1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Nagamoto' :emo:

Echt waar, Nederlandse journalisten over buitenlands voetbal, het is schandalig slecht.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ik zei nog tegen m'n broer: 'Nee, dat is niet Zaraté, dat is Nagatomo'. Toen hoorde ik de commentator en lachte mijn broer me hard uit, dat ik genaaid werd door de commentator. :+

Faal commentator :eek:.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Frank is een held.

'ik heb of de bal of ik heb Ronaldo' :+

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eigelijk is van vd Sar geen geweldige analist, maar eigelijk is t toch een baas.... eigelijk...

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Edit: Las verkeerd..

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha ik moest echt keihard lachen bij dat interview :lol:

Maar hij had wel een punt, ja tuurlijk krijg je dan geel maar het is geen goal en daarnaast speel je op die manier ook nog eens ronaldo uit de wedstrijd :D
    Die slimmigheidjes heeft Ajax niet (geen enkele nederlandse ploeg op dit moment en daardoor zuigen alle nederlandse clubs europees ook zo erg :x)
    Want wat Twente tegen Benfica liet zien voor de kwalificatie was al helemaal dramatisch.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vind het erg jammer, je weet dat Real Ajax laat komen omdat de wedstrijd in de pocket is maar er hadden zomaar 2 goals kunnen vallen.. iedereen heeft wel goed druk gezet en aardig gespeeld imo maar de 1 en 3-0 zijn niet te verdedigen, echt wereldklasse.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gewoon een klassiek gevalletje van de jongens tegen de mannen. Ajax ging de fout in door telkens meer mensen naar voren te sturen zodat er genoeg afspeel mogelijkheden waren. Real Madrid maakt hier natuurlijk optimaal gebruik van.

Ajax mist jammer genoeg gewoon de finesse om dan een goal te maken.

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verdiende nederlaag gisteren en daar zeg ik natuurlijk niks nieuws mee. Ajax speelde twintig keer beter dan vorig jaar, maar het resultaat is hetzelfde. Het enige verschil is dat het eindresultaat wel de realiteit goed weergeeft. Zoals de eerste goal, ja. Daar kan je gewoon niks tegen doen. Of je nou Ajax, PSV, Twente, AZ of VV Schubbekutteveen bent. Real Madrid is van buitencategorie en hoe jammer ook, daar kan je als Eredivisieclub niks tegen beginnen. Van de honderd wedstrijden tegen dit Real verlies je er 97, speel je er twee gelijk en win je er eentje.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel vind ik dat ze elke keer weer dezelfde stomme fout maakten als er een lage voorzet van de zijkant werd gegeven. De verdedigers kijken gewoon niet naar wie de bal eventueel zou kunnen gaan , ze lopen alleen maar blind richting goal.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina