1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk er precies hetzelfde over.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Die lui die op Y en G zaten, waar kwamen die ineens vandaan 8) Actief ook, mogen van mij vaker die kant vullen, dan komt er echt van alle kanten geluid.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ouasim Bouy gaat misschien een contract tekenen bij Juve. Tja, had hem liever eerst bij Ajax nog zien debuteren.

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  4. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, fijn was dat. Al heb ik in het vervolg toch iets liever dat de Ajaxsupporters daar plaats nemen, het was gisteren fantastisch geweest als die daar zaten. Het was trouwens sowieso wel mooi dat elke zijde, W, Z, Y en natuurlijk X, van het stadion helemaal los ging en niet telkens afwachtte wat S en X gingen doen en veel liedjes op eigen initiatief zongen. Neemt niet weg dat er ontzettend veel saamhorigheid was op de tribune. Het was dat ik zelf door alle sjaaltjes niet kon zien hoe mooi het 'You'll Never Walk Alone' was, maar het moet vast en zeker een ontzettend gaaf gezicht geweest zijn, met al die sjaals in de lucht.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Is gewoon bagger als dat doorgaat....

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, dat heb je met Raiola als zaakwaarnemer hé, nooit dat die jongen een eerlijke kans gaat krijgen bij Juventus. Ik hoop dat hij alsnog bijtekent. Overigens heeft FC Twente zich gemeld bij ADO voor Verhoek. Mooi, want dan laten ze Narsingh met rust.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Yes to the first en yes to the second. :)

Narsingh is de ideale rechtsbuiten voor Ajax.
    Derk - Siggie - Narsing en Eriksen daarachter. :)

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Was Verhoek niet uitgevallen met een forse blessure? Of was dat zijn broer?

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wel goed van Twente dat ze Nederlandse vervangers halen. Die blijven zo ook mooi behouden voor de Eredivisie.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wesley was inderdaad uitgevallen tegen NEC, dat speelt natuurlijk ook een rol. Zou het wel een goede zet vinden van Twente.
    Met John aan de linker kant en Verhoek aan de rechterkant heb je twee buitenspelers die prima de bal voor kunnen gooien zodat De Jong ze binnen knikt. (zie afgelopen wedstrijd)

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ben altijd al fan geweest van Luuk de Jong, maar die groeit meer en meer uit tot een topper vind ik. Hij is niet ongelooflijk snel, maar zo sterk en een echte spits. Een beetje zoals Guidetti eigenlijk, alleen minder een 'mannetje'. :+

Zitten we trouwens al helemaal klaar voor de jaarlijkse wintertransferdeadlinechaos? :)

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax moet gewoon Narsingh halen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou Theo, je speelde weer bagger. En je moet inderdaad meer in schiet positie komen, maar dat gebeurt al weken niet.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat ze bij Ajax zo'n goede voetballer weten te verneuken.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zal binnenkort wel lekker naar Vitesse gaan.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vertonghen is btw geschorst voor de wedstrijd tegen Utrecht. Kortom er staat straks een jeugddefensie met Van Rhijn en Veltman.

Tijd om Virgil van Dijk bij Groningen weg te kapen imho.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop het wel in ieder geval. Want zoals het nu loopt.. dat kan gewoon niet meer. Laat hem maar terug naar Arnhem gaan. Wij hebben toch twee vervangers in huis met Lodeiro en Bouy.

En Paribus:
    Ik weet het niet met van Dijk. Sterke, dynamische voetballer maar of het de juiste man is voor Ajax weet ik niet. Gouweleeuw vind ik net wat beter, en een betere opbouwer.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik zit ook te wachten tot Virgil naar Ajax gaat, echt een beest.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan alleen maar van dromen. Theo is precies de speler die we missen. Zou een wereld van verschil maken.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    We hebben beesten nodig achterin, dat opbouwen kan je makkelijker aanleren dan van een technisch begaafde verdediger een beest maken. Kijk naar iemand als Douglas. Die was in het begin heel druistig (nog steeds wel), maar kan wel steeds beter opbouwen en inschuiven.

Van mij mag Van Dijk wel komen, liever vandaag dan morgen! Het liefste zou ik een type Lucio of Samuel achterin zien. Gewoon iemand die alle spitsen helemaal opvreet. Ik ben geen fan van Lucio, maar hij weet wel wat het is om een spits helemaal uit te schakelen. Opbouwen komt daarna wel. Met die balletjes terug op Vermeer komen we er niet.

Laat Theo maar naar Vitesse gaan. Ruilen voor Van Ginkel en Bony.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina