1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Wat is jouw probleem als ik vragen mag? Waar suggereer ik dat het gek is dat AZ niet volle kracht 90 minuten lang vol gas kon geven?

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Volgens mij heeft iedereen die iets over het publiek zei buiten Nera een sc, of een sc gehad.

3. Seh

Seh Guest

Ach, gewoon iemand die hier even denkt te scoren terwijl hij totaal niet weet waar hij over praat. 8)

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag zoveel trieste comments, ik moest even reageren, sorry als het gefrustreerd overkwam. en ik heb gewoon een hekel aan die snob van een nezzaruzzi dus die wou ik ff noemen.

de sfeer was gewoon weer goed in het stadion hoor. az heeft een slecht imago maar ik ben inmiddels in elk stadion geweest en eigenlijk slaat dit imago helemaal nergens op.

in de kuip wordt bijvoorbeeld bar weinig gezongen (de 4 of 5 wedstrijden dat ik er geweest ben dan), 2 of 3x het feyenoord lied, meer heb ik niet gehoord. en ik kaart nu de kuip aan, omdat ik zie dat jullie 2 feyenoorders zijn.

leg je klappers neer in elk ander willekeurig stadion worden die daar ook graag gebruikt, in geeneen stadion bestaan de supporters namelijk uit die-hard supporters. de familie'tjes nemen de stadions over.

Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Huntelaar, Van Persie, Robben, van Wolfswinkel, van der Vaart, Schaars, Seedorf en de Zeeuw hebben dit weekend gescoord in de grote competities, en Koevermans zit te shinen in Canada :cool:

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    AZ wel verdiend gewonnen als je de kansen zag. Maar wat ik erg slecht vond is dat wij 4-4-2 gingen spelen. Waardoor D. Fernandez als rechtsback werd opgesteld. Op deze positie speelde Leerdam heel behoorlijk afgelopen wedstrijden. Uitgerekend deze man krijgt een rode kaart. Daarbij kon Fernandez het niveau niet aan...
    Ik zou liever gezien hebben dat we met een 4-3-3 gingen spelen met de punt naar achter.

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, als je in ieder stadion ben geweest, vind jij het AZ klapvee lachwekkend. Ook als de camera inzoomed op het publiek zie ik alleen maar vrouwen van 46 staan. 8)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat hij zijn mening durft te geven en kan onderbouwen? Ik heb ook genoeg meningsverschillen met hem gehad, maar heb wel respect voor de manier waarop hij post en zijn mening onderbouwt (in de meeste posts dan).

9. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk vind ik dat lachwekkend en kut. maar bij feyenoord zal je ook, als je niet op het fanatieke vak inzoomed (net als bij az), genoeg 46 jarige vrouwen zien die op hun stoeltje blijven zitten en hun bek dichthouden. dat is iets wat je in elk stadion ziet.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al in ieder stadion in Nederland gezeten en in iedere stadion zit je dit.

Maar dat is toch niet meer dan logisch? Wat had je dan verwacht?

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik juist, dus jij ben het met me eens. mooi zo. daar gaat de hele discussie juist over.

12. Seh

Seh Guest

Niet. Het gaat over het klapvee bij AZ, dat jij vergelijkt met het publiek in de Kuip.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Buiten de harde kern is het daar ook gewoon "klapvee", hoor. Net als in de Arena of welk ander stadion in Nederland dan ook.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als je had gezegd dat het AZ stadion in Noord-Korea stond had ik het ook geloofd, lekker op commando klappen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Precies!

Edit: Texeira zijn eerste doelpunt. Leuk voor hem :)

16. Seh

Seh Guest

Valt tegen hoor, wat versta je onder harde kern? De twee lange zijdes zijn ook aardig fanatiek, tot minstens de helft van het stadion.

Zijn tweede goal hoor, ook in de beker al gescoord! :)

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is de Graafschap zwak aan het verdedigen zeg.. de flanken liggen helemaal open.

Vage goal van Rose, hakje van 16 meter :+

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    LOL Yuri Rose :lol:

Kan het nog steeds niet geloven.

19. Seh

Seh Guest

Wat een vage goal. :+

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zijn echt lekkere goals om als spits te maken :cool:
    Had over 2.5 goals gebet en winst of gelijkspel voor RKC, levert me 8 euro op..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina