1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

De joden lopen altijd weg sjaal. 8)

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Toch jammer dat er geen uitsupporters zitten bij Ajax-Feyenoord en andersom. Volgens mij vinden Feyenoord supporters het ook minder leuk.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'Sinds de winst op Ajax hebben we het niet meer over hun gehad.. FC Utrecht.'

Vooral dat eerste deel, Sjek maakt het wel lekker duidelijk hoe het programma in elkaar zit :lol:.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lijkt me ook ja.
    Hopelijk snel weer verstandige mensen die besluiten het te regelen.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt niet hoe 'dat programma' in elkaar zit, hier op het forum heb ik anders ook vrij weinig meer gelezen over Fc Utrecht hoor. :9

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een walgelijke anti-Feyenoordshow zeg, gadverdamme.

7. Seh

Seh Guest

Natuurlijk.

8. Seh

Seh Guest

Lekker boeiend wat de nos van de spreekkoren vindt. Voorlopig heb ik dat liever dan dat ik om de twee jaar heel laf spelers moet gaan aanvallen. Maar daar hoor je die bolle niet over.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een mank Ajax waar de mvp's ontbreken had hier met geluk kunnen winnen (als de pingel niet werd gegeven en er meer kleinigheidjes mee zaten), bij Feyenoord stond ongeveer de beste formatie (alleen El Ahmadi niet toch?).

Als je nu denkt dat Feyenoord beter is dan Ajax (en je dus ook denkt dat Feyenoord boven Ajax zal eindigen) ben je niet heel objectief bezig, Ajax is beter dan Feyenoord maar vandaag speelde Ajax kut en Feyenoord goed + de bovenstaande alinea.

Wat Anita en de Boer zeggen is wat mij betreft dus logisch en terecht, wat van der Wiel zegt is dom maar het is landelijk bekend dat hij zich niet met de media moet bemoeien.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat niet alleen daarom. Eeuwig gezeik om die pingel, blessures etc. Het gaat vooral om excuses waardoor Ajax verloor, en niet waarom Feyenoord won.

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel duidelijk waarom ik liever Voetbal International kijk. Lijkt wel een bedrijfsvergadering bij Studio Voetbal.

12. Seh

Seh Guest

Excuses... Bij Feyenoord mist ook een CV en dé man van de vorige seizoenshelft. De tegenstander van Feyenoord speelt altijd kut in topwedstrijden. Vast niet toevallig.

Ik vind serieus dat dit Ajax geen recht van spreken heeft... Ik heb nog 0 reflectie naar zichzelf gezien van een speler van Ajax? Ik lach echt in mijn vuistje, dit Ajax lijkt eigenlijk best veel op Feyenoord een aantal jaar (en vorig jaar) terug. Bovenin is gezeik en de club mist gewoon kwaliteit in de selectie.

Ajax zal allicht boven Feyenoord eindigen hoor, dat zijn ze dan ook verplicht. De grootste begroting van Nederland tegen een club die al jaren geen echte aankopen mag doen.

13. Seh

Seh Guest

Dat schijnt normaal te zijn als Feyenoord weer eens de beste is in een top wedstrijd. Zijn ze niet meer gewend he. :+

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, blijft jammer. Maar na deze uitslag ga ik me nergens meer aan ergeren \o/

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doelde meer op het:
    'Sinds de winst op Ajax hebben we het niet meer over hun gehad..'

:+

Maar dat ís Studio Voetbal, zo gaat het nou eenmaal iedere zondag 22.10. En iedere zondag kijk ik uit verveling en in de hoop iets leuks te zien. Ik snap ook niet wat Jan van Halst daar doet, want hij is de enige die ooit nog íéts nuttigs en interessants zegt.

Het is trouwens geen anti-Feyenoordshow, gewoon pro-Ajax show. Daar kunnen Ajacieden niets aan doen, maar komt gewoon door die verrekte Sjek die alles zo omdraait.

16. Seh

Seh Guest

Maarre, zit De Boer ook niet een beetje te falen dan? Als ik menig Ajacied hier mag geloven maakt hij elke keer de foute opstellingen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, ik las laatst ook iets op Catenaccio over de vergelijking De Boer < - > Jol. Dat De Boer het veel slechter doet.

18. Seh

Seh Guest

De Boer heeft geluk dat er bovenin de club mot is, anders had hij de pispaal geweest. Nu kan men ouwe hoeren op dat kale genie en mensen als Blind. :+

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax is ook de schlemiel van dit seizoen, ik zie ze ook niet de voorronde CL halen maar je speelt wel echt tegen een handicapped team, het grote verlies dit seizoen is het aantal blessures, en dat terwijl Jol volgens mij een belangrijke fysio had meegenomen naar Fulham (weet dat niet meer helemaal goed). Als van der Wiel en Boerrigter hadden meegedaan was het minimaal een gelijkspel geweest durf ik te zeggen, maar door onder andere de vele blessures kon Feyenoord vandaag op kwaliteit winnen terwijl het de afgelopen jaren op wilskracht moest.

Als de tegenstander van Feyenoord het altijd kut doet in topwedstrijden is het dan toch opmerkelijk dat je 6de staat, ze hebben wel de wilskracht in de top affiches maar zijn gewoon te mank om bovenin mee te doen door thuis en uit af en toe tegen matige teams te verliezen.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ook toen iedereen fit was, speelde Ajax kut. Nee Frank zet het gewoon totaal verkeerd neer. Nu had hij het ook anders kunnen doen en - dat blijft gissen - waarschijnlijk beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina