1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik snap nu even niet waar je heen wilt. Bedoel je dat die 2 wedstrijden voor Dani zwaar bestraft zijn? Zelfs ik als Feyenoorder vind die kaart en schorsing terecht.

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de rode kaart van zowel dani als strootman terecht dat voorop, Strootman nam het risico om Luuk de Jong ernstig te bleseren. Ik vind de schorsing van 2 wedstrijden voor Dani terecht maar die van Strootman maar wat mager. Snap dus de ophef ook niet.

PSV accepteer die schorsing gewoon en wees blij dat je niet meer wedstrijden hebt gekregen.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ahh, ja zo denk ik er ook over. Heb de beelden van Strootman nog eens terug gezien en Strootman gaat er gewoon te hard in. Dat kan je zien als duel, maar een verkeerde beweging en je kan iemand van het veld afdragen.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ze hebben het schikkingsvoorstel op uitdrukkelijk verzoek van Strootman niet geaccepteerd. Strootman maakt er een principekwestie van. Eerlijk gezegd denk ik dat ze morgen alsnog bot vangen in Zeist, maar goed.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zat ik dan, gister in de Euroborg..

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik moest lachen. Sorry.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij gaat toch gewoon voor de bal, maar komt te laat. Hij komt niet met gestrekt been (buigt hem), met zijn voet naar beneden (naar de grond; niet naar Luuk) en het soort wedstrijd telt IMO ook mee. Hij komt fel in, dus geel was op zijn plaats. Maar we worden hier dus bijna dubbelgenaaid, eerst door Blom (waardoor we 2-2 spelen) en daarna door KNVB.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    sinds wanneer is 'het was op de bal bedoeld, maar te laat' een excuus? 8) De meeste vieze tackels kan je bestempelen als 'te laat' of als 'de bal was net weg', wat een bullshit

verder ben ik het wat betreft voet naar de grond en gebogen been wel met je eens trouwens

dat snap ik, heb me zelden zo ellendig gevoeld door een voetbalwedstrijd.

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals je ziet op je foto is hij veel te laat. Terecht rood en 2 wedstrijden is gewoon terecht!

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Leuk al die foto's (stilstaande momenten). Blom moest in een split second een beslissing nemen. Naderhand kun je twisten over die beslissing door er een complete video- en beeldanalyse op los te laten, maar ook dan is het gewoon een (dikke) overtreding is. Als je een dergelijke actie inzet loop je het risico dat een scheidsrechter fluit en rood geeft.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, als je de overtreding in een vloeiende beweging ziet en op zo'n moment in split-second een keuze moet maken had ik ook rood gegeven.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik ken het gevoel.

Klote eind reizen en vervolgens een elftal zonder bezieling een poging zien doen tot voetballen.
    En dan die terugreis.. *Zucht.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je niet gespot volgens mij? Maar het was zeldzaam kut idd. Voor mij de vierde keer naar de betonnen gatenkaas, maar dit was wel de vervelendste.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Oke, nu ik:

Welke zou je rood geven? ;)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik snap al dat gejank op Blom nu ook niet zo. Het feit alleen al dat er zoveel discussie over is of het nou wel of geen rood is, geeft aan dat het geen blunder is. Rutten moet niet zo janken, stonden gewoon 2-1 voor met nog kwartier te spelen. Zelfs met 10 man moet je dat kunnnen vasthouden.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was gewoon rood. Klaar.
    Anders je PSV bril eerst afdoen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie man, gelukkig zijn er ook genoeg andere supporters (ook joden, ja) die het geen rood vinden.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Joden :emo:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat is het probleem? Zo noemen jullie jezelf toch?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe is normaal man..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina