De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn een hoop mensen op de deze wereld die een paar steekjes los hebben, helaas. Vond het ook jammer omdat het er gewoon op leek dat dit een spannende wedstrijd aan het worden was, Ajax komt 1-0 voor, heeft de bal maar AZ zet veel druk. Leek echt gewoon een goeie pot te worden en dan moet zo'n halve zool het verpesten. =(

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is me punt, als je zo iemand ziet dan sprint of ren je daar op zijn minst naar toe en hou je hem tegen. Dit zag er erg knullig uit, stewards in een slakkentempo erachter aan.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kwam ook te kort inderdaad, met name het opbouwen, passen en de aanname waren vaak verkeerd. Paar keer wel een goede tackle, maar dat was het.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.232
    Ik ben bang dat het einde verhaal wordt voor Ajax..

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En dat is volkomen terecht. Hij had een stadionverbod, schandalig dat hij zo binnen komt.

6. Seh

Seh Guest

Gozer hier in het dorp heeft ook een stadionverbod bij Ajax. Maar hij krijgt sinds zijn stadionverbod elke wedstrijd gratis kaartjes van 410. :emo:

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Puttershoek? Even opzoeken hoor, momentje...

Edit: WTF, dat is dus gewoon Rotterdam-Zuid zowat. What the F moet je daar als Ajacied zijnde?

8. Seh

Seh Guest

En dat vraag je aan mij?8) Redelijk wat Ajacieden hier nog hoor, niet in vergelijking met Feyenoorders maar ik kan er zo een stuk of 20 opnoemen. Mijn pa komt uit Ridderkerk (dat is bijna naast Rotterdam) en ook hij is voor Ajax.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach als je ook ziet hoe dat werkt elke debiel kan praktisch het stadion in komen, slaat ook helemaal nergens op. Ik heb de hoop dat je met de voetbalwet zulke idioten toch echt uit het stadion weet te houden.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt ook amper naar legitimatie gekeken.

Die gozer van Ajax gister op de persconferentie, ´´we zorgen ervoor dat hij een stadionverbod krijgt´´, heeft hij er dus al een stadionverbod. Nut van een stadionverbod ontgaat mij dan ook als er geen scherp beleid is.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Precies. En dan nu zeggen dat hij een seizoenkaart van iemand anders had gekregen en dat ze daar wat minder scherp controleren. Want? Alsof hij de eerste en de laatste zal zijn die op die manier alsnog het stadion in komt. Weet je hoeveel seizoenkaarten er worden uitgeleend? Dat deed ik vroeger ook weleens.

Hij komt overigens uit Almere. Loser, wie komt er nou uit Almere? O-)

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, het is gewoon allemaal schijn, net zoals gister met Verbeek. Had Esteban geen rood gehad dan waren ze gewoon doorgegaan. Met de rode kaart werd de situatie opeens ´onveilig´.

Ajax probeert nu het beeld te schetsen dat ze hier niks aan hadden kunnen doen, feit is gewoon dat een stadionverbod niet voor niks een stadionverbod is. Dat hij een seizoenskaart van iemand anders had is gewoon geen excuus, lekker makkelijk anders.

Hypocriet zooitje allemaal.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Daarom zeg ik: Lekker Ajax niet laten doorgaan. Het is de verantwoordelijkheid van Ajax en Verbeek heeft ontzettend slim gereageerd op de situatie. Dit was het enige juiste, ook omdat zijn spelers echt wel schrikken van zoiets en dan ook nog met 10 man staan en 1-0 achter staan. Ik had precies hetzelfde gedaan.

14. Seh

Seh Guest

Eensch.

Wie verzint dat eigenlijk, een gracht neerplempen maar dan niet helemaal rond het hele veld? 8) Dat is het zelfde als de uit-supporters achter glas zetten maar 20% van het vak toch maar zonder omheining doen. Of als dranghekken met ruimte er tussen.

Ik dacht dat mensen zich al moesten melden bij een stadionverbod? :eek: Had hier toch al eens verteld dat een van de maten waar ik altijd mee naar Feyenoord ging een aantal keer per seizoen aangehouden werd omdat hij leek op iemand met een stadionverbod.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2011
  15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet erg vinden, beker is toch nooit de hoogste prioriteit. Zo zie je maar hoeveel invloed één gestoorde geest heeft over een geheel.

Er komt overigens vandaag al uitspraak over de rode kaart van Esteban. Ben bang dat de KNVB gewoon de regeltjes gaat volgens in plaats denken met gezond verstand.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de Noordzijde, waar het gracht voor invalide voorligt volgens Ajax het rustigere deel. Daarom dachten ze waarschijnlijk dat dat een goede plek is voor de gracht. Wel ironisch dat die jongen van de Noordzijde kwam, ´het rustige deel´.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heel dat stadioverbodsysteem faalt. Klimt goed, maar wordt never nooit niet gecontroleerd. :emo:

Is dat die getinte verdediger die die lompe tackle in de eigen zestien maakte, wat eigenlijk een penalty had MOETEN zijn?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Alsof een stadionverbod ooit geholpen heeft in Nederland. In Engeland zit je strak aan het veld en daar komt zelden/nooit iemand op het veld.

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    In Engeland is het stadionbeleid inderdaad beter. Gewoon veel strenger naar mijn idee. Daar hebben ze niet eens grachten en rent er zelden iemand het veld op, moet je nagaan en deze gozer kwam vanuit Noord via de gracht en rent het veld op.

Wat is trouwens gebeurd met streakers, die vind ik nog wel humor.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het is koud man nu. Dan sta je pas echt voor piemeltje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina