1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand het antwoord op de prijsvraag van 90'minutes

Wanneer verloor ajax voor het laatst terwijl het 4x scoorde

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1964

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Wil niet cliché klinken maar, Utrecht uit kan je gewoon verliezen. Ajax wordt nog gewoon kampioen hoor! :b: Zei ik vorig jaar ook en ook dit jaar blijf ik erin geloven!

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    @eredivisielive Ajax 4 - 9 Feyenoord in 1964 #90Minutes

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Utrecht uit verliezen we, enige uitzondering daargelaten, elk jaar. Omdat de speler niet om kunnen gaan met het fanatisme waarmee de Utrechters ieder jaar aan de aftrap staan. Dat is an sich kwalijk, maar door het structurele kan je je er inmiddels in berusten. De manier waarop vind ik wel heel ernstig deze keer.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ach als Feyenoord of Ajax hier verliest vinden een hoop mensen dat leuk. Zullen we toch mee moeten leven :thumbs:

En daarbij gaat ADO dit seizoen gewoon weer voor degradatie voetbal. Snap dan niet hoe je kunt genieten van het feit dat andere clubs verliezen. Zeker na wederom een wanprestatie van ADO deze speelronde.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar dat was mijn punt ook niet...

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Idd, ik kan er niet mee zitten als Utrecht uit word verloren. Het is jammer van de punten maar gebeurt nou eenmaal regelmatig.

Maar wat ik vanmiddag gezien heb zit ik wel mee, dat was gewoon verdedigend echt echt heel erg slecht. Ik snap echt niet hoe je na de wedstrijd tegen zagred zomaar ineens het verdedigen kan verleren. Kan toch niet zo zijn dat als Alderweireld niet speelt niemand meer weet wat hij moet doen?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had nog een edit gemaakt :)

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Ajax niet eens slecht voetballen, maar verdedigend was het gewoon heel zwak vandaag.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eerlijk is eerlijk , ik heb gister wel even moeten glimlachen om de nederlaag vn Feyenoord, vooral omdat dat doelpunt 450 meter buitenspel was :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ajax <<>> Feyenoord is dan ook wat anders. Maar na vandaag heb je ook niks meer om te lachen :)

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Ooijer gewoon een erg zwakke schakel, al jaren, ook toen hij nog bij PSV speelde. Hij zorgt voor veel onrust, wat overigens ook positief kan werken, maar tegen opportunistisch voetbal vind ik hem gewoon erg zwak.

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Reactie op PM?:+O-)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het lachen is me vanmiddag wel vergaan inderdaad :+

Enige troost van dit weekend is dat Heerenveen een plekje omhoog geschoven is

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer dit topic inmiddels te vermijden en praat over voetbal wel ergens anders op het internet. Want het is wel duidelijk dat de sommige mensen heel slecht met hun verlies om kunnen gaan en als ze weer een keer winnen van het van de daken staan te schreeuwen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jij staat toch voor AZ? Zo ja, schijt aan de rest van Nederland (qua supporters) dan. Jullie staan BOVENAAN! :cool:

Maar wel QFT.

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Het grootste probleem is dat diezelfde mensen: HAHAHAHAHA, Wat een losers, Heerlijk dit _O_ gaan roepen, wanneer Feyenoord of een andere club verliest. Mij maakt het niet uit dat sommige mensen dat soort kinderachtige reacties plaatsen. Maar wanneer er over Ajax grapjes wordt gemaakt wordt er een issue van gemaakt. 8)

Zulke reacties lokken alleen maar discussies uit, die nu plaats vinden.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    God, ik vind het wel vreemd altijd.

Als andere verliezen word hier die club tot de grond afgebrand maar zodra Ajax verliest en iemand daar commentaar op heeft word je bijna gekeeld :+

Jongens, het was niet goed. Het was slecht. Het was laks. Het was NIKS. Motivatie was kwijt. Als je het na de 2-3 niet meer op kan brengen om de genade klap uit te delen dan is er iets niet goed binnen de club. Jammer, maar zo is voetbal. Volgende keer klappen ze er weer boven op. Klaar :)

Ik heb trouwens een heerlijk voetbalweekend gehad ... :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb jij vanmiddag hier het topic gevolgd? 8)

Ik zie juist het tegenovergestelde gebeuren de hele tijd.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina