1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    De tering zag net bij sport1 de goal tegen arsenal.. die keeper 8)

2. Seh

Seh Guest

Die Drogba he, wat een baas.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat die Terry, Lampard en Drogba het voor elkaar krijgen om het hele systeem om te gooien, omdat ze zelf niet kunnen voetballen op de manier zoals AVB dat wil. Gelukkig deed Lampard al niet mee (overschatte voetballer), maar nu speelt Chelsea gewoon weer dat spuuglelijke afwachtende voetbal met een handbalverdediging.

Eerlijk gezegd hoop ik dat ze tegen City flink de boot in gaan.

Valencia was ook niet indrukwekkend, maar 33% balbezit hebben als thuisploeg is gewoon zielig. Leuk om naar te kijken....

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Drogba blijft wel een baas idd.

Vanavond is het zover. Ik hoop dat het gaat lukken. Frank kan altijd nog een dealtje maken met Mourinho, aangezien ze elkaar kennen uit hun Barcelona tijd. :+

5. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Real start waarschijnlijk met Benzema én Higuain.... =( aldus vi.nl.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ha en wij met Vertonghen en Blind?
    Zelfs als Higuain zijn schoenen verkeerd om aantrekt krijgt hij alle ruimte van Blind 8) :lol:
    Nu maar hopen dat Lyon het heel moeilijk krijgt....

Verdomme, als die 2e lamballen van een Suljemani en Eriksen gewoon gescoord hadden vorige wedstrijd had je dit gezeur niet :emo:

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie Lyon ook niet zo snel met grote cijfers winnen hoor. Zal wel weer zo gaan dat Lyon 0-1 wint en wij met 0-6 worden weggespeeld :emo:

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vorig seizoen werd het 0-4 en toen speelde Real wel in één van de sterkst mogelijke opstellingen, dus met Casillas, Ronaldo, Alonso en Ozil etc.

We gaan 't zien. :)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben al blij dat Lyon geen scorende ploeg is, die zie ik echt niet zomaar met 3-0 winnen.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, maar ik zie Ajax wel met 0-6 verliezen. En dan is 1 enkele goal al genoeg.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt waar? Ik niet, hoevaak gaat een ploeg nou met zulke cijfers onderuit? Al helemaal in zo'n nutteloos duel (voor Real). Nee die gaan echt niet zo hard doordrukken hoor.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    In Madrid werd het niet eens 6-0, we moeten het niet groter maken dan het is.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ach, ik ben wat pessimistisch wat Ajax betreft lately. Ik vind het maar zeer matig, maar ik weet wel dat er een zeer sterke generatie aan gaat komen. Met spelers die beter zouden kunnen worden dan wat er nu loopt, inclusief Eriksen. Wiens ontwikkeling nogal stagneert vind ik. Onmiskenbaar talent, Eriksen, maar hij is er echt nog lang niet.

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    In de CL doen ze het toch gewoon goed? Dit seizoen is wel gebleken dat we de prestaties van Ajax in de CL niet moeten vergelijken met de prestaties in de Eredivisie.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    True, daar heb je ook wel gelijk in. Ik ben gewoon niet zo tevreden, ondanks de goede prestaties in de CL. Ga je toch denken aan een mentaliteitsprobleem, want een OL schat ik toch wel even wat hoger in dan een FC Utrecht. Eigenlijk begrijp ik dat niet zo goed, want in CL zie ik een volwassen ploeg spelen, die ervoor gaat en in de Eredivisie een inspiratieloos elftal. Zonde, want Ajax heeft een talentvolle ploeg.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kritisch mag je inderdaad best zijn. Prestaties kunnen ook nog veel beter. Toch is er een verband tussen de CL wedstrijden en de navolgende wedstrijden in de competitie. Ajax heeft schijnbaar moeite (ook fysiek gezien de blessures) om de omschakeling te maken naar het weekeinde. Misschien ligt het aan de voorbereiding. Feit is wel dat ze de meeste punten hebben verloren ná een midweekse speelronde in de CL.

De selectie is ook iets te smal naar mijn mening.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ook hierin heb je gelijk, toch moet er goed worden gekeken naar de oorzaak hiervan. De selectie is niet alleen te smal vind ik, het kwaliteitsverschil tussen de bank en het veld is ook te groot naar mijn mening. Nu moet je Blind neerzetten, dat wil je toch niet? Die jongen is een nuttige speler in de Eredivisie, maar niet voor het niveau dat Ajax nastreeft. Bij Groningen zag ik hele goede dingen van hem, maar dat was niet in de as van de verdediging. Daar hoort hij ook niet, fysiek te zwak en teveel aanvallend denkend.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zou mooi zijn geweest als ze nu een speler zoals die Virgil van Dijk achter de hand hadden gehad. Die raakt niet zo snel onder de indruk van spelers als Benzema of Higuain. Dat is eerder andersom. :+ Blind is alle opzichten nog maar een 'jongentje'.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Van Dijk wordt denk ik wel een toppertje :)

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als Real perse wil dat Ajax niet doorgaat, dan maken ze het gewoon 0-8 hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina