1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een gezeik jongens. Gisteravond was het kut. We zijn al weer een dag verder. Hophop. 8)
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Juist. Niet klagen, maar dragen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Henrive kom gezellig in de kuil erbij, er is nog ruimte zat.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Neeee dit zit heel diep... was gisteren voor het eerst weer enorm zenuwachtig sinds de WK finale. Als je een ajacied bent die Fransen en Portugezen haat (Portugezen haat je door voetbal gebeurtenissen en ik heb sowieso al een ultieme hekel aan het Franse volk) is dit wel echt ongelovelijk pijnlijk. Groter voetbal onrecht zal je misschien niet meer meemaken.

    Als PSV-er of Feyenoord fan zou ik ook 'sip' zijn, ik vond het destijds ook zwaar kut dat PSV verloor van Milan door de goal van Ambrosini en dit is dan een aantal frustratie niveaus hoger, daarom vind ik het bashen van sommige vrij triest (Aernhem met zijn drolhersens er buiten gelaten)..

    Ik hoop echt dat er nog iets gaat gebeuren, al is het maar een uitsluiting voor Kroatische teams in Europa oid..
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    True, of AZ - Sporting, daar baalde ik ook van.

    Toch voelt dit anders dit keer, maar snap jullie pijn ;).
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was meteen na de wedstrijd een blowtje roken, werkte best goed :+
    En toen ik thuis kwam alles lezen over de wedstrijd en hopen dat er iets echt goed fout was, jou 'je ziet ze vliegen' posts waren echt zwaar frustrerend voor mij:lol:
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Bij PSV en AZ had ik het idd ook, maar bij Ajax? Nah. :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had een 'gemengd' gevoel toen Feyenoord eruit werd geknikkerd door Gent 2 jaar terug :+
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weet het allemaal niet met die omkoping. Er zijn ook geen verdachte wedpatronen waargenomen bij de wedkantoren. Denk gewoon dat de spelers van Zagreb hun trainer zat waren en zodoende een signaal afgaven in een wedstrijd die nergens meer over ging. In en in triest als het waar is natuurlijk, maar lijkt mij vooralsnog de meest logische conclusie.

    Niettemin baal ik enorm van gister en die Portugees mag wat mij betreft nooit meer vlaggen. Twee glaszuivere doelpunten ongeldig verklaren en het ook gewoon duidelijk kunnen zien (kerel stond er perfect voor) is echt compleet belachelijk. Is die kerel nog levend de Arena uitgekomen? ;)
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax kan zich beter meteen laten uitschakelen in de EL, als we al niet Man City of Man U loten. Dan gaat dat al vanzelf.

    Een EL wedstrijd organiseren kost bijna meer geld dan het oplevert, financieel gezien totaal niet interessant. Daarnaast gaat het je zeker punten kosten in de competitie, wat Ajax al helemaal niet kan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  11. Seh

    Seh Guest

    _O_

    Die gozer moet gewoon een dikke schorsing krijgen, eeuwig verbannen zou te veel van het goede zijn. Hij deed het (als het goed is:+) niet expres.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Bron?
    Wat slaat volgens mij nergens op.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Portugezen best prima dus ik heb het wat minder. Daarnaast was is gister aan het eind van de wedstrijd stoned dus dat scheelt ook (ik was wel aan het schreeuwen hoor, maar daar bleef het wel bij).

    Natuurlijk is het zwaar genaaid en kut maar uiteindelijk hoort Ajax ook eerder in de UEFA Cup dan in de CL.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Boeie waar Ajax écht thuishoort, ik vind dat zo'n non argument. Lyon hoort net zo min in de CL thuis, wat een dramaploeg.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Bastos is wel een baas. :mad:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Maakt niet uit waar ze thuis horen. Ze lopen nu een hoop geld mis waar ze goede verdedigers voor hadden kunnen aantrekken.

    Sportief gezien kunnen ze het nog een eind schoppen in de EL en zou de CL waarschijnlijk de volgende ronde het eind station zijn.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je Porto, Man U of City loot, ben je ook gewoon klaar in de EL
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Want? Ze staan er niet voor niks. ManU wordt door FC Basel uitgeschakeld. Zegt genoeg toch. Dan is Ajax zeker niet kansloos.

    Daarnaast noem je 3 teams op. Genoeg anderen te loten. In de CL heb je 2 tegenstanders waar je van kunt winnen dus de kans is vrijwel even groot dan toch?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik hoor iedereen dat ze opeens 25 miljoen mislopen maar het gaat waarschijnlijk om 3-4 miljoen.
    Ok, erg kut als je kijkt hoe het allemaal gelopen is en hoe je er dinsdag voor stond, maar doe niet alsof de jackpot is gemist.
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige manier om het seizoen nu nog te redden is door kampioen te worden, wat zeker nog mogelijk is aangezien 8 punten zeker nog overbrugbaar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina