1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach neem het Seh niet kwalijk, hij is gewoon blij. Hoort er wel een beetje bij , hoe kut ook. Ik zou ook zo doen als Ajax gewonnen had.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het is natuurlijk ook lang geleden voor het laatst geweest :+.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    plus die grap is gewoon echt heel slecht 8)

4. Seh

Seh Guest

Nee, jij met je ''grap''.

:emo:

EN JA IK BEN BLIJ.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tot aan vorige week (VVV 2-1 red.) hoopte ik een jaar of 3 dat Feyenoord zijn wedstrijden zou winnen om het weer wat leuker te maken bovenin, maar nu ik hier de reacties lees van sommige Feyenoorders die al 4 uur lang met hun boner zitten te typen heb ik wel weer zin in tranen in de kuip :cool:
    Ik snap natuurlijk wel dat je door zo'n dag superblij bent en het zonnetje weer schijnt maar er staat wel een hele hoop bullshit op de afgelopen pagina's..

Dus vanaf nu zal ik weer écht juichen tegen Feyenoord.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Reacties uitlokken met kinderachtige grapjes en dan jezelf boven de reacties stellen. Way to go 8)

@Viktor: ik zie hier weinig uitbundige Feyenoorders, iig niet uitbundiger dan bij een willekeurige Ajax zege. Plus er wordt alleen gereageerd op andere berichten dus dat valt allemaal wel mee.

Laatst bewerkt: 29 jan 2012
  7. Seh

Seh Guest

Het is gewoon de combinatie van alles. Al 6/7 jaar niet meer gewonnen, eindelijk weer een normaal team op de been, gewoon spanning, bij Ajax draait het kut en het dan zo kunnen winnen is gewoon awesome. Volgend seizoen ben ik er koste wat het kost weer bij, door deze pot weet ik eigenlijk dat ik daar best wat werkdaagjes voor over heb. :+

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik las zoveel slechte grappen en dacht dan kan die van mij er ook nog wel bij.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, Ajacieden hè.

10. Seh

Seh Guest

Als het Ajacieden zijn die blij zijn dan valt het hier niet zo op. Omdat ze in de meerderheid zijn.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zal me inhouden... Feyenoord!!!! _O__O_
    Had het van te voren niet verwacht, en het ging ook eerst de verkeerde kant op. Maar knap teruggevochten en uiteindelijk een schitterend resultaat.\o/

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja Feyenoord heeft het ook weer leuk voor elkaar, en ik kan me niet herinneren dat Ajax een seizoen niet van Feyenoord heeft gewonnen.
    Vandaag was het kut omdat je gewoon 4 basisspelers mist en Ajax in de breedte niet veel beter dan Feyenoord is, het was voor jullie een perfect moment voor deze wedstrijd. Het is vanaf nu in ieder geval weer -Ajax en Feyenoord haten elkaar- en niet -Feyenoord haat Ajax maar Feyenoord boeit Ajax niet-. en dat is mooi.

Ja ik bedoelde bijvoorbeeld die normale foto van Vertonghen, zie er niet echt een grap in ofzo, maar het is weer eigenlijk gewoon zoals altijd een paar mensen tegen 1, en die ene is dan vaak Aernhem of een fan van de verliezende club. Dat is altijd wel humor.

DERDE STER

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent voor of tegen Ajax, er is haast geen middenweg.

14. Seh

Seh Guest

Het is ook meer dat je als Feyenoorder gewoon eerder blij bent met dingen. Het enige wat ik bewust heb meegemaakt is kampioen 99 (en daar weet ik niet eens veel meer van) en de UEFA cup. 8)

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je vergeet de knvb beker :mad:

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nja dat geldt ongeveer ook voor de meeste Ajacieden van mijn leeftijd, De titel van 2004 herinner je je natuurlijk wel maar toen (12 jaar) was ik niet een paar dagen pissig na een verlies. Toen Ajax van Milan verloor in de kwartfinale CL moest ik huilen :+ want dat was wel heel dichtbij, maar de titel van vorig jaar was echt uniek voor 'mijn' generatie Ajacieden.

17. Seh

Seh Guest

True. Maar wij Feyenoorders hebben wel veel meer shit meegemaakt hoor. :+ Zelfs medelijden van Ajacieden, nou dat is nog erger dan verliezen.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Arsenal die even 0 - 2 achter staat tegen Aston Villa..

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe is het toch mogelijk Arsenal 8)

20. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Terug uit de Kuip, Feyenoord heeft mijn weekend gemaakt!
    Wel benieuwd naar de samenvatting: wel/geen penalty, hands voor de 0-1 van Ajax, maar vooral toch even nagenieten.
    En de vele positieve reacties hier van Ajacieden verbazen me, erg netjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina