De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    In die 2 seconde dat hij je aanvalt snap ik dat je je verweerd, maar als hij eenmaal op de grond ligt... Gevaar was over.

Ik zeg een paar wedstrijden schorsing.

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap dat punt wel, ik ben niet gek, maar die reactie vind ik gewoon niet okee. Los van het voetbal gewoon überhaupt niet. Ik snap dat het moeilijk is om je emoties in de hand te houden op zo'n moment maar de manier waarop je daar dan mee omgaat zegt, imo, veel over iemand als persoon. Ik zeg niet dat je per se moet weglopen want dat lijkt me ook bijzonder moeilijk maar die twee trappen waren niet nodig. Als je iemand nou tegen de grond drukt en heel hard gaat schreeuwen, okee. Dat zijn ook emoties.

Ik geloof gewoon niet dat dit de enige manier is om met zo'n situatie om te gaan.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook niet direct dat ik de reactie goedkeur, maar vind het wel een enigzins logisch gevolg. Esteban denkt niet, tenminste dat hoop ik, zo die ga ik even lekker het ziekenhuis intrappen. Er komt iemand aanvliegen vanuit je rug als een soort karate kid, je schrikt je rot. Sommige mensen kunnen ook beter dan schrik dan andere, de ene blijft gewoon zichzelf, de ander volgt zijn instict en beschermt zichzelf, hij trapt hem ook niet in zijn ribben of tegen zijn hoofd, hij trapt tegen het zijn benen, dat duidt op dat hij reageert op zijn eerste reactie, de schrik dus, en daarvan uit handelt. Trouwens kan ik de rode kaart niet echt begrijpen, dit is iets wat buiten het 'spel' gebeurd, eerder iets voor de politie dan voor de KNVB lijkt me? Lijkt me eerder dat een officier van justitie en de rechter moet kijken of Esteban juist heeft gehandeld.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

'I used to be a tough hooligan, but then I took an Esteban to the knee'

:lol:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ff wat anders: dat "nieuwe" ooh ooooh ooooh oohh wij zijn Ajax Amsterdam lied is wel tof moet ik zeggen. :thumbs:

@ hierboven :lol:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet je toch niet? Misschien staat die op en valt die je nog een keer aan.
    Gezien zijn toestand en reden van zijn eerste actie, was dat zeker wel een optie. En zoals ik al zei dit was geen gewone "streaker" ofzo.
    Ik zeg niet dat het helemaal goed is dat die hem trapt maar kan het wel begrijpen. En zoals ik al zei Zuid Amerikanen hebben net dat extra temperament. Geen excuus maar begrijpen doe ik het wel.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "In Holland a keeper attacks you" :+

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat horen 9gag toppertjes te worden :+

Quote van een paar jaar geleden:

AZ hoeft niet bang te zijn dat ze Esteban kwijt zijn vanwege een gevangenisstraf. Esteban Alvarado vreesde voor een celstraf wegens een aanklacht van zijn ex-vriendin. Volgens Earnest Stewart loopt de zaak echter met een sisser af.

De ex van Alvarado beschuldigde haar voormalig vriend ervan dat hij haar van de trap zou hebben gegooid, zo melden diverse Costa Ricaanse media. “Laat ik duidelijk maken dat het niet om moord ging, maar om huiselijk geweld. Het is echter niet voor justitie gekomen. Dus het loopt met een sisser af”, zegt een opgeluchte Stewart

Ik probeer hij geen vergelijking uit te trekken maar het is niet de meest rustige keeper.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk die trappen zijn een ding op zich, maar hoe hij vervolgens het veld afgesleept moest worden. Volgens mij zag die estaban alleen nog maar zwart voor zijn ogen hoor. Daarin heeft Henrive een punt: Het zegt veel meer over hem.
    Begin is instinctief, maar de rest echt niet hoor.

10. Seh

Seh Guest

Laatste keer dat ik hier wat over zeg. Die man schopt iemand twee keer tegen zijn lichaam die hem net uit het niets in de rug aanviel uit het niets. De eerste trap zorgde ervoor da thij op de grond lach. Bij de tweede trap zie je duidelijk dat hij daarna om kijkt en eerst denk dat de stuart die aan komt rennen ook nog een randdebiel is. De scheids had imo niet zo regelneukerig moeten doen en gewoon die gast af moeten voeren. Dan was de wedstrijd nu gespeeld en was er niets aan de hand geweest.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad andere reacties mogelijk geweest. Sommigen waren gewoon weggerend, sommigen hadden op de steward gewacht, de ander had hem ook aangevallen en Esteban trapt hem twee keer op de grond. Verschillende reacties die in mijn optiek nog allemaal menselijk en correct zijn. Boven de twee trappen had ik mijn twijfels gehad.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De KNVB zal heel snel moeten handelen. Als de wedstrijd nog hervat wordt, kan de winnaar de volgende dag meteen aan de kwartfinale beginnen 8).

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nog niet gehoord, of iig niet opgevallen..
    was dit de eerste wedstrijd of was ie zondag ook al?

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    8) Wat een arbitraire grens.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    al tijd hoor :p tijdens Ajax- Lyon kwam die om de 5 minuten :mad: oerwoud geluid

16. Seh

Seh Guest

Ja the fuck slaat dat nou op? Oehhh, ahh, oeehh ahh.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch ergens de grens trekken. Die eerste trap kan je nog als zelfverdediging zien en die tweede als emotionele reactie veroorzaakt door de aanval. Die derde valt dan niet echt te rechtvaardigen.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Precies vandaag gaan zuipen op een locatie waar geen voetbal was. Heb dus het hele spektakel mogen missen :emo:
    Gewoon oppakken op minuut 36 en dan de wedstrijd uitspelen. Desnoods zonder Ajax publiek. En Nijhuis schorsen voor 8 jaar en 3 maanden, wat een pannenkoek. Geef Esteban gewoon een lintje voor z'n daden (beelden niet gezien, maar ongeacht een lintje geven imo :9)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Nijenhuis deed het gewoon correct volgens KNVB boekje, beetje slecht uitgelegd.
    Dan wordt de straf nu teruggedraaid wegens onvoorziene omstandigheden.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk zelfs dat het Fifa reglementen zijn, aangezien internationaal hetzelfde is gebeurd. Maar dan nog geef je als scheids toch nooit een rode kaart hier?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina