1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hou ook niet van van om iemand op een paar (slechte) wedstrijden te beoordelen, vond Van der Wiel gewoon sterk spelen vandaag. Dit geldt trouwens ook voor goede wedstrijden van een speler.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Seh kan dus in de toekomst kijken. Knap.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben je nu aan het trollen?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Besteed je tijd aub aan iets nuttigs, niet aan die faalhaas die met het IQ van een baksteen gaat reageren omdat hij chagrijnig en verdrietig is omdat z'n cluppie verloren heeft.

5. Seh

Seh Guest

Want? Als je dit topic een beetje volgt weet je normaal gesproken wel wat ik bedoel.

Oh en dat waren trouwens voorbeelden die over Janssen en Vertonghen, maar dat begreep je toch hopelijk wel?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Foto bij AD 8)

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens, wel raar dat Alderweireld niet in de warming up aangeeft dat ie last heeft van maagkrampen, of daarvoor? Dat weet je toch al van te voren.

Misschien vergeten te schijten voor de wedstrijd? :cool:

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Meer gewoon dat je precies in het patroon past dat verschillende Ajacieden laten zien: Als een speler even niet in vorm is en een paar slechte wedstrijden speelt mag hij oprotten.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar hij kan wel een voorspelling doen op wat kán gebeuren, af te leiden van de rest van de reacties op spelers die we hier onderhand gewend zijn.

Zie posts hierboven.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar met alle respect, Vermeer komt toch gewoon tekort voor het niveau dat Ajax nastreeft?

Overigens niet alleen om dit duel, ben nooit echt fan van hem geweest. Vind hem erg onzeker ogen met hoge ballen. En vind hem erg onrustig overkomen.

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vind hem juist rustig overkomen, met uitzondering van deze wedstrijd. Met hoge ballen vind ik hem inderdaad ook wat minder.

Vermeer heeft Ajax al meerdere malen van een gelijkspel/verlies gered.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit vond ik ook opmerkelijk ja. Hij viel een kwartier na de aftrap uit toch? Dan moet je toch al iets gevoeld hebben lijkt me?

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Snap het ook niet hoor. Erg raar. Ben benieuwd naar de uitleg van De Boer/Alderweireld.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je doet alsof dit Ajacied eigen is...

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    'De laatste keer dat er 10 doelpunten in een eredivisie wedstrijd vielen... was vorig seizoen PSV - Feyenoord 10-0'

Droog van NLVoetbalLive op Twitter :+

Heb de wedstrijd gelukkig niet kunnen zien, moest zelf voetballen. Ga nu stil in een hoekje zitten huilen en naar CL beelden van 2002/2003 kijken..

16. Seh

Seh Guest

Je kunt niet ontkennen dat hier in de topic het wel heel vaak voorkomt, lijkt me logisch dat dit niet voor elke Ajacied/voetbalsupporter geldt.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het was anders een fantastische wedstrijd, los van de subjectieve inbreng die we als Ajacied met ons meebrengen uiteraard. Ik heb echt genoten.

Het ging me meer om andere supportersgroepen. In mijn beleving gebeurt het namelijk ook bij Feyenoorders, PSV'ers, AZ'ers, Tukkers, enzovoorts.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik roep het al meer dan een jaar dat Vermeer niet goed genoeg is op de lange termijn. Mag ik wel op hem afgeven vandaag? :+

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je stoppen bij de CL kwartfinale tegen AC Milan, kut Inzaghi....:'-(

20. Seh

Seh Guest

Klopt. :) Zeg ook nergens dat het ergens anders niet gebeurt, toch? Was niet mijn bedoeling om het zo te doen lijken iig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina