1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Ik haal niet mijn gelijk. Je hoort de mensen niet die altijd op de Jong zaten te zeiken, althans niet over hem. Nu gebeurt het zelfde bij van der Wiel. Als hij straks de winnende tegen Feyenoord erin knalt ala Gio dan hoor je ze ook 4 weken niet meer.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet niks. Had gekund.
    Winnen telt.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Thuis gewoon afmaken en sowieso die derde plaats veilig stellen.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik begrijp je punt niet? Hij is een jaar onzichtbaar en speelt 1 goede wedstrijd. Ontkent toch niemand hier?

We staan gewoon 2e :)

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT.

Mooie pass van Buly :thumbs:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben nog steeds van mening dat siem niet in de spits hoort. Ideale 12e man maar niet genoeg spits voor Ajax.

Als hij er nou 30 in schiet dit jaar ga ik die mening wel herzien maar voorlopig blijf ik er bij :+

(heb wel een tijdje gedacht dat hij het wel in zich had, was volgens mij de voorbereiding van vorig seizoen. Toen schoot hij er 9 in in 5 wedstrijden ofzo?)

7. Seh

Seh Guest

Mijn punt is dat ik me aan mensen irriteer die altijd een zondebok zoeken als in dit geval Ajax niet goed speelt. Nu is dat van der Wiel en straks is het weer een random andere speler (behalve Eriksen want fapfapfapfap).

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Terwijl die het wel verdiend, ondanks één prachtige aanval en de goal (die wel enorm simpel was, maar wel netjes though :+).

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    En vergeet niet de wedstrijd tegen Twente. ;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van der Wiel speelt wel goed volgens jou?
    En ik zeg het niet dat Ajax slecht speelt door hem. Ajax speelt al slecht en Wiel speelt nog slechter.
    Hoop wel dat dit een ommekeer is.

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oh ja, dat maakte ook heel veel matige wedstrijden in 1 klap goed :+

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als iemand kut speelt, dan wordt dat hier gezegd. Als diezelfde speler dan een keer goed speelt, komt dat hier toch ook aanbod? Omgekeerd geldt hetzelfde. Misschien lees je selectief?

En ja, mocht Greg volgende week de winnende maken, dan ben ik hem uiteraard op dat moment dankbaar maar dan ga ik niet roepen dat het allemaal niet uit heeft gemaakt dat ie het afgelopen jaar kut heeft gespeeld.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo. Prima tweede helft:D

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja he, wat een lof verdient van der Wiel toch.

Een tijdje Jong Ajax kan geen kwaad.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    3- 0
    H. Lloris (e.d.) 55'
    Eigen doelpunt

Ik vraag me af, hoe kan een keeper een eigen doelpunt maken? Dan schiet hij hem gewoon hij hard in eigen doel of wat? 8)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vd wiel, eriksen, sulejmani,en de jong speelde allemaal belabbert as hell.. =(
    Vd en eriksen leden alleen maar balverlies, sulejmani moet echt bij elke aanname 2-3 seconde wachten waardoor de aanval deruit is en tsja de jong :emo: die eerste had er gewoon sowieso ingemoeten en dan zijn er nog een handvol kansen die een spits wel maakt. Snap het hele gedoe niet met hem als spits, bulykin is een spits (kijk maar naar de laatste pass)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee onzin. Van der Wiel speelt al (met enige uitzondering daargelaten) slecht. En dat niet alleen, hij oogt ook gewoon ongemotiveerd en heeft een slappe instelling. Dan mag je er best over zeuren, en met name de laatste. Hij denkt dat hij al lang en breed gearriveerd is.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Middenveld was goed maar dit Zagreb is echt geen haar beter dan de Graafschap. De Jong had pech en daar kan je nu mee leven maar voor de rest is er aanvallend heel slecht gespeeld imo.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zie het verband niet, want volgens mij is de functie van een spits niet dat hij goede passes moet geven? :+

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat wou ik inderdaad ook al vragen, want hij maakte gewoon een blunder waardoor de bal erin ging.

Janssen valt nu al twee wedstrijden eindelijk weer op. Hoop dat hij door blijft groeien op die plek. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina