De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In de herhaling 'leek' (?) het net alsof Skrtel hem niet raakte?

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht ook meteen aan een schwalbe, maar Skrtel maakt het ook wel erg aantrekkelijk om te gaan liggen. Niet echt een slimme actie.

Liverpool is het nu even helemaal kwijt.

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er is trouwens ook een andere leuke wedstrijd gaande jongens, Real Madrid - Malaga.

Het staat hier 0-2 voor Malaga in de 41e minuut! Sergio Sanchéz en Demichelis!

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Trieste wedstrijd van de Spurs. Wel gewonnen, met een klinkende 1-0 zege tegen West Brom. Ach ja, de punten tellen in deze bizarre wedstrijdmarathon en gelet op de concurrentie nu helemaal.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zolang Liverpool Karel voorin heeft lopen i.p.v. Luiz gaan ze geen wedstrijden winnen. Met stip de meest droevige spits van de Premier League (aller tijden). Even shoppen in de Eredivisie (Kolbeinn of Matavz) en je hebt voor nog 10/12 miljoen een 100x betere spits dan die nietsnut van 35 miljoen pond...

6. Seh

Seh Guest

Ja want Kolbeinn zal de Premier League wel aan kunnen, de Eredivisie + wat Europees kan hij fysiek al niet aan. :emo:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En daarnaast heeft hij zich nog helemaal niet bewezen als 'goede spits', tenminste, IMO.
    inb4'jamatavzweldan'-gezeik Hiermee zeg ik niet dat Matavz dit wél heeft gedaan, dus probeer maar niet zo te dissen door 'mijn' spits er bij te halen.

Matavz heeft al een aantal keer goede spitsen goals gemaakt, maar heeft er over het algemeen ook nog niet véél van gebakken. Zal nog echt meer ballen moeten krijgen, want hij krijgt ze te weinig. Maar wat wil je met Mertens (passt héél soms) en Labyad (liefst eigen actie, maar geeft vaak wel de bal af) langs je en Toivonen (voert geen reet uit) achter je.

Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Kolbeinn is veel te blessure gevoelig. Dat gaat hij dus echt niet trekken nee :+

En Carrol is een prima spits, alleen als er geen enkele hoge bal komt dan heeft die gozer ook niks. Ik zeg Elia kopen, Carrol als pinch-hitter, en een 2e GOEDE spits kopen ja.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Of Kolbeinn het aankan is afwachten. Wat wel een feit is dat een club als Liverpool zijnde met dat transferbedrag een veel betere speler had kunnen halen. Falcao bijvoorbeeld.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er komen juist genoeg hoge ballen, koppen kan die bij Liverpool ook niet. 8)

@hierboven

I agree, voor die prijs had je ook Aquero kunnen hebben :'-(

Transfergeruchten gaan over Darren Bent en op het RAWK forum over Luuk de Jong..
    Beide wil ik niet hebben. :+

Oh en gister las ik het gerucht dat Carroll uitlenen aan Newcastle een optie is..
    Probleem is dat ze nu waarschijnlijk 'maar' 25M pond te besteden hebben.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331

Denk dat Liverpool met de nieuwe geldschieters wel wat meer kunnen besteden :+ Zullen heus deze transferperiode weer wat spelers vertrekken. Jammer genoeg is Caroll nu zijn prijskaartje niet meer waard.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet niet gaan speculeren over welke speler je had kunnen krijgen. Dat zijn allemaal 'als'-gedachten en die zijn nutteloos gewoon kut. Carroll is een goede voetballer, maar moet zijn draai vinden. Maar als ik je eerste zin lees, begin ik me toch af te vragen wat er mis is, want dat was volgens mij toch iets waar hij gruwelijk goed in was. Ik zie soms wel eens een wedstrijd van Liverpool, laatst nog één waarin Carroll één keer in de wedstrijd kopte, maar dan wel gruwelijk gevaarlijk. Alleen werd eruit gehaald.

Ik weet niet of het dan slim is om een andere spits te halen. Goed voor het zelfvertrouwen. Ik zou eerder Kuyt verkopen en een snelle flankspeler kopen met een voorzet, alla Downing eigenlijk. Kuyt vind ik echt, echt, echt, écht matig.

Trololol, voor al die miljoenen had je Aguëro, Falcao, iedereen kunnen kopen 8).

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Carrol is gewoon technisch te beperkt om een goede speler voor Liverpool te zijn. Verlies nemen en die gozer verhuren/verkopen.

Falcao is een gruwelijk goede kopper trouwens.

En Kuyt is al op zoek naar een nieuwe werkgever in Turkije.

14. Seh

Seh Guest

Jep. Al is Falcao een stuk ouder dan Caroll, Caroll is pas 21 toch oid?

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Over 2 dagen 23.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Falcao is een speler als Cavani, zijn allebei GRUWELIJK goed in de lucht, maar zijn ook redelijk goed aan de bal. Allebei spelers waar je U tegen zegt _O_.

[yt]MIFoB5sk3Eg[/yt]

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Falcao is 25 jaar oud.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Luuk de Jong bij Liverpool? Kunnen ze beter ook gelijk Chadli halen. Chadli in een vrije rol achter Suarez en Luuk de Jong. Ik zie dat best werken. Spelers als Falcao etc, is allemaal leuk en aardig, maar die kosten 30+ miljoen. Dan moeten ze eerst Caroll zien te lozen en in zijn huidige vorm (lees: zijn niveau) gaat niemand meer dan 1 miljoen voor hem betalen. Hoeveel goals in hoeveel duels voor Liverpool heeft hij gemaakt???? Juist....

Over die blessuregevoeligheid van Kolbeinn. Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Dat zeiden we destijds ook van Van Persie. Hij is Arjen Robben niet... Besides hij past qua spel / fysiek perfect in de PL.

Edit: andere interessante mogelijkheid is Soldado van Valencia imo.

19. Seh

Seh Guest

Ja? Had Van Persie ook in zijn eerste seizoen toen hij met Feyenoord in de Uefa Cup (die hij won), de beker en de Eredivisie speelde last van een blessure die voortkwam uit overbelasting?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja maar Seh, je snapt het niet! Kolbeinn is.. Kolbeinn! Hij is gewoon geweldig!

ahum :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina