De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en waar baseer je dat op,dat dat altijd zo is? Maar wat schreeuwen kan iedereen, maar onderbouwen blijft lastig.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  2. Seh

Seh Guest

Misschien de rest van de posts ook eens lezen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.030
    Lol, alles gaat over dit gedoe en dan komt Ferron weer met Liverpool, hoor. :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Hebben jullie de super slowmo beelden zitten kijken ofzo? Je zou bijna denken dat hij 6 seconden vol op z'n gezicht heeft staan intrappen :emo:

Je ziet Esteban 2x trappen en loopt dan duidelijk weg, nog voor dat er uberhaupt een steward in de buurt is. Er is absoluut geen geval van excessief geweld. Hij geeft hem ook een trap op zn benen, een plek waar je absoluut niet weerloos bent.. Maar als ik posts lees van Funxual zou ik bijna denken dat die supporter zwaar mishandeld is.

Beetje die typische bureaucratie in Nederland als het over zelfverdediging gaat.. Bejaarden berechten omdat ze een inbreker slaan enzo :emo:. Niet voor niets dat dat dit jaar is aangepast in het wetboek.

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ga iedere pagina van het wetboek af likken. Denk eens na.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heat of the moment. Als hij net als ons eerst de beelden 10x kan terugkijken en op een forum erover discussiëren had hij waarschijnlijk ook iets anders gedaan.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, mijn frustraties moet ik ergens posten. :+

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van schreeuwen jij van flippo-en.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Is ook zo, het zit in de aard van een persoon wat hij in zo´n situatie zou doen, ik zou van schrik wegrennen maar een Zuid-Amerikaan zou hem neertrappen, daar zit wat in maar je bent volgens mij niet helemaal 100% als je denkt dat iedereen hem 2x zou trappen wanneer hij op de grond ligt (ja ik noem namen: Godvision).

Ik lees net overigens dat Adam een penalty heeft gemist die Suarez had versierd maar Suarez was toch geschorst..?

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, heeft nog 13 dagen om in hoger beroep te gaan en is tot die tijd niet geschorst.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Springt er op? Lol ik denk dat je beter zelf de beelden eens kan terugkijken :emo:
    En een psychologie boek moet openslaan (tip, lees wat over 'paniekaanvallen', 'natuurlijke reflecties' en 'hysteria') ipv te rukken op dat wetboekje van je.

En dat je niet snapt dat je als toeschouwer anders reageert als iemand die het meemaakt is bekrompen van mij. Sure :lol:

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    *)

Eindeloze discussie. Toontje en Ernie nu in de pers conferentie.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou niet op iemand inslaan en schoppen in een ruzie of gevecht. Maar ik denk dat mijn schrikreactie zou zijn dat ik er voor zou zorgen dat hij tenminste niet de kans heeft om mij weer aan te vallen. Godzijdank had hij geen wapen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Verschilt misschien per persoon, maar ik denk dat het gros van de mensen die gast ook gewooen even een goede trap/tik had gegeven.

Aan de mensen die de acties van Esteban 'niet goed te praten' vinden , ik ben benieuwd hoe jullie reageren als je wordt aangevallen en je gooit je aanvaller op de grond. IK zou dan in ieder geval niet wegrennen..

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gaaf verhaal, kwibus.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    @ Tyrant: wat een triest figuur ben jij zeg ongelooflijk.

Ik zeg nergens dat zijn reactie onnatuurlijk is. Ik zeg alleen dat het simpelweg niet mag. Het ene sluit het andere niet uit.

Ja, want we zijn allemaal terminators en superhero's... Er is een verschil tussen 'goed praten' (whatever that may be) en dat wat wel en niet mag.

Als we deze redenatie zouden volgen krijg je baas boven baas situaties die uiteindelijk alleen maar tot meer ellende leiden.
    Jij valt mij aan, oh dan val ik jou aan. Jij valt mij aan met een mes, ik neem een pistool mee. Etc, etc....

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens heb ik wel schijtmazzel gehad dat ik op het laatste moment m'n kaartje had geannuleerd voor deze wedstrijd omdat ik me opeens bedacht dat ik midden in een toetsweek zit:lol:.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Alsof je nu lekker hebt kunnen leren :+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ik ben niet zo van bronnen opzoeken maar lees WvSr 41 eens door.
    Doei.

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind trouwens de reactie van de scheidrechter bizar en natuurlijk het hele gebeuren, hoe kan je in een situatie als dat een kaart trekken zonder dat je precies ziet wat er aan de hand was. Enige wat ik me kan voorstellen is dat je het staakt en dan kijkt wat je doet maar dit.

Verder Verbeek prima gereageerd, misschien dat sommige denken dat het overdreven is maar in dit geval zou ik niks anders van een coach verwachten als het mijn geval was, zelfs als je daardoor 3 ptn kan verliezen zou ik zeggen stik erin.

Toch sneu en laten we hopen dit lang niet meer te zien, verder de hele discussie van het schoppen, geen zin in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina