1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Heb 3.5 jaar seizoenkaart gehad bij Feyenoord. Dit jaar een tussenjaar zonder seizoenkaart en afentoe een kaartje kopen. :+ Heb alleen geen foto's, zou ook niet heel boeiend zijn want is altijd in het zelfde vak, Z4.

Ga nooit naar uitwedstrijden, teveel gedoe voor mijzelf en heb daar gewoon geen zin in.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Wat een bazengoal was dat van Messi. :D

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... Barcelona word weer in het zadel geholpen door zon geniepige kut scheidsrechter met zijn stiekeme gebaar =(

Maargoed, het is voetbal. Barcelona blijft ook een club met toneelspelers.

Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Wat zei Sierd nou weer over Pique en Shakira? 8)

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Messi held _O_

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    "De Nederlander met in ieder geval veel meer doelpunten dan mij in de Primera Division, Roy Makaay".

Sierd _O_

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Beetje zielig, dat zeuren op de scheids als diezelfde man ook makkelijk rood had kunnen trekken voor die overtreding door Godín of een tweede gele voor die late overtreding door Tiago op Pedro. Hij maakte aan beide kanten, mede door de grensrechters, fouten. En wat boeit het verder nou? Real Madrid geeft dit toch nooit meer weg. Wedstrijd voor de eer en de statistieken.

EDIT: En die bal van Messi, heerlijk. _O_

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Barca staat nu 7 punten voor (ze winnen toch van Real onderling) en ik denk dat Real dat toch niet weggeeft.. Mja alles is mogelijk in het voetbal he.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je ziet hoe ze vandaag winnen, met uiterst matig spel maar gewoon wel de drie punten, dan is het wel duidelijk. Ze zijn - heel logisch overigens - erg hongerig om die titel te pakken en Barcelona heeft het juist te vaak zelf laten liggen of pech gehad. De titel is een gevaren koers.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet of ik me nog negatiever uit kan drukken dan de vorige weken over Inter. Maar ik voel me nog slechter dan al die negativiteit bij elkaar. Ik weet het gewoon niet meer en kijk ook echt volkomen emotieloos naar Inter de laatste weken. Puur uit zelfbescherming denk ik.

Alles doet pijn.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Scoort wel 2x

Achter neem ik aan ;) En Real speelt toch thuis?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mijn plekje in t abe, rechtsonder Nieuw noord (bij de huldiging van Janmaat voor zn 100e wedstrijd)

rij 4 dus lekker dicht op t veld

zo op die fotos lijkt t nog best wel steil. Ik ben een paar keer in de kuip geweest voor oranje, steeds achterin eerste ring achter een doel maar vond het zicht op het veld toen maar kut omdat het heel vlak leek te lopen en je daardoor dus al snel een heel eind van het veld afzit.

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neen. Op 10 december wonnen we met 1-3 in Bernabeu.

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dit is in Eindhoven he ;) Was heel steil ja. Bij Feyenoord is inderdaad de eerste ring niet zo steil en dan zit je inderdaad redelijk snel op afstand. Maar wij hebben iig niet zo'n paal voor onze neus.

Zie nu trouwens de statistieken en die ondersteunen niet echt mijn 'over de hele wedstrijd was Feyenoord beter'.. Zal ook wel niet echt dan :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, maandagochtendfaal :+

Eindhoven ben ik ook 1 keer geweest voor een oefenpotje van Oranje, daar zit je wel lekker dicht op t veld maar t parkeren was daar zo mogelijk nog kutter dan in Rotterdam :+

Enige wat ik me verder nog van Eindhoven herinner was dat er tijdens de wedstrijd geen bier geschonken werd,.. en dat bij een oefenpotje tegen Australie.. :mad:

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zal het wel 7 punten worden :mad:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Maar dat verandert niets aan mijn mening. Zo snel mogelijk lozen die gast. Feyenoord onwaardig.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die penaltyserie was echt drama. Twee van Cardiff scieten hem vol op de paal en één schiet naast. Reina wordt uiteindelijk bejubeld terwijl hij geen penalty gestopt heeft. :+

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :lol: Heerlijk hoe jij beschrijft hoe je je voelt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina