1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Anders ga je even fijn naar het Tina forum. Dat past meer bij jouw niveau. Met je generaliserend gedrag een beetje de boel opstoken. Ik scheld niet graag op een forum, maar je bent een gekkerd.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De 1-2 dan, keeper steek zijn hand niet uit..
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ajax gaat een brief aan de UEFA sturen met een aantal open vragen over de manier waarop de uitslag in Zagreb tot stand is gekomen. Sturkenboom geeft al aan dat het waarschijnlijk weinig oplevert, maar "helemaal niets doen is geen optie".
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Pff als ik Ajacied was had ik denk al een ban aan m'n broek.
    Nu kan ik er triest genoeg nog om lachen :emo:
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Verbaast me dat je me geen xbox message stuurt met 'Europa League' zoals je mij ook al 'derde ster' stuurde toen Ajax de titel misliep.
    Het enige wat mij momenteel nog rustig houdt is de gedachte dat jij in het echte leven waarschijnlijk ook de bodem bent en je mensen al misselijk maakt als je in hun gezichtsveld komt :)
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]

    Go on, go on..
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Serieus? :+ Wat zielig zeg. Ach, hij komt hier alleen om anderen uit te lachen en te doen alsof hijzelf helemaal niet bevooroordeeld is als het om Vitesse gaat. Let him be, hij is het niet waard.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk komt die hier om iedereen uit te lachen. Wat moet die dan doen? Meegaan met al die ajacieden die complottheorien zitten te bedenken? Vond het gister sowieso lachen, gieren, brullen op social media vlak!

    Achja,

     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Don't worry about a thing en vervolgens liggen ze allemaal te janken om omkoping.

    Wat klopt er niet.
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wordt er ook nog een onderzoek gestart naar de competievervalsing van Real Madrid? Nu waarschijnlijk niet maar als Lyon 1 doelpunt tekort was gekomen hadden ze ook kunnen wijzen naar Real die met het basisteam wss een veel grotere uitslag hadden kunnen neerzetten gisteravond.

    Hun moesten immers 2x aantreden tegen de sterkste opstelling van Real.
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Gamertag: Julia

    Argument invalid.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat zeg ik niet. Ieder moet vooral zijn eigen mening hebben. Maar doen alsof het heel gek is dat er mensen zijn die het verdacht vinden, dat is gewoon irritant. Ik zie hier (bijna) niemand hele complotten bedenken, ik zie alleen mensen die twijfelen aan de uitslag van Dinamo - Lyon.

    Voetbal is nu eenmaal emotie, dus hier als niet Ajacieden komen zoals Aernhem met teksten dat alle Ajacieden zielig zijn en niet moeten zeuren, dan vind ik dat stijlloos en niets meer dan provocerend.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  15. Seh

    Seh Guest

    Oh wacht, doe wel ander topique.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop dat je een grap maakt.

    Zo niet, waarom zou Real met hun sterkste opstelling komen als het (ten eerste) al nergens meer om gaat voor hun en (ten tweede) ze dit weekend de El Clasico moeten spelen, tegen Barcelona dus. Zou nog gekker zijn als ze met de normale selectie kwamen..
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    _O_
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laat even zien welke posts je daarmee bedoelt dan. Dat wil ik wel even zien. Aangezien je zegt dat "ze" allemaal liggen te janken om omkoping. En wie de fuck bedoel je met "ze". Kom op, even daad bij woord voegen ipv dat meepraten met de rest. Quote die posts maar even dan.
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    :cool:
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Probeert iedereen hier zich te kronen tot 'Wereldkampioen generaliseren en over één kam scheren'?

    Deze post wint!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina