De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mis scheidsrechters als Culina, Dick Jol, schijt aan de regels.

Trouwens die kut stewarts mogen ook wel meer gaan sporten, je kan een gozer die teveel heeft gezopen niet verslaan in een sprintje? Hoeveel stewarts staan daar, eentje moet toch wel kunnen sprinten?

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Je ziet in de beelden dat hij zo erg in zijn emotie zit dat ie zelfs weer in de verdediging schiet zodra die steward aan komt lopen, wat gaan mensen hier dan zeiken over regeltjes? EMOTIE.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap lees nu pas wat er gebeurd is. Wat een mongool.
    Verbannen die vent van alles.

Rood voor Esteban. Ja weet het niet eigenlijk.
    Vind dat je dit alleen kan doen als het met voetbal te maken heeft. Hij beschermd zichzelf (misschien was dat natrappen niet nodig) maar je weet nooit wat wat die gast misschien bij zich heeft. Ze hadden misschien even 10 min moeten wachten en daarna misschien verder kunnen spelen. Met overleg natuurlijk.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waar zeg ik dan dat ik die rode kaart terecht vind? Het enige dat ik heb gezegd is dat ik vind dat Nijhuis de situatie eerst had moeten uitleggen aan AZ nadat de gemoederen bedaart waren. Onder het mom: ik moet je nu helaas, maar conform de regels een rode kaart geven. Nu gaf hij die kaart in the heat of the moment, zonder uitleg niks. Ik begrijp dat dat kwaad bloed zet bij Az en Esteban. Hij had dat anders kunnen aanpakken.

Als een Spaanse supporter dit nou had gedaan bij Steekie had tijdens de WK finale terwijl Spanje met 1-0 voorstond.. :x

@ Dakar: eens. :)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam. Schop ze op die neuzen ja zo hard als estaban.

Lol, van Twitter.

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nog steeds een beetje zwak in zo'n geval moet je gewoon zeggen rood onterecht, dit gebeuren, team dat er af stapt, en dan duidelijk de keuze maken van afkeur in plaats van zeggen: ''sorry nijhuis vind het onterecht maar spelen wel verder en kan je keuze begrijpen''.

Begrijp me niet verkeerd Nijhuis volgt de regels en heb begrip voor dat, maar een situatie moet je soms lezen en niet blind dingen hanteren, anders kan je net zo goed robots er neer zetten.

Het zal nu dus volledig af hangen wat de KNVB vind van het veld aflopen van AZ en daaruit zal een conclusie komen. Zie de KNVB niet meer een rode kaart corrigeren en zich tegen de eigen scheidsrechter keren hier. Om het duel verder te laten gaan 11-11, en denk niet dat Verbeek verder wil spelen als dat niet lukt wat ik hoop ten minste, om gewoon duidelijk te maken dat sommige dingen gewoon niet kunnen.

Daarin vind ik het jammer dat de Boer niet meedeed want dan droeg die samen de verantwoordelijkheid met AZ en lijkt mij de KNVB niet besluiten beide ploegen uit te sluiten voor de bekerspelen.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, hij wou die steward ook bijna een hoek verkopen. Je schrikt je toch de pleuris als je geconcentreerd de wedstrijd volgt, wat zou jij doen als je in je bed zou liggen en er staat opeens een man boven je bed te hijgen? Onbewust doe je dit gewoon hoor.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Als je dit gewoon los van het voetbal ziet (wat blijkbaar moeilijk is, opeens zijn alle handelingen door emoties dan geoorloofd als ik sommige dingen hier lees) vind ik het ook geen zelfverdediging. Reglementair is het dan dus een rode kaart.

Slimmer was geweest om niet altijd de regels op te volgen omdat het regels zijn.

Die gast is natuurlijk een ontzettende randdebiel die ze wat mij betreft in een inrichting mogen stoppen.

Dat AZ niet verder wil spelen om 'veiligheid' vind ik dan weer onzinnig, het is een incident, had niet mogen gebeuren, maar dat is ook het idee van een incidenteel iets, toch?

Ajax mag wat dat betreft wel een flinke boete krijgen, maar goed, je kunt niet altijd alles voorkomen.

Wedstrijd gewoon op nieuw spelen lijkt me het eerlijkst.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Noodweer exces. Emoties kan je moeilijk in de hand houden op zo'n moment.

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hij is aan het werk, de integriteit is ver te zoeken bij Esteban.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Professionele comeback :)
    Ik betrap mezelf er nu wel op dat mijn postleeftijd een jaar of 5 is gedaald door de discussie hier..

Overigens zal Verbeek zich voor dat incident al beroofd hebben gevoeld door het wel/niet penalty incident en de overtreding van Enoh waar enkele scheidsrechters rood voor zouden hebben gegeven, dit was duidelijk de druppel voor hem en het verhaal van onveilig voelen is natuurlijk onzin waarmee hij zichzelf beschermt voor een reglementair verlies, gewoon slim gespeeld.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    QFT!

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    ??? Er kijken veel mensen naar die wedstrijd en hij gaat een beetje op iemand in trappen terwijl het nergens voor nodig is. Gevaar was geweken en die gozer lag al op de grond.

Geef die Esteban maar een lesje anger/emotion management ;)

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat praatte nijhuis als een robot zonder gevoelens dan!

Geef die medespelers ook groot gelijk dat ze hem wat schoppen geven van wtf. Je weet nooit wat die idioot in zijn zakken heeft! Groot gelijk dat Esteban hem trouwens nog wat schoppen nageeft. Voor hetzelfde geld geef je hem een schop. Loop je weg. Komt die idioot achter je aan met een mes!

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Denk eerlijk gezegt dat Verbeek het geen uitmaakt maar dat hij gewoon schijt heeft, als ze eruit worden geknikkert is het zo maar vind dat ie goed gehandeld heeft. Je kan niet anders als coach je spelers in bescherming nemen in zo'n situatie, stel je voor dat ze door zouden spelen. Ik zou me kop er niet bij kunnen houden, klote spelen en met beetje pech een rotschop geven en uiteindelijk een been breken van een tegenstander die het niet verdiend en wat niet hoorde te gebeuren maar wel alle emotie in je loslaat.

Sorry maar als coach kan je spelers in zo'n staat niet op het veld laten, hoe dan ook (voorbeeld was misschien extreem).

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig dat zoiets gebeurt, de reactie van Esteban is volkomen terecht (alleen die tweede trap denk ik.. hmmm maar goed we houden het op excessieve zelfverdediging) en ja, Nijhuis vond blijkbaar van niet. Ajax moet zich nu gewoon terugtrekken uit het bekertoernooi, laat AZ maar doorgaan.

Overigens vond ik de reactie van de AZ-spelers 'we voelen ons niet meer veilig' een beetje onzinnig. Zoiets gebeurt 1x in de 30 jaar en dan denk je nu dat het nog een keer gebeurt in dezelfde wedstrijd? Toen Verbeek ze van het veld af moest sleuren leken ze ook niet echt bang ofzo.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De beelden van AjaxTV lieten zien hoe ongelofelijk dronken die supporter was. Hij waggelt het veld op en net voordat hij gaat rennen trekt hij nog even zijn broek omhoog en loopt in een slakkentempo naar Esteban toe die hem toetakelt als Chuck Norris. Temperament +1. :lol:

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    AZ-Ajax binnenkort in ieder geval :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina