1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tevreden Siemenn?

2. Seh

Seh Guest

Ach, dat doen alle supporters groepen wel eens. Ook deze situatie staat los van de supporters van PSV. ;)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wel een keer lekker dat niet ADO maar Ajax negatief in het nieuws komt wat betreft spreekkoren. Dat gebeurd niet zo vaak. :). Maar ik vind het altijd zo overdreven dat daar zo de nadruk op word gelegd.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    United gaat dit seizoen volgens mij gewoon weer kampioen worden? Die gasten gaan zo lekker.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat ik het in het stadion niet eens kon horen.

Ze winnen wel makkelijk van de topclubs.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een wedstrijd waarin Chelsea ook had kunnen winnen (Ramires en Torres :emo:).
    Verder vond ik Torres opzich een goede wedstrijd spelen, hij lijkt steeds meer in vorm te raken.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zit te genieten van Napoli-Milan. Mooie pot en een ge-wel-di-ge sfeer _O_ Wat een fenomeen is Cavani en wat komt Napoli er steeds razendsnel uit.

Are you watching, Cookie? ;)

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter slacht Napoli even AC Berlusconi *).

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vooral die kansen van Torres waren mooi, zeker in vorm! :)

In 90 minuten, ik werd gek van de 'Redactie Sport1 (SPORT1_nl)' Twitter 8).

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Madrid 1-0 achter. Spelen al sinds halverwege eerste helft met 10, omdat Khedira rood kreeg (2x geel).

Hihi.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? Heb de eerste helft gekeken, ze hadden eigenlijk 6-0 voor moeten staan. Zet 'm maar weer op dan.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mourinho wordt gek. Waarom moest die idioot Khedira ook rood pakken.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cavani, wat een held zeg! Maakt net even z'n derde tegen Milan.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Cavaanniiiii :D

WhatsApp met ACMilaan? :eek:

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niet eens het feit dat ze veel beter zijn dan de tegenstanders, maar ze zijn gewoon zo scherp. De meeste kansen maken ze gewoon, waardoor ze dit soort wedstrijden ook winnen.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Cavani is echt krankzinnig. Wat een sfeer in San Paolo zeg, niet normaal!

Ook nog even genoten van laatste kwartiertje Madrid. Gekkigheid alom daar. Pepe weer lekker bezig :D

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dit soort geluk kan ook opeens omslaan. (hopenlijk :+) Wel grappig dat Torres nu de laatste weken het mikpunt van spot is, terwijl hij het helemaal niet slecht doet, alleen jammer dat hij gewoon weinig scoort, ook vandaag liet hij weer een paar keer zijn klasse zien. Ben benieuwd hoe Villas-Boas gaat spelen als de selectie weer compleet is..
    Ik verwacht een middenveld met Lampard/Mereiles--Essien/Mikel--Ramires/Essien en een aanval met Mata/Malouda--Torres/Drogba--Sturridge/Anelka.
    Verdediging staat gewoon goed met Cole--Terry--Luiz/Alex--Ivanovic/Bosingwa.
    (eerstgenoemde namen dus basis als het aan mij ligt)

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van de aanval snap ik niets, om heel eerlijk te zijn. Mata boven Malouda? Malouda vind ik echt een goede speler (ik zie alleen CL-wedstrijden), maar over Mata kan ik nog niet veel zeggen. Torres boven Drogba? Omdat hij geblesseerd is zeker, maar anders sowieso niet IMO. Drogba is een geweldige spits. Sturridge boven Anelka? Ik vind Anelka een topspeler, alleen zijn arrogantie staat mij niet aan.. :+

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Om de een of andere reden mis ik die mooie Serie A-wedstrijden altijd. :+

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Malouda is altijd een topspeler geweest, maar is gewoon niet goed genoeg meer voor de basis helaas, Mata heeft in zijn eerste paar wedstrijden van Chelsea al laten zien dat hij het niveau met gemak aan kan en de kwaliteit druipt er vanaf, eindelijk de creatieve winger die we zo nodig hadden.
    Drogba of Torres, tjah, Drogba is een super spits, maar begint ook helaas ouder te worden, denk toch dat de toekomst in Torres zit en ben blij met wat die vandaag heeft laten zien, valt natuurlijk over te twisten maar dit is mijn persoonlijke mening. Anelka is helaas een erg luie speler, heeft veel kwaliteiten maar is ook alweer 33, niet voor niets dat zijn contract niet verlengd word, Sturridge heeft me positief verast de eerste paar wedstrijden voor Chelsea dit seizoen en heeft het vorig jaar bij Bolton Wanderers ook uitstekend gedaan. (en is nog erg jong)
    Dus tjah vandaar mijn aanval Mata-Torres-Sturridge

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina