1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hofs _O_

62e minuut er, 75e minuut 2e geel :D

Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tottenham verliest eindelijk. :eek:
    Moeten ze dat nou echt doen wanneer ik er geld op heb staan 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Guidetti :emo:
    Wat een jochie.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een irritant mannetje zeg8)

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    We gaan het uiteraard hebben over Ajax - Lyon, uuh Ajax - Real Madrid en de wedstrijd van Lyon in Joegoslavië. Het leven zonder autocue is hard voor Jack van Gelder..

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die blinde vink is ook totaal niet consequent. Duplan krijgt geel voor commentaar na een (volgens vink) gemaakte schwalbe, maar Guidetti mag gewoon uit zijn dak gaan als een klein kindje...

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat hoorde ik, dat 2e stuk heb ik gemist. Zei hij dat echt?! 8)

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax wat is het toch droevig, maar wat wil je als je naar de opstelling kijkt. Blind gaat nu ook al bijna eigen doelpunten maken, wat een debiel. Mooi koppel met imbicilio.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja :9

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True that. Als iedereen fit is, dan kan je een basisteam neerzetten waarvan menig team in de broek poept, maar vallen er een paar weg, dan is het kwaliteitsverschil schrijnend. Met name de verdediging inderdaad. Blind komt gewoon tekort voor de Nederlandse top en faalt voor het leven. En hij staat er nu omdat Ooijer niet fit is en dat is ook al treurnis den top.

Plus het is toch echt tijd dat Vermeer de biezen pakt. Ja, hij heeft geweldige reflexen en dat heeft Ajax vaak geholpen. Maar met name meevoetballend is het echt verschrikkelijk en ook met hoge ballen is het ergerlijk. Eeuwig zonde dat Steek nu weg is.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ajax moet in de winterstop gewoon 2 of 3 versterkingen halen voor de breedte van de selectie. Klaassen mag wat mij betreft definitief bij de A-selectie komen. Wat een talent is dat zeg! Verder zou het fijn zijn als ze een spits (type Dost) en een ervaren centrale verdediger bij de selectie halen. Middenvelders hebben we zat.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo een spits erbij? Als Sigthorsson en De Jong weer fit zijn heb je 2 spitsen + 2 middenvelders die spits kunnen spelen.

Aanval is gewoon onvoldoende. Als Boerrigter en Sigthorsson fit zijn heb je 2 goede spelers , maar Sulejmani is echt 3x niks. Verder moet er gewoon een goede linksback zijn waarmee Boilesen kan concurreren.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat ik vind dat je 2 échte spitsen moet hebben. De Jong is geen spits en Dimitri die.... tja....

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dost, die jongen heeft me verbaast. Ik dacht dat hij alleen in de 16 wat kon, maar hij kan zeer behoorlijk meevoetballen. Balvast, overzicht en scorend vermogen. Dat laatste weet iedereen wel, maar ik heb nooit goed opgelet bij die jongen en de rest nooit gezien. Dat zie ik pas dit seizoen eigenlijk. Die komt er wel als hij zo doorgaat.

Klaasen, dat ziet er ook goed uit zegt. Die balbehandeling en snelheid. Die lichting waar hij uit komt, die is echt goed. Ik hoop voor die jongens dat Ajax zorgt voor een goede balans. Ze moeten spelers met ervaring om zich heen hebben. Dan kunnen ze echt beter worden.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dost heeft zich uitstekend ontwikkeld bij Heerenveen. Maar ik zou hem niet aantrekken in de winterstop, daar ben je veel geld voor kwijt. Wel ben ik van mening dat de rechtsbuiten positie een impuls kan gebruiken, een Narsingh zou denk ik prima in het spel van Ajax passen. Assaidi is natuurlijk ook een erg goede speler en kan zowel links als rechts op de flanken spelen.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Assaidi is niet echt nodig, aangezien we Boerrigter hebben. Aissati kan prima op de positie van Boerrigter spelen als stand-in. Narsingh is zeker welkom. Al is het maar om de druk op Mickey te verhogen.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die lichting is inderdaad echt goed. Als die goed doorgroeien krijg je echt een topploeg. Daarnaast weten die gasten elkaar volgens mij blindelings te vinden.

Overigens schijnt Viktor Fischer meer spits te zijn dan middenvelder. :)

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat mij betreft krijgt Ricardo van Rhijn tegen ADO trouwens de voorkeur boven Daley Blind. Gooi die talenten maar voor de leeuwen, slechter dan Blind kan toch niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina