1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoezo dat? Sulejmani was geweldig bij Heerenveen.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ah een edit. No shit sherlock, als men dat wist dan had je nooit een miskoop.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Na zijn prestaties bij Heerenveen was een transfer naar Ajax meer dan logisch. Hij speelde daar fenomenaal. Alleen draagt hij die last van zestien miljoen mee. Mensen verwachten dat hij presteert naar zijn transfersom, terwijl er gewoon een of andere dorpsgek is geweest die de onderhandelingen namens Ajax heeft gedaan. Met goed onderhandelen hadden ze er zeker bijna de helft af kunnen halen. Een jaar eerder werd bijvoorbeeld Suarez voor 8-9 miljoen gehaald.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De Spits over Daley Blind. "De laatste speelde gisteren overigens weer als een natte krant: 'The Daley Drama'. Hij deed werkelijk niets goed.".
    Oef. :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind dat nog zwak uitgedrukt. :+
     
  6. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    De scheids deed wat fout. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik gun jullie de goede tijden enorm na die vreselijke jaren, maar gaan we nu op elke pagina plaatjes en quotes van Guidetti krijgen? :+
     
  8. Seh

    Seh Guest

    JA.

    Ik had gewoon een nachtmerrie dat ik weer naar huis liep na een nederlaag tegen Ajax. :emo:
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Inderdaad, niveau van niks die jongen. Leuk dat het de zoon van Blind is, maar de voetbalgenen van zijn vader heeft hij dus niet. Gast is traag, is geen verdediger, geen middenvelder en geen aanvaller. Gezien zijn postuur denk ik dat het doel ook geen optie is. Dan houdt het echt op Frankieboy..... Het kan me niet schelen wat je nog in de jeugd hebt zitten, maar hij/zij moet gewoon spelen ten koste van Blind. Desnoods zijn vader for all I care.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Ik erger me dood aan die gozer. Hij werkt niet eens hard, dat zou nog iets zijn, maar als de rechtsbuiten langs hem rent denk ie ´fuck it´ en hobbelt ie erachter aan. Ik veroordeel niet snel Ajax spelers maar Daley Blind gaat me echt iets te ver. Ze denken bij Ajax ´´Danny kon goed voetballen, dan zou zijn zoon ook wel goed zijn´´.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, ik zag het ja. Stond ook helemaal breed in 't veld, geniaal.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach laat die jongens toch lekker genieten. Ik ben de enige Ajacied die blij is dat Feyenoord weer eens zo lekker bezig is. De Kuip hoort ook een moeilijk neembare vesting te zijn, zeker als Ajax op bezoek is.

    Guidetti... Prachtspeler. De Suarez van Feyenoord maar dan zonder smerige overtredingen. Die schwalbe was briljant, het hoort erbij en hij deed het op het perfecte moment. Ik denk dat een 0-2 meer in de lucht zat dan de 1-1, en dan op zo'n manier de scheids in het ootje nemen, dan ben je goud waard.

    Van Rijn weet nu ook meteen hoe het werkt en Vertonghen moet niet zo janken en eens op het veld kwaad worden op zijn medespelers, niet na de wedstrijd. Als leider van het team had hij persoonlijk een sliding met 2 benen moeten maken op Blind, zodat die in elk geval niet meer mee kan doen. Achteraf van woede schreeuwen in de camera's is zo 2011. De spetters kwijl spatten op de lens van de camera, maar die hadden op het veld moeten vallen.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Aldus Jansen. Vond hem nou niet echt goed spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De manier waarop Feyenoord deze overwinning zo uitbundig viert laat maar weer eens zien hoe de verhoudingen Ajax - Feyenoord liggen. Ze kijken blijkbaar erg op tegen Ajax.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat is toch ook niet gek gezien afgelopen decennium? :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Snap dat bij deze spelersgroep wel, zoveel ervaring met klassiekers winnen liep er nou ook weer niet op het veld aan de kant van Feyenoord toch?
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Mooie is dat niemand, behalve Feyenooders het begrijpen en voelen.

    [​IMG]
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als het zo door gaat met Ajax zullen wij het ook wel begrijpen over een paar seizoenen. 8)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, dat hadden Ajacieden ook met PSV natuurlijk. Daar had Ajax het thuis ook jarenlang zwaar met PSV en waren we ook heel blij toen we een keer weer wonnen thuis. Datzelfde heeft Feyenoord natuurlijk ook. Ik heb er niet eens zo heel veel moeite mee dat we hebben verloren van Feyenoord, zij hadden de inzet en het lef en het is ook leuk om weer een beetje een hekel aan Feyenoord te krijgen. Want na al die jaren met een zwak Feyenoord was het ook niet zo heel tof meer, die klassieker. Met als dieptepunt toch wel de KNVB finale van een jaar of 2 terug. Die dubbele wedstrijd, dat was echt heel triest en een klassieker onwaardig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina