1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Ja, maar volgens mij kan dit Ajax ook niet beter. Zo'n Janssen loopt met de tering in zijn lijf, Enoh en kompanen kunnen niet beter. Vertonghen vond ik wel goed, die andere CV ook wel. Vermeer kan je ook weinig verwijten, Sulejmani heeft er nooit zin in, Ebecilio is een slechtere uitwerking van Cabral en De Jong heeft geen bal gehad in de spits. Ohja en supertalent Eriksen laat het weer niet zien in een top wedstrijd.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet onze grote vriend Daley Blind niet.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Juist. Die penalty was niet beslissend. Feyenoord speelde na die 1-0 zo fel dat je er op kon wachten dat die treffer zou vallen. Was het niet door een penalty, dan was het een paar minuten later wel met een normale goal. Als normaal dit seizoen speelde Ajax weer met de poep in de broek.

4. Seh

Seh Guest

Die valt onder de kompanen van Enoh. :+

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Ik mis gewoon het venijn, als je ziet hoe je in Utrecht verliest. Draait gewoon om karakter en hard werken.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, Ajax heeft gewoon een héél matig elftal als er een paar basisspelers wegvallen. Het bestuur is ook gewoon aan het falen, waarom niet zoeken voor een goedkope defensieve versterking en/of een buitenspeler? Het is duidelijk dat Ajax een hele matige selectie heeft.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Fair enough. ;)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De kompanen van Enoh:lol:

Die kunnen zo het circus in joh.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee joh. Voor het circus moet je íets kunnen. En niemand houdt van clowns.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan maar als cliniclowns.

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben bang voor clowns, daarom ben ik nog steeds van mening dat ze een emoticon hier op xbw moeten vervangen door iets mens vriendelijkers.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Nouja, de houding was vanmiddag ook om te huilen.. sta je met 3-1 achter, ingooi ver op de helft van Feyenoord, en wat doe je dan:

In 3 keer terug op je eigen keeper spelen..:emo:

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    'Bal in de ploeg houden' nemen ze bij Ajax iets te serieus.

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whahahaha, wat een overdreven gedoe van die Vlaar. Alsof ie de CL heeft gewonnen. Dat zegt al genoeg over in welke positie Feyenoord verkeert.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nouja van Arsenal - Villa word je ook niet echt vrolijk mag ik hopen.

16. Remco

Remco Guest

Mooi toch? Feyenoord heeft dit nodig na al dat gekloot van afgelopen seizoenen en als je dan zo de klassieker wint, vind ik dit niet meer dan terecht.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Emotie? Clubliefde? Blijdschap? Vreugde?

Je bedoelt de positie dat Feyenoord evenveel punten als Ajax heeft neem ik aan...

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Erg mooi inderdaad, pure emotie.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Schrijnend om te zien dat Sammy zelfs een verloren Klassieker probeert te gebruiken om alsnog Feyenoord in een kwaad daglicht te zetten.
    Doe dat lekker een andere week als wij weer van VVV verliezen ofzo. Maar ken je momenten dat je gewoon lekker stil moet zijn.

20. Seh

Seh Guest

Elke Feyenoorder voelde zich zo'n beetje zo. Althans, de mensen die ik gesproken heb wel. Pure emotie heet dat. Dat jij als beroepszuurpruim dat niet kent is wel jammer voor je. :eek:

Ik stond ook in mijn eentje te juichen en te doen tijdens de wedstrijd. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina