De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Over Esteban. Gelijk heb je. Die "supporter" verdient een paar klappen inderdaad.

Over Nijhuis. Totaal niet mee eens. Zo simpel werkt het toch niet? Regels zijn er niet voor niets, en de andere kant opkijken in dit geval gaat wat moeilijk. Dus heeft Nijhuis geen keuze en moet hij de rode kaart geven omdat hij het natuurlijk heeft kunnen waarnemen. Dit is een extreme situatie en heeft niets te maken met een wedstrijd aanvoelen en daardoor een kaart wel of niet geven. Overigens was het directe gevaar geweken, waren de trappen van de keeper dus onnodig, de dader lag op de grond. Het was puur frustratie en woede van de keeper, die reageerde zoals bijna iedereen dat zou doen. En helaas krijg je dan rood, dat moet dan maar.

Als jij thuis een inbreker op bezoek krijgt, dan kun je er ook niet zomaar op los slaan of trappen, zo werkt het nu eenmaal niet in Nederland. Ben ik het niet mee eens, maar zo is het nu eenmaal wel.

2. Seh

Seh Guest

Vanavond Twente Pee-ess-veeee. Beter gaan we het daarover hebben ipv die kut supporter.

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Fijn voor je dat je het over PSV en Twente wil hebben. Dit is nu eenmaal een happening, live with it.

Back to important issues:

Die keeper is nu mijn held. Gewoon trappen die mafkees.

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Zet mijn geld op PSV, was erg onder indruk van ze tegen Heerenveen. Vond PSV, ook al verloren ze, tegen Feyenoord beter dan Twente tegen Feyenoord.

En we kunnen het toch over zowel de keeper hebben als Twente-PSV ;)

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Keeper handelde gewoon juist, je gaat toch niet afwachten tot zo'n debiel weer opstaat. Stewards waren ook alles behalve paraat trouwens.

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Als Ajax-fan weet je toch dat scheidsrechters daar totaal geen probleem mee hebben.:+

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat zeg ik toch ook poppetje....

Ik zou ook niet afwachten, ik had wel gezorgd dat ik hem KO trapte overigens. Zo'n trap tegen de scheen heeft ook niet zoveel zin als je echt het gevoel hebt in gevaar te zijn.

8. Seh

Seh Guest

Gister gebeurt ja.

Ik geef ook PSV de beste kansen, als ze met de basiself starten.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je toch ook groot gelijk, denk dat bijna iedereen hetzelfde had gedaan als Esteban, tegen de wet of niet.

Ik had het gevoel dat Esteban ook nog wel even wilde doortrappen maar zag al meer 'belagers' (lees: stewards) aankomen vanuit zijn ooghoek. Volgens mij wilde hij die ook al een paar hoeken geven.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jezus, ik dacht weer even een leuk avondje voetbal mee te maken. Sta ik na een uur weer in de trein terug 8)

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond trouwens Koppers echt goed spelen die eerste helft gisteren. Lekker direct en mooie tackles op de bal, dat ingrijpen mis ik vaak bij Ajax verdedigers. Ze lopen altijd maar achteruit.

Alleen maar goed dat zulke jonge verdedigers nu al ervaring opdoen, misschien heb je ze later nog hard nodig.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Al die baasjes die hem wel KO etc zouden trappen.. :emo:

En over de stewards: tuurlijk kun je hun blamen maar als een gek het veld op wil komt hij het veld op.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je nog iets van een vergoeding van Ajax dan?

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen als je ziet hoelang het duurt voordat zo'n steward eindelijk het veld op komt. Het is absurd dat het zo lang moet duren, je ziet een gozer van de Noord Tribune via het invalide platform het veld oprennen, dat valt toch op? Niemand die even een fatsoenlijke sprint trekt, stewards mogen van mij wel conditie training hebben.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.031
    PSV is op het moment zoveel beter dan Twente, dus PSV.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ah joh, die paar tientjes vind ik niet belangrijk. Wellicht dat als het wordt overgespeeld dat de ticket nog geldig is oid.

Vind het zelf gewoon jammer dat je zo gewoon geen leuke wedstrijd kan zien. Door mijn werk/studie kan ik in het weekend nauwelijks wedstrijden zien dus pak af en toe maar een beker wedstrijd mee. Het gezeik achteraf rondom de Arena zag ik ook wel aankomen, ben dus maar gelijk de trein in gestapt. Vriendin van me was in de bioscoop en belde mij vol angst op dat ze de bioscoop niet uit durfde wegens die debielen daar|:-

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Serieus?
    Ik vond hem nog veel te kort komen, moeilijke ballen op Cilessen en een keer reageerde hij te traag waar een grote kans uit kwam..

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar iedereen geeft moeilijke ballen op Vermeer lijkt het wel. Omdat ze altijd onder druk achterin de bal niet naar voren willen schieten.

19. Seh

Seh Guest

Dus omdat iedereen slechte ballen geeft is het niet erg? Dat is wat je nu zegt.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op een forum dat de mensen op de tribune hem allang zagen aankomen. Men vond het eerst hilarisch en riep dingen als 'doe je broek naar beneden' maar ja, toen strompelde meneer naar Esteban toe en probeerde er nog een flying kick uit te gooien (wat ook nergens op leek). Stewards hadden wel veel eerder in kunnen grijpen lijkt me dan.

Ook dat Slop nu heeft bevestigd dat hij een stadionverbod had, pleit niet in het voordeel van Ajax.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina