1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, bedankt. Juve moest wel alle reserves aanspreken, vooral de eerste helft kon inderdaad ook zomaar Inter voorstaan. Ik vond Inter vooral na de 0-1 erg sterk spelen. Alleen Sneijder was erg slecht en met spelers als Castaignos ga je echt niet de oorlog winnen, als Inter zijnde. Juve had duidelijk de opdracht gekregen in de tweede helft de wedstrijd dood te spelen en dat deden ze goed, al waren de kansen er om 1-3 te maken.

1ste helft was goed, 2de helft slecht. Niet super, maar wel een spannende wedstrijd.

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee nee nee :+.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Argh, als ik die Blom ooit tegenkom in het echt. Zou toch mooi zijn als die Tukker eens in Eindhoven zou komen, zou die levend onder de stoeptegels getrapt worden.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Rutten ook. Gaat ie het veld oplopen om de arbitrage een hand te geven, puur zodat ie Blom over kan slaan. :lol:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Een boze Fred, daar kan ik van genieten.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter had ook mazzel dat Matri werd teruggefloten terwijl hij geen buitenspel stond en dat Marchisio geen pingel kreeg (al kan je daar over discussiƫren omdat hij al een doelpoging had gewaagd). Maarja, het was misschien 20 minuten goed van Interzijde, de rest was matig tot slecht. Dat is te weinig. Sneijder was weer dramatisch, zoals gewoonlijk.

Wij liggen -in ieder geval voorlopig- uit de titelrace, dus mijn support gaat nu volledig uit naar Juve en Napoli voor de scudetto :b:

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het niet echt een penalty, want hij draaide zelf met z'n rug naar de keeper toe om de bal zo te lobben, toen dat niet lukte, ging hij snel liggen.

Ik hoop dat Juve in het laatste jaar van Del Piero de scudetto pakt, al zit AC Milan er nog dicht op.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tamata 6 tot 8 weken in het gips, gebroken kuitbeen. Heel sneu voor die jongen, omdat hij nu eindelijk basis stond, vanwege de blessure van Pieters. Voor PSV is het alleen maar beter, want Willems speelde weer met veel meer rust aan de bal en won veel meer duels.

Maar nog steeds.. Blom, vuile teringhoer. Verneukt gewoon weer onze wedstrijd, deze hadden we moeten winnen, want PSV speelde gewoon goed. =(

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je had hem ook zelf kunnen afmaken voor de 73e minuut hoor. Maargoed, blijft lelijk idd.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    [yt]Dugjai16TyY[/yt]

Eriksen blijft toch wel geniaal, ondanks dat hij nog enorm veel moet leren. :D

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zodra Eriksen gaat beseffen hoe goed hij is en hij daardoor effectiever en volwassener gaat voetballen, is de beer los en gaat ie richting starrenstatus :)

Al vind ik dit niet zo geniaal.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    De tekst gaat ook niet echt specifiek over het videootje, had ik misschien even moeten zeggen. :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In de video vind ik het Janssen genialer doen idd.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Als die twee nog meer op elkaar ingespeeld raken wordt dat echt een dodelijk duo.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, Janssen/Eriksen is echt een geweldig koppel als het goed gaat draaien.

Wijnaldum en Strootman waren vandaag ook fenomenaal. Allebei een klasse wedstrijd gespeeld, wat een geweldenaren zeg.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Helden zijn het ;)

Real Madrid ook weer gewonnen dus momenteel staan we eerste als Levante niet wint. :+

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik moet zeggen dat ik alweer bijna was vergeten dat Greg ook nog in dit team speelt. :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie?

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die Rutten, wat een gigantische dwaas is het toch ook :lol:

Een heel lulverhaal over hoe slecht Blom was en dat je zo'n fout niet mag maken, een echte "home-referee" en dan sluit die lamlul af met "Ja, ik heb de beelden niet gezien maar in mijn omgeving werd er over een gele kaart gesproken."

Hoe haal je het in je hoofd om zo'n betoog te houden en zo af te geven op de scheids als je zelf niet eens weet wat de ernst van de overtreding was :emo:

Dwaas.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Intens gelukkig met de resultaten. Ajax niet gezien, maar iig met overtuigende cijfers gewonnen (hoe was de wedstrijd?) en Arsenal ook een heerlijke overwinning geboekt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina