1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kunt nu eenmaal niet meer alleen uitgaan van je kracht, want deze kracht verbloemt je zwakke kanten niet. We hebben het over profvoetbal, waar de tegenstander je zwaktes blootlegt alsof het niets is.

Zulk geweldig GOED is ons materiaal niet, misschien zijn we wel wat te arrogant geworden. Van der Vaart speelt bij Tottenham, is vaker gebleseerd dan dat hij speelt. Huntelaar is spits bij Schalke04 en Elia wisselspeler bij Juventus. Van Persie is goed, maar weet niet wat het is om prijzen te winnen. Is ook niet onbelangrijk. Robben en Sneijder zijn de enige spelers van echt wereldniveau. Spelers die bij elk team ter wereld in de basis zouden staan.

Het spelersmateriaal van de jaren 90 t/m begin 2000, dat was nou echt topniveau. Dan kun je aanvallend spelen, ook tegen Brazilië en Argentinië. Nu kan dat simpelweg niet meer. Hebben we de spelers niet voor, maar we denken dat dat wel zo is. Ook is het voetbal veranderd, ook daar wordt geen rekening mee gehouden. Dominantie bestaat bijna niet meer, ik zeg niet voor niets dat alleen Spanje en Barca de macht hebben om te domineren.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij speelt Bert altijd precies hetzelfde.

3. Seh

Seh Guest

Als je een blok op kunt stellen met De Jong - Van Bommel terwijl je verdediging altijd door mensen als zwakke punt wordt gezien is dat juist een enorme luxe waar je gebruik van moet maken imo. Lekker aanvallend spelen terwijl je, ''jong ajax'' van der Wiel en ''dertien in een dozijn backje'' Pieters hebt. Tuurlijk, daar win je prijzen mee! :emo:

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je meer scoort dan de tegenstander, win je! :+

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je minder goals tegenkrijgt dan de tegenstander ook ;)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Held. :cool:

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je pikt het snel op :+.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat te denken van Mathijsen, die tegen de tijd van het EK opa is. Mathijsen wordt ook een dagje ouder en trager. Daarnaast speelt Heitinga niet wekelijks bij een club als Everton, wat dat tevens ook geen topverdediger maakt.
    Gooi daarboven op dat Stekelenburgh gebleseerd zou raken voor het EK. Dan lijkt de kans uitgesloten dat je van Spanje/Duitsland wint.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voer voor discussie:

[yt]77Tu4toTypY[/yt]

Leuk, of niet leuk om te zien? Behoudens die derde goal, want we zijn het vast allemaal eens dat dat geweldig is (daar wordt veel directer naar voren gevoetbald).

Ik vind het persoonlijk ontzettend saai en het haalt de angel en de spanning volledig uit de wedstrijd. Er is geen sprake van een tweezijdige pot voetbal als één land de bal alleen rond de muur van tegenstanders tikt. Dit is absoluut een kwaliteit, maar het is in mijn optiek verre van een verrijking voor het voetbal.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hou er niet zo van. Het is heel geduldig spel en dat is natuurlijk wel een klasse. Nederland zou dat, bijvoorbeeld vanwege de aanwezigheid (soms dan) van Robben al niet kunnen, omdat die langs de zijlijn wilt denderen. Maar het is wel erg saai natuurlijk. Het levert resultaat op, maar ik zie liever aanval op aanval, dan geduldig rondtikken. Buitenspelers die hun mannetje passeren en een voorzet op maat geven. Afstandsschoten. Direct de ruimtes opzoeken. Dit is het voetbal na nu. Rondtikken tot je er bij neer valt.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen de Schotten hoef je de bal nie 60x rond te spelen voordat je probeert te scoren, vind het helemaal niks om naar te kijken, op het EK heb je er wel wat aan.

Portugal - Bosnië :cool:
    Turkije - Kroatië
    Montenegro - Tsjechië
    Estland - Ierland

Qua kwaliteitsverhouding is dit denk ik de perfecte loting, Turkije - Kroatië wordt een zeer spannende!

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Turkije-Kroatië is zeker een mooie!:D Portugal-Bosnië is erg leuk en zeker nog niet gespeeld en hetzelfde geldt voor Montenegro-Tsjechië. En Estland kan ook zomaar gaan stunten.

Ik zal een dezer dagen wel weer een Euro 2012 topic maken. Die van het WK was ook al een succes ruim voor de aftrap:)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Bhoys in Green tegen Estland, appeltje eitje joh :9

14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop;

Bosnië (oooh, wat heb ik een hekel aan de Portugezen :p )
    Turkije (het heeft toch wel weer wat als die Turken door de straten scheuren in hun cabrio'tje met de turkse vlag...)
    Tsjechië (mooi toernooi-land, vaak weten ze te verassen)
    Ierland (waarom??? Ierland rockt :b: )

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tsjechië is ver teruggezakt helaas. De glorietijden met Nedved, Koller en Poborsky zijn helaas voorbij. Toen hadden ze kans om een prijs te pakken (in 2004 had het moeten gebeuren). Nu is het toch grijze middelmaat. Als ze zich kwalificeren is het direct gedaan.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, helaas na het allerlaatste fluitsignaal niet meer :+

... mompelt iets over Spanjaarden en finale...

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad, de Tsjechen waren in 2004 de grote favoriet. Die speelden ontzettend goed voetbal. Maar ieder land liet zich verrassen door Griekenland. Het blijft een stunt dat zo'n land de titel pakte.

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als je ziet hoeveel geluk ze hadden. 8)

19. Seh

Seh Guest

_O_

Tevens :
    Clasie in Oranje!:+

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2011
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jammer dat er nu veel gaan lachen en niet altijd inzien dat dit echt een goede was.

Weten we nog wat ik aan het begin van het seizoen over Clasie jongens?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina