1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Leuke ploeg Napoli!

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pfff.. Napoli _O_.

3. Seh

Seh Guest

Aisatti waarschijnlijk weer bij selectie Ajax! :eek:

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bron?

Ik begrijp ook niet waarom hij niet bij de A-selectie zit. Kwaliteit kan argument zijn maar als wissel kan het prima. Ook geen persoonlijk conflict met Frank, zover ik weet.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Gea blundert weer _O_

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er niets van gezien maar gelet op de opstelling en het spelbeeld(die grote kansen van Lyon op het einde hoorde ik) wel een terechte uitslag. Nu moet het maar tegen Real gebeuren!

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat moet er tegen Real gebeuren? Als Zagreb een beetje meewerkt, kunnen we 0-12 verliezen :D Ik ben echt super tevreden momenteel.

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die in Napoli is. Er wordt wel vaker een linkje tussen Balotelli en Napoli, om wat voor reden dan ook, gelegd.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij heeft toch geadopteerde ouders uit Italië? Niet toevallig uit die buurt? Hij ging wel "provocerend kijken" toen ie scoorde, maar zonder context zou dat ook een normale expressie kunnen zijn :9

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax heerlijk! Die geweldige inzet stemde mij al vrolijk.

In Amsterdam gewoon de schade beperkt houden.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vooral Vertonghen was weer ouderwets scherp :) Hoop dat ie het in de competitie ook weer zo gaat doen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we nog wel volle bak moeten straks.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom? We staan 7-0 voor he :) En dat is letterlijk.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Kaarten komen toch te vervallen na de groepsfase:+.

Ozil neerhalen lol.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nou, op zich kunnen ze er een ordinaire schoppartij van maken. Dan zal Real wel gas terug nemen met het oog op de clash tegen Barça het weekend daarop. Ik neem echter aan dat Ajax gewoon een goed resultaat wil halen, maar boven alles geen doelpunten tegen wil krijgen. Zolang ze niet met 3-0 of meer verliezen is er volgens mij niets aan de hand. Als ze uiteindelijk 0-1 of 0-2 verliezen verwacht ik dat het goed komt. Lyon komt maar moeilijk tot scoren deze editie van de CL. Ze hebben niet voor niets pas 2 goals gemaakt. Bovendien spelen zij een uitwedstrijd en Ajax thuis tegen waarschijnlijk de B/C garnituur van Real. Natuurlijk dat is altijd nog heel goed, maar liever dat dan de vaste A garnituur.

Hoe dan ook, Ajax speelde gisteren een puike pot. Het enige dat er aan mankeerde was een doelpunt in de eerste helft, of in de eerste 20 minuten van de tweede helft. Die 2 tegen 1 situatie hadden ze echt veel beter uit moeten spelen. Ebecilio viel mij zwaar tegen. De rest was gewoon goed. Vertonghen, Vd Wiel, Janssen, Eriksen, Anita, Vermeer en ook Lodeiro speelden gewoon prima. Vermeer heeft zich goed gerevancheerd voor zijn spel van de afgelopen weken. Je zag dat ze aan het einde vermoeid raakten en dan zie je toch dat ze bij Lyon een langere adem hebben met spelers als Briand, Gomis en Reveillere. Gelukkig stond Vermeer er weer!

Ik vind het toch knap dat Ajax op deze manier presteert in de CL, met alle chaos in de bestuurlijke burelen van de club en de tegenvallende prestaties in de competitie. Europees komen ze prima voor de dag.

Edit: + weer de 0 gehouden in een Europees duel. Daar kunnen clubs als ManU en ManCity nog een puntje aan zuigen. :+

Goed om te zien. De selectie heeft natuurlijk veel blessures en Aissati verdient het schijnbaar om er weer bij te zitten. Bovendien is het ook een indirecte sneer naar Mounir, die zich schijnbaar niet dusdanig opstelt dat hij er weer bij komt. :+ Het is voor Ajax en hem het beste als hij in de winterstop snel vertrekt. Desnoods voor een habbekrats.

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom deed Ronaldo gister niet mee tegen Zagreb? Geblesseerd?

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ronaldo, Casillas en Pepe kregen rust.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk doen ze wel weer mee tegen Ajax )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina