De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

De loting is begonnen :+.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind dat broekje er maar raar uit zien. Ineens andere 'huidskleur', haha. :+

3. Seh

Seh Guest

Censuur! :'-(

Elke tv serie heeft ook zijn eigen topic, de enige clubs die een eigen topic levend kunnen houden zijn Ajax en Feyenoord. Heel misschien een paar PSV'ers maar dan houd het ook op. Dat zijn wel drie hele topics. De rest zakt toch weer naar beneden. Onzin regel. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2011
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus stel je niet aan..

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben het eens, en dan beginnen over niveau... OP was mooi, dat er dan 10 gasten komen om te zieken

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wilde niet kijken, maar bij gebrek aan beter zit ik toch weer te kijken. Het is wel mooi enzo, maar iedere keer mist Robben weer die kansen. Dan komt die teleurstelling weer boven drijven.

Vanavond mooi de loting kijken. Ik vraag me af hoe het speelschema is, want in 2008 kwam uit poule A en B een finalist en uit poule C en D kwam een finalist. Spanje en Nederland zitten nu in poule B en C. Als de regels hetzelfde zouden zijn dan hoop ik dat Duitsland in het gedeelte komt van Spanje. Laat die het onderling maar uitknokken terwijl Nederland naar de finale koerst. Mits Van Persie, Robben, Sneijder en Van der Vaart in vorm zijn. Zonder die jongens mis je veel te veel kwaliteit en creativiteit.

7. Seh

Seh Guest

Als topics op niveau moeten blijven kan je XBW wel opdoeken. :lol:

8. Seh

Seh Guest

Van Engeland, Portugal, Italiƫ en Frankrijk heb je jammer genoeg ook nog niet zomaar gewonnen hoor. Loting maakt weinig uit, het wordt sowieso heel erg lastig.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee natuurlijk niet. Maar als je Duitsland en Spanje kan ontlopen, dat is alleen maar mooi meegenomen. De landen die je noemt hebben echter weinig gepresteerd de laatste jaren. Dat zijn haalbare kaarten voor het Nederlands Elftal. Tegen Spanje en Duitsland heb je denk heel veel geluk nodig, omdat je kwalitatief wel minder bent dan die 2.

10. Seh

Seh Guest

Is zo. Maar die landen die ik net noemde hebben ook genoeg kwaliteit. Tref liever Spanje direct nadat ze Duitsland hebben uitgeschakeld of andersom, nog een keer verliezen in de finale kan ik niet aan.:+

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig ben ik hier nog altijd om het niveau hoog te houden. :)
    Pas als ik besluit het forum te verlaten kunnen ze XBW opdoeken.

'Officieel bod Vitesse op Japans-Nederlandse doelpuntenmachine'
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153490

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben gek op het EK!

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heracles boekt zijn grootste winst ooit tegen VVV (7-0) en AC Milan staat 0-1 voor bij Genua, door een rode kaart van Kaladze :+

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het ook ooit geprobeerd. Maar ja, dan komen er 5 Ajacieden een beetje zieken en dan gaan zeuren over het niveau. Heb de hoop al opgegeven, ik moet zeggen dat ik er sowieso nog maar weinig aan vindt hier.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zou echt geweldig zijn als JC Olfers verslaat op eigen terrein :+.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Leuke voetballer. Was toevallig laatst een wedstrijd aan het kijken van Japan waar ze met 6-0 of 7-0 wonnen. Toen zag ik hem scoren en zijn naam. Dacht ff opzoeken want dat is geen Japanner.

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Gister naar zwolle geweest en die hebben weer lekker met 3-0 gewonnen :) eredivisie voor zwolle volgende seizoen.. tenzij ze het weer verpesten :')

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Krul _O_!!!

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: