1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeft niet. Kan zijn dat hij een voorzet/corner in eigen doel stompt (blunder dus) of dat een schot via de paal en dan via de keeper er in gaat (vaak niet eigen schuld)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt me toch wel op dat hier op het forum toch wel 3 a 4 members zitten die volgens mij gewoon express thuisblijven om Ajax te zien verliezen en dan op F5 lopen te rammen hier op het forum..

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit is idd het hele punt.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vraag me af wie je bedoelt, want ik zou me er hier geen kunnen bedenken. Ik bedoel, alleen Ajacieden zouden weggaan, dus met dat 'thuisblijven' zal je wel op Ajacieden doelen? :eek:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Twitteren en in videoclips verschijnen is veel belangrijker dan Ajax natuurlijk.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wel relaxed dat Lyon nu 0-4 heeft verloren, Ajax maakt toch nog kans op de tweede plek als ze thuis winnen van Zagreb en gelijk spelen tegen Lyon.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lol, faal van NOS. :lol:

Op een goede dag zie ik Ajax ook gewoon winnen van Lyon. Zo sterk vond ik ze niet in de thuiswedstrijd.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het zal eens niet zo zijn :+.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    En nog een faal van Toine. "Bedankt voor u... (stilte).. en nog een prettige avond."

10. Seh

Seh Guest

Nee, je bent juist selectief bezig als je iemand zsm (in de winterstop) weg wilt hebben omdat hij even in een vormdipje zit.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het zou toch geniaal zijn als dat stiekem echt Bert is. :+

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zie 'm daar al zitten gniffelen achter z'n computer :lol:.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk eens een genietbaar avondje :thumbs: Wat was het lang geleden dat ik een goed gevoel overhield aan zowel Ajax als Inter zeg!

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heeft niet zoveel zin dit maar ik ga er toch nog een post aan vervuilen :)

Het seizoen voor het WK 2010 en het WK 2010 speelde Greg een wereldseizoen. Toen was er ook het gerucht dat hij in de laatste dagen nog naar Bayern zou gaan en ik stond op mijn stoel te dansen toen dat niet doorging.

Helaas heeft ie na het WK geen bal meer geraakt en nu loopt ie er ook nog met een instelling van een slappe zak bij. Dat is nu dus al bijna anderhalf seizoen zo. Noem ik niet echt selectief.

Dus mocht ie iets op kunnen brengen in de winter en speelt ie niet beter dan nu, dan zie ik 'm liever gaan. Heeft niets met selectieve waarneming te maken.

Zal Greg wel zijn :)

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    _O_

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Trots op Ajax, heerlijke wedstrijd gespeeld. Positiespel was heel goed, werden enorm veel kansen gecreƫerd, verdedigend weer eens de nul gehouden. Niks te klagen. Janssen, Enoh en Boerrigter waren uitstekend vandaag. Vooral van die eerste(duidelijk MotM) doet mij dat deugd, op de linkshalf voelt hij zich duidelijk beter. Enige dissonant was VdWiel, wat een drama. Echt vreselijk.

Nu dit gevoel vasthouden en blijven winnen.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op aanvallend vlak ja. Verdedigend is hij altijd een drama geweest. Alleen in dat laatste half jaar was Ajax gewoon lekker op dreef, dus dan valt dat niet zo op. Maar als hij in een verdedigende situatie komt gaat ie in slaapstand.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    QFT. Leuke wedstrijd om te zien ook! Enoh heeft zich goed herpakt na die prutwedstrijd van zaterdag. Vd Wiel mist op het moment gewoon alle zelfvertrouwen. Kan me voorstellen dat die media hype die er is ontstaan rond zijn functioneren gewoon invloed op die gozer heeft. Tweede helft was al een stuk beter, maar nog steeds liep hij met stroop onder zijn schoenen rond.

Janssen blijft (voorlopig) wel op die positie staan denk ik. \o/

Edit: vond Vurnon en Toby trouwens ook erg goed spelen!

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vond 'm toen ook verdedigend goed. Hij heeft z'n positie als back een tijdlang echt goed ingevuld imo.

Mag dat hopen ja :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina