1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

_O_
    Keep it comming.

De gemiddelde hardcore conspiracy dude is niet zo snel om te krijgen als mensen zoals jij.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    9/11 conspiracies zijn er niks bij.

3. Seh

Seh Guest

Daar steken de diehard believers nog veel tijd in, dit is gewoon napraten wat er op tv komt. Om ziek van te worden, werkelijk. :emo:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had jullie wel willen zien als het jullie cluppie was. Oh wacht, Feyenoord is al 400 jaar niet meer in de CL geweest. Ik durf te wedden dat als Feyenoord dit overkwam dat jullie heel hard aan het schreeuwen en jammer waren. Is volkomen logisch dat mensen die Ajacied zijn dit verdacht vinden hoor.

Maar goed, dat jullie het niet op zijn minst een beetje verdacht vinden zegt eigenlijk meer over jullie dan over de mensen die het wel op zijn minst wat verdacht vinden. Hopelijk zakken we als NL niet teveel om de lijst, ik zou graag Feyenoord weer eens Europees willen zien.

5. Seh

Seh Guest

Leuk dat je Feyenoord (_O__O_) aanhaalt. Was Feyenoord ook omgekocht toen ze met 10-0 onderuit gingen bij PSV? Daar stond het bij rust ook maar 0-2 met 10 man voor Feyenoord.

Tot nu toe heb ik alleen gezien:
    - Bizarre uitslag Kan gebeuren, zie 10-0 PSV - Feyenoord
    - Grensrechter die (twee) fout(en) maakt. What's new?
    - Knipoog Komt in alle wedstrijden voor, maar nu is het meteen mikpunt van discussie

Ik zie nog niks opvallend. En dan vind ik de knipoog nog het sterkste argument. Zegt veel over de zaak wat mij betreft.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
  6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben blij dat je (lees: Cyrax) nuanceringen aanbrengt waar menig ander forumlid dat niet doet. Scheelt mij ook weer een post. :+

Niet dat ik zeg dat ik die nuanceringen wél maak, maar je posts bieden mij in ieder geval de mogelijkheid er mee in te stemmen. Zeker je post voor je laatste. Ben ik het 100% mee eens.

Ajax had het ook in eigen hand. Al die conspiracy theories ten spijt, is het wel gewoon jammer dat je er door scheidsrechterlijk falen geen beter resultaat uit haalt tegen Real. 0-3 is wel wat anders dan 2-2 of 2-3.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Jaaaa hoor het was ff wachten maar Feyenoord wordt er weer bijgehaald.
    Hoe oud ben jij nou?

Tuurlijk vind ik het kut dat jullie je miljoentjes mislopen en als het ons was overkomen had ik het hele forum bij elkaar gescholden. Ik vind dat de meerderheid nog koel blijft hier :+

Maar alleen omdat ik vermoed dat er GEEN omkoping in het spel was ga je mij op m'n eigen club aanvallen.

Triest :emo:

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Haha, ik ben 'neutraal'. Ik ben eigenlijk voor geen voetbalclub, ik vind het gewoon leuk om er over te praten. Ik vond het ook grappig dat Feyenoord ook met 10-0 verloor.

Ik ben echt niet anti-Ajax hoor, en het zou heus wel waar kunnen zijn dat er is gesjoemeld, we zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten :)

9. Seh

Seh Guest

Ik denk dat het nooit 2-1 was geworden na een goedgekeurde 1-1 van Ajax. Met 2-3 was je overigens ook uitgeschakeld toch? Achteraf dan.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Maar ik denk dat die 3de goal heus niet was gevallen als het gelijkspel was geweest.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Je denkt niet dat het 2-1 was geworden maar gaat er wel vanuit dat het 2-3 had geworden? 8)

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Lekkere vergelijking. Is dat het beste wat je hebt? Feyenoord had weinig reden om zich te laten omkopen, is het niet? Feyenoord was al slecht dat seizoen, geen hond zou wedden dat Feyenoord zou winnen. Dat was tijdens Dinamo - Lyon wel anders. Ik denk dat er heel veel geld is verdient, mocht dit allemaal omkoping zijn.

13. Seh

Seh Guest

Nee, ik had even 'maar stel dat het wel zo was' er tussen moeten plakken. :+

14. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    En jij denkt dat Ajax zo ging pushen in de laatste 10 minuten als het 2-2 stond.:+

15. Seh

Seh Guest

Daarom juist, dan kan het toch gewoon? Invalide argument dus, wat mij betreft. Dynamo had ook nergens meer om te spelen, als je 1-0 voorkomt met 10 man en het wordt 1-1 en kort na rust 1-2 kan ik mij voorstellen dat je denkt: Fuck it, ga geen meter teveel meer lopen.

16. Seh

Seh Guest

Nou dan mag je eens de interviews erop na kijken, bjvoorbeeld Van der Wiel zei dat hij het niet wist van de 1-7 en dat ze anders meer risico hadden genomen. Dus ook dit is niet relevant en een onzin antwoord. :)

17. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Ajax was aan het aanvallen.
    2-2 betekende een gegarandeerde eindronde-plaats.
    denk je nu echt dat ze dan nog zouden aanvallen in de blessuretijd?

Beetje krom om eerst te zeggen: Ja die 2-1 was er nooit gekomen.. en dan wel te beweren dat Ajax steekjes achterin laat vallen in de blessuretijd bij een gelijkspel tegen Real Madrid.8)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zeg maar 1 ding en dat is alle Kroaten en Fransen vandaag in de stront mogen zakken:).

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    En alle Amsterdammers zitten er al in :+

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, kijkend hoe alle Rotterdammers een poging doen om eruit te krabbelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina