1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Meer prijzen dan Arsenal dit seizoen \o/ :+
    Deze beker staat voor Europe League jongens, dat hebben we dus hard nodig. :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In FM interesseerde me die Carling Cup nooit. :D
    Verloor hem altijd expres. :p

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Carroll :lol: :lol:

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Hoe dat ding er ook uit ziet. Hebben ze die bij de lokale prijzenwinkel gekocht? :lol:

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    F nog terugkomen bij die kopstoot van Fernandez, ben ik de enige die ziet dat die PSVer (sorry naam kwijt) ook een beweging met zn hoofd maakt via Fernandez? Ik zeg niet dat Fernandez niks heb gedaan, maar misschien deed hij dat omdat die PSVer het ook deed?

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja. ;)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja ik zie het, maar volgens mij is dat gewoon de bal volgen. Geen duwwerk met het hoofd of iets wat maar ook lijkt op een kopstoot.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je weet dat PSV dit keer in het rood-wit speelde toch?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dubbele middag gehad daar.. Goede en leuke wedstrijd, ontlading na de 2-2, en dan die 3-2.... Over heel de wedstrijd gezien wel beter trouwens.

En wat een in en in treurig publiek daar zeg. Staat ergens achter de goal een jostibandlid een beetje op een trommel te slaan (af en toe), waarbij misschien 30 mensen mee klappen (af en toe). Dat groepje wordt iets groter als ze toch een een liedje proberen te zingen.

(Siemenn, jij komt fanatiek over, waarom ga jij niet in dat stadion zitten?)

oh en @Daz, De Vilhena kwam erin voor Clasie, net 17 en speelt/speelde in A1. Denk dat ie sowieso vanaf de zomer vast bij de selectie zit, en wellicht als Bakkal/El Ahmadi weg gaat dat hij dat wel vast op het middenveld komt. Hij is vorig jaar nog met Oranje O/17 EK geworden.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goed op de grove fouten bij de doelpunten na dan?

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twee jaar gehad, maar geen geld meer en zit nu in VWO6 dus ook weinig tijd. Pik nu zo nu en dan een thuiswedstrijd mee in de EL.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Bizarre penaltyreeks bij liverpool, maargoed het is uiteindelijk wel een prijs en zou voor clubs als liverpool, arsenal, tottenham wel handig zijn al pakken ze eens in de 2-3 jaar zo'n beker (of fa-cup)

Aan de ene kant gunde ik het cardiff wel, aan de andere kant heb ik ook weer niks met cardiff, maar liverpool is z'n charme wel kwijtgeraakt in de afgelopen paar jaar

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ach man geen tijd is gelul, als je een echte fanatieke supporter bent dan maak je tijd. En je kunt ook gaan werken voor je geld.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen zit de hele week met halve liter blikken euroshopper op de bank uitkering te trekken.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vriend, ik zou ook wel elke keer naar de wedstrijden van Feyenoord willen gaan, maar ik kan niet.
    1. omdat ik op zondag moet werken om uberhaubpt iets te besteden te hebben.
    2. Ik heb ook nog school
    en 3, sommige mensen wonen nu eenmaal niet op steenworp afstand van de club weetje ;)

17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Echte supporters verhuizen dan zodat ze om de hoek wonen !!!!!!

:+

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Echte supporters laten het logo van hun club op hun voorhoofd tatoeëren. :cool:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En natuurlijk de datum van het kampioenschap dit jaar -/+ 1 a 2 jaar _O_

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Heb ik het tegen jou? Nee, dus hou je mond maar. Die Siemen heeft als woonplaats Eindhoven, dus ik gok dat dat in de buurt is van het stadion. ;)

En over het punt dat je nog school hebt, ik vind dat denk ik het zwakste argument om niet naar het stadion te gaan. Alsof iedereen die school heeft niet naar het stadion kan gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina