De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een gevalletje "geen supporters" worden. Flippo.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    [yt]vl-2uVhNLJI[/yt]
    Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Zijn reactie is volkomen logisch.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig hebben we daarom een scheiding der machten in Nederland. Volgens jou redenatie mag je als je aangevallen wordt iemand bij wijze van spreken het ziekenhuis in schoppen...

Dream on dream on...

@ hierboven: die gast ligt al op de grond en nog geen halve seconde daarna zijn er 4 / 5 stewards die die gast vastpakken. Er zou verder niets zijn gebeurd. Esteban had dus gewoon weg moeten rennen nadat die gast op de grond ligt.

En Nijhuis had tegen AZ en Verbeek eerst moeten uitleggen dat hij gedwongen was, regels volgende, Esteban een rode kaart te geven. Nu gaf hij 'm gewoon en dat was niet slim, gezien het feit dat de adrenaline nog door Esteban zijn lijf gierde waarschijnlijk.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen had die man geschopt en geslagen tot hij door iemand anders werd tegen gehouden. Gelukkig ben jij een heilig boontje. :lol:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sport 1 is weer lekker bezig, Everton - Swansea (verrassende 0-0 ruststand) uitzenden in plaats van Villa - Arsenal of Wigan - Liverpool.

Spreek voor je zelf Godvision :emo: Ik zal hem misschien één keer trappen en dan wegrennen of sowieso wegrennen. Je bent gewoon een randdebiel als je op iemand intrapt voor het oog van een miljoen man.

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Een heilig boontje met z'n wetboek onder z'n arm.

Die man komt uit fucking Zuid-Amerika, wetboek??

7. Seh

Seh Guest

:emo: Ja, die gozer kan nu vast de rest van zijn leven niet meer lopen door die schoppen van Esteban.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach dit is toch typisch Nederlands zo'n reactie.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ga toch heen man echt, jij zou je aanvaller het ziekenhuis in schoppen? Stoere vent die je bent...

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat doet er helemaal niet toe en dat weet je zelf ook.

Oh dus dan hoeft hij zich niet aan de regels te houden die hier gelden? Pffff....

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685

Feit is alleen dat Esteban niet kon vaststellen of de supporter inderdaad al weerloos was. Dus hou aub op met je rechtsboeken en 'scheiding van de machten' :emo:.

Je doet me trouwens een beetje denken aan zo'n internetheld die alles wel beter zou doen als hij er bij zat.. Vrouwtjes redden van verkrachting, gangsters ontwapenen enzo. Misschien eens rekening houden met 'momentum'. Je redenatie is op dat moment niet zo scherp als iemand die vanuit z'n luie stoel een halfuur later kritiek zit te typen.

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder grappen, ik ( en ik denk ook veel meer mensen ) zou dat ook doen hoor :eek:

13. Seh

Seh Guest

Dat weet ik niet. Dit valt eerder onder zelfbescherming dan onder aanvallen imo. Die gast had ook een mes kunnen hebben oid.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Daar doelde ik niet eens op, lepellikker.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is gewoon een schrik reactie/emotionele reactie/ weet-ik-wat reactie. Hij hoort het niet te doen, maar van ons is dat makkelijk praten. Gebeurt gewoon vanzelf zoiets.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dus je moet gewoon lijdzaam toe zien hoe je klappen krijgt?

Jij bent zeker ook zo iemand die vind dat een inbreker die klappen krijgt de bewoner mag aanklagen?

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    En dat vind je onterecht? Die gast komt als een of andere idioot het veld opgelopen en begint je te schoppen. Dan ga je toch gewoon terugschoppen?!?

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh sorry hoor. Jij bedoeld altijd iets anders, als het jou uitkomt. Kom je zo een potje Flippo-en? Moeraskikker.

8)

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    BEKIJK DIE BEELDEN. Hij ligt op al op de grond. Sterker nog, stel in het meest uiterste geval dat die kerel een wapen had, dan ren je ook weg en spring je er niet bovenop.. Simple as that.

Ga echt weg serieus!

Dit is echt de bekrompenheid ten top. Dit zegt meer over jou dan over mij.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool heeft dit seizoen volgens mij echt al 5 penalties gemist. Aaaaaaah :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina