1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem hebben jij en Theo echt wel een punt.

Ik post zelden tot nooit in dit topic omdat het alleen maar Ajax is wat de klok slaat. Nu wil ik een keer posten en hebben ze zich allemaal onder een steen verstopt. Geen punt, maar jij en Theo hebben wel een goed punt.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer 1-3 Fletcher.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    lekker schot van fletcher

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als Man U nu nog terugkomt, word ik gek 8).

5. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik verstop me anders echt niet hoor. En ik deel de mening van de mentaliteitskwestie ook niet. Feyenoord was gewoon beter. Zoals ik in de eerste helft al aangaf zette zij het goed vast en drufde Ajax vaak niet te voetballen. En daarmee is eigenlijk allesw over de wedstrijd wel gezegd toch?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf dus ik moet nu de hele tijd hier alsnog gaan posten omdat ik me anders verstop, denk dat een hoop mensen momenteel gewoon aan het leren zijn..

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    RVP alweer!! Echt onmisbaar.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En toch een boutspits.
    Reden voor aanpassing:

Okee alsnog overdreven , maar overrated is hij zeker.

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    R van persie heeft er ook alweer 2 in :)

Slechte wedstrijd van Ajax. Ben het wel met theo eens, supporters laten ook niet hun beste kans zien.

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Een boutspits, want hij scoort bij Arsenal maar 20x in 16 wedstrijden even uit mijn hoofd.

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik spreek ook niemand persoonlijk aan, alleen de 'massa' aangezien 90% van de posts hier over Ajax gaan maar heel toevallig op dit moment niet. Maakt mij voor de rest niet uit, ik hou er toch niet van om met mensen van een andere club op een internet forum te discussiëren, doe ik liever face to face.

Maar de constatering is leuk en opvallend.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar het is gewoon geen topper, ik irriteer me altijd mateloos als ik wedstrijden van Arsenal bekijk. Aardige spits, dat wel. Snap ook niet dat iedereen hem zo'n technische virtuoos vindt , functionele techniek is goed bij hem maar écht technisch is toch anders.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet over verstoppen o.i.d., maar om die makkelijke afschuivingen door sommige posters. Maar omdat inderdaad Ajax hier de klok slaat zal ik er maar over ophouden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Kijk eerst eens wat er allemaal gezegd is sinds 12:30.
    Wat jij allemaal zegt zeiden de Ajacieden ook. Ajax was gewoon belabberd en Feyenoord was gewoon beter en verdiende te winnen. En dan ga je zeuren dat Ajacieden niks meer zeggen 2 uur na de na de wedstrijd. En als ze dat wel gedaan hadden hadden we weer gelezen "jezus het gaat hier altijd over Ajax"

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe regelmatig jij wedstrijden van Arsenal kijkt, maar Van Persie is toch juist de man die zowel iemand kan uitspelen met een mooie beweging, áls kan scoren. Geweldig. Het probleem is dat hij zo vaak geblesseerd is, wat altijd weer een paar wedstrijden inkomen vereist.

Verschil met Robben is dat Robben zichzelf blesseert daar Van Persie doodgetrapt wordt.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is echt gewoon de standaard reactie als ik tegen vrienden zeg dat ik RvP ook niet echt geweldig vind. 8)

17. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is een beetje hetzelfde verhaal als dat mensen op Facebook en Twitter ineens gaan posten: "Waar zijn alle Ajacieden" of "Wat zijn die Joden stil" bijvoorbeeld. Wat verwachten mensen dan? Dat we uitbundig gaan vieren dat we verloren hebben?

18. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ruiz heeft z'n eerste voor Fulham er ook inliggen.

Edit: En 4-1 voor City

Edit: En 5-1 voor City

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    1-4 Dzeko, prachtig.

1-5 SILVVVVVAAAAAAAAAA

Hahah afstraffing Man U

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde meer op de makkelijke afschuivingen en excuses van sommige posters. Daarbij heb ik niet alle posts gelezen tijdens de wedstrijd, omdat ik toevallig niet achter me computer zat. De pagina's die ik heb gelezen stonden vol met: nu een echte wedstrijd kijken o.i.d. wat mij irriteerde. Maarja ik ben dan ook een Feyenoord die gehoopt had op meer dan 1 punt de Arena.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina