1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is knap van jou dat je je dat kan herinneren zeker veel braintrainer gedaan de laatste tijd :thumbs:
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Schitterende goal, maar als ik hem bij Inter één keer vanaf daar op doel zie schieten mag ie wat mij betreft meteen weer opbokken.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ook als hij hem er zo inschiet? Dan mag ie dat van mij wel hoor.

    Maar klopt, bij Inter heb je er niet nóg eentje nodig, daar heb je Sneijder al voor :+.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Precies, Sneijder lijdt ook al aan die irritante grootheidswaanzin. Een randdebiel is al meer dan genoeg.

    Maar die voorzetten die ik in z'n goeie Portotijd heb gezien mag ie best op het messcherpe voorhoofd van Pazzo leggen.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien gaat Sneijder wel weg..? :cool:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    In de zomer gaat ie weg ja. Dat lijkt me duidelijk. Ik hoop het van ganser harte in ieder geval.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Toch vind ik het vreemd. Vreemd dat Sneijder 'niet in het systeem van Inter past'. Ik zou zeggen: bouw dat hele middenveld en die hele voorhoede om Sneijder heen, man. In mijn ogen één van de beste aanvallende middenvelders van de wereld, en die mag dan vertrekken. Raar. ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij mag vertrekken omdat de chemie er duidelijk uit is, voor zover die er ooit is geweest (ik ga die discussie niet weer aan, maar ik vond hem in het topjaar ook al schromelijk overschat, ondanks dat ie in de CL prima speelde).

    En dat systeem met het team bouwen rond Wesley heeft totaal niet gewerkt, want dat is uiteraard al geprobeerd. We spelen nu al tijden met een vlak middenveld (echt 4-4-2, op z'n Engels zegmaar), en dat heeft de beste resultaten opgeleverd. Dat zou inhouden dat Sneijder van de flank moet komen, en dat kan natuurlijk niet.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kijk net even naar Angola - Ivoorkust, want ik dacht dat Ivoorkust zo'n beetje het enige goed voetballende team zou zijn. Met spelers als Yaya Touré, Kolo Touré, Gervinho, Kalou, Bony, Drogba, Abdul Kader Keita, Tioté, Eboué. Maar sjongejonge, wat een niveau zeg. Beide Tourés en Bony speelden. Bony was nog redelijk, maar die Tourés gaan echt op in het niveau. Wat een dramatische passing, zeg. Echt belachelijk 8).
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan het dat hij dan zo goed bij Oranje speelt en volgens jou bagger bij Inter is?
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik sta ook op die clip van Uniq en Winne :+

    [​IMG]

    Met de We Shall Not Be Moved-sjaal :+

    En hier de clip:

     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je weet toch dat NEC fans van veel hoger niveau zijn dan die nep Arnhemmers? ;)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat er bij Nederland allemaal bewegende mensen om hem heen staan en er meer mensen vóór hem staan (aanspeelpunten).
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina