampioen wil worden zullen ze toch echt iets op het middenveld moeten gaan doen.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO werkelijk kut. Steijn moet al gelijk oprotten, vrienden van mij kijken wel eens op de training en hij word gewoon niet serieus genomen en uitgelachen. Hij kan ze niet prikkelen zodat ze voor hem door het vuur gaan.

Samenvatting gekeken: az eenvoudig gewonnen, knap en die worden op hun gemakkie 4e. Ajax wat geluk dat die dikke keeper geen bal klem kan hebben anders waren er puntjes verloren. Twente, roda een stuk slechter dan vorig jaar, heel slecht dat je dan niet wint.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is een ernstige zaak.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Yep, gister op de training krijgt verhoek op z'n klote. Immers en ammi lopen naar verhoek toe. Praten wat en stein loopt weg en ze wijzen hem na en liggen in een deuk. Dan gaat het niet goed. Periode na atteveld toen die het overnam was er ook al gelazer tussen hem en de spelers. Ik had gehoopt dat ie wat had opgestoken van vd brom maar hij probeert het weer hard te spelen. Word een kut seizoen dit!

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mickey was enige aanvaller die erg gevaarlijk was, dus wat je zegt is onzin behalve wat je over De Jong zegt.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik me nog meer aan Janssen geërgerd dan aan De Jong. Man wat een ramp was dat zeg. Begin me ook af te vragen of het wel gaat helpen als je hem op linkshalf zet, immers moet je ook daar in de drukte aangespeeld kunnen worden, kort kunnen draaien en meedoen in het positiespel. Je hebt dan wel stukken meer aan zijn schot, waardoor hij dreigender is, maar hij zal nog steeds het positiespel frustreren.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar hij hoeft daar lang niet zo vaak aangespeeld te worden als in het midden.

12. Seh

Seh Guest

Wat een kut pot dat Heerenveen Grunn. 8)
    Trouwens, dat RKC is al bijna zeker van lijfsbehoud.:+ Wat een goede start hebben die zeg.

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Anita fysiek ook sterker en sneller waardoor je hem wel aan kunt spelen met iemand in de rug, dat kan bij Janssen niet.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel te veel overtredingen in die wedstrijd. Tempo wordt daardoor wel heel erg laag.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bod van 10M op Musa afgeslagen.....?

16. Seh

Seh Guest

Ja, hoorde het ook.
    Martin Van Geel in het kwadraat. :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kon VVV op 5/6 posities het team aanzienlijk verbeteren...

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Isaksson gepasseerd. Tyton basis.

Bam 2-0 Assaidi

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Matavz begint wel op de bank.

Ik had trouwens liever Feyenoord op EL1 gezien :mad:

20. Seh

Seh Guest

Heb in dit huis geen Eredivisie Live, gaat er gescoort worden, valt precies mijn stream weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina