1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vermeer met pek en veren de Arena uit jagen. Wat een onberekenbare kutclown is dat toch. Hoop dat meer mensen dat gaan inzien na vijf verliestpunten die je op zijn conto kunt schrijven.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Cilissens debuut komt steeds dichterbij.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vind dit wel wat kort door de bocht. Het is een prima lijnkeeper, dat heeft ie (over langere periode) wel bewezen. Nu zit ie echter in een kut periode.
    Daarnaast heb ik altijd al gezegd dat ie te klein is en meevoetballend te zwak is. Dat meevoetballen bleek vooral 2 weken terug.

Maarten kwam onder Van Basten ook op de bank te zitten na een matige periode.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Dus over twee seizoenen winnen we de Champions League? :cool:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het seizoen nog enigszins wil redden, moet je je dinsdag plaatsen.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niks kort door de bocht. Heb het altijd geroepen. Als iemand zo onbetrouwbaar oogt kan je er van op aan dat ie punten verspeelt. Hij is veel te wisselvallig voor het niveau dat Ajax nastreeft, zo simpel is het. Met alleen reflexen op ruim voldoende ben je niet voldoende competent.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ben het daar wel (groten)deels mee eens :)

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vind jij Cilessen zoveel beter op dit moment dan? Vind het kwaliteitsverschil tussen Cilessen en Vermeer op het moment miniem.

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Oogt meevoetballend is sterker wels verder ook te klein en heeft zeker nog niet de uitstraling die beter is dan die van Vermeer. Daarnaast heeft ie zich ook nog niet bewezen in dienst van Ajax.
    Brengt ook niet de rust die een verdediging zou moeten hebben.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Valencia - Real Madrid 4 goals in 11 minuten.

20' Benzema 0-1
    72' Ramos 0-2
    75' Soldado 1-2
    79' Ronaldo 1-3
    83' Soldado 2-3

(Ja ik probeer mijn aandacht te verleggen..) :mad:

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mijn punt. Vermeer is misschien geen Stekelenburg of Van der Sar, maar Cilessen is dat ook gewoon (nog) niet.

Het enige dat je wel kan doen is Cilessen nu gewoon opstellen, omdat dit seizoen toch bijna wel verloren is, en kijken hoe die zich ontwikkelt. Ben dan wel bang dat je Vermeer helemaal kan afschrijven.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Sibon! mijn held van de dag _O_

[yt]BdZWFOOtDBc[/yt]

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geef je volledig gelijk. Dit kan zo niet langer.

Verder is dit weer zulk onbegrijpelijk puntverlies. Je domineert gewoon 70 minuten waarin NAC één kans krijgt, laat na om het veldoverwicht in doelpunten om te zetten (vooral door het gebrek aan een spits) en dan krijg je uit het niets die goals tegen. Met dank aan kut Vermeer. Bij zo'n wedstrijd zeg je normaal dat het een incident is maar het gebeurt ons nu al zo lang achter elkaar... bij die nederlagen onder Jol vorig jaar kon je hem nog bekritiseren om zijn mongolische tactieken maar nu rest er maar één ding: en dat is in een hoekje zitten huilen.

Lichtpuntje was inderdaad Lodeiro. Durf wel te zeggen dat hij de beste steekpass uit de selectie heeft (eigenlijk niet zo'n gewaagde uitspraak nu ik erover nadenk). Die gast ziet alles 3x zo snel als de rest. Het verraste zelfs onze eigen aanvallers bij tijd en wijle, al kan dat ook wat over de lamlendigheid van Ebecilio en Sulejmani zeggen. Die laatste vertikte het in het laatste half uur om ook maar één loopactie te maken, kutkind. En 410 maar 'OH OHO OHOOOOOOH MIRALEM SULEJMANI!' zingen na afloop. Boycot dat luie kutjoch eens.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weet ik niet, ik ken die kerel amper.

Klinkt cru, maar zwarte keepers...ik ken er weinig die rust uitstralen. Komen net als bij veel donkere middenvelders/verdedigers vaak onbeholpen en ongecontroleerd over.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat we zo'n bedroevende tweede keeper hebben. Anders had je Vermeer makkelijk mogen banken van mij.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Is ie echt zo slecht?

Ik ben eigenlijk al blij als we iemand hebben die rust uitstraalt en een beetje overwicht heeft op z'n verdedigers voor 'm. Heb 't gevoel dat de verdedigers (die al matig zijn op verdedigend en positioneel vlak), nog beperkter worden door het acteren van Vermeer.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze kopen Cilessen voor bijna 5 miljoen ofzo. Dan lijkt me dat Ajax wel vertrouwen in hem heeft. Dan denk ik dat het tijd is om hem een kans te geven nu. De competitie is toch al verloren. Plaatsing voor de Europa League is het hoogst haalbare. Ze kunnen het seizoen een leuke draai geven door 2e te worden in de CL poule, maar daar heb ik een hard hoofd in. Ik denk dat Lyon redelijk eenvoudig gaat winnen.

Hopelijk wordt vandaag de RvC naar huis gestuurd. Het zegt al genoeg dat Keje Molenaar aangeeft zich ontzettend te hebben vergist in die mensen, terwijl die voor een groot deel verantwoordelijk is dat die lui er zitten. Die Uri Coronel speelt ook een misselijke rol met "we gaan niet stemmen vandaag". Dat dacht ik dus wel. Die man wil alleen Cruijff terugpakken.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2-2 ... zwaar onverdiend maar wat ben ik blij met een punt uit de Oranje.

Bedankt Vermeer! \o/

Anyway;

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    De fuck is dit zwarte tape achtige shit dan. 8)

Hopelijk spelen ze met het thuis shirt wel weer in zwarte broekjes, dat geheel oranje vind ik altijd maar afschuwelijk.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja ik vind de 2-2 echt niet geheel aan Vermeer toe te rekenen hoor. Tuurlijk is de 2-1 zijn fout, en komt er zo meer druk, maar de 2-2... Ik kan er nog steeds niet overuit, als je ziet hoe ver Schilder mag doorlopen. Gewoon falende verdediging. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina