1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, en dan was het 2-1 geworden voor Ajax. Je punt ook alweer?

4. Seh

Seh Guest

Vind het hier nog wel meevallen eigenlijk. Alleen weinig zelf kritiek voor de camera. Natuurlijk was het dan geen 2-1 geworden, dan was de wedstrijd heel anders.

Het was ook geen 3-1 geworden als AZ de eerste helft een pingel kreeg, waarschijnlijk ook geen 2-1 als Schaken de penalty wel krijgt. Je kan dat niet tegen elkaar afstrepen imo.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat weet je nooit. Misschien had co alles gelijk omgegooid en won twente met 3-2. :p

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het was misschien niet 2-1 geworden inderdaad, bij een 2-0 stand na 20 minuten moet Twente voetballen (wat niet hun ding is) en kan je er overheen lopen ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik doe het uit zelfbescherming niet meer. Ging steeds meer betten. Wel met winst, maar had op een gegeven momenet meer dan 30 bets op een dag en dan zette ik ook op alles in. Ook tijdens werk... Won zelf 2x in een maand meer dan dat ik met werk verdiende. Verloor echter ook een keer €1000,- op mijn werk :mad: Zette €500 op Clijsters en die verloor de 1e set met 6-0. Meteen €500 er achteraan dat ze de 2e set ook met 6-0 zou verliezen en dan wint ze de 6e game en werd het 6-1 >< Flink ziek van geweest.

Waardeloos is het! En als je naar de spelers kijkt lijkt het team op papier beter dan in jaren. Echter spelen ze totaal niet als een team. Moet hier echt van huilen. Blij dat ik bijna nooit meer in het stadion zit.

+10 \o/

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Clublegende Del Piero zal Juventus de overwinning moeten schenken. Verder is het weer droevig.

9. Seh

Seh Guest

Ja, dan kan je beter even stoppen met gokken. :+

10. Munnie

Munnie Guest

Haha

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is sick.. maar hoezo zet je €500 op dat een tennisser de set verliest zonder game te pakken?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De ene keer win je veel en dan lach je, maar verliezen doet altijd meer pijn. Ook werden de bedragen te groot en had ik niet echt een rem. Dan zit je ook heel anders naar wedstrijden te kijken. Ook ging mijn hart vaak zo te keer dat ik wedstrijden gewoon uit moest zetten :{

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een rots in de branding is die Bony _O_
    Gewoon heel rustig iedereen wegbeuken en scoren.
    Heftige shit GForce, mij zal dat niet snel gebeuren want ik heb niet veel geld en kan eigenlijk alleen maar om kleine bedragen wedden, als ik 10 euro verlies ben ik al flink pissig :+

Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dan begrijp je het niet.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ongelofelijk Bony _O_
    Wilt passen met een hakje, mislukt maar schiet hem dan maar tussen 4 man uit stand in de verre hoek.

Hij kijkt ook gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is, nieuwe Drogba!

Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  16. Seh

Seh Guest

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    En nog steeds geen technische hulpmiddelen toelaten. Dat Blatter maar snel optieft.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RKC _O_
    Sowieso een erg leuke ploeg. Had eigenlijk wel meer verwacht van NEC, hebben toch een team vol talenten.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij zegt hij niks anders dan jij, alleen jouw interpretatie is wat gekleurd. Gekleurd met haat, vooral.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Jaaaa een eigen goal van Villa in de blessuretijd! QPR verdiende ook zeker een punt, had gebet dat QPR zou scoren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina