1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat zag dat er akelig uit :mad:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Zal zn tand daar nog ergens in het gras staan?

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zorgwekkende mentaliteit altijd bij Oranje. 2-0 voor en dan stopt het met voetballen :emo: Je had hier met 3-0 van het veld af kunnen stappen. Nonchalante gedoe altijd.

Nog zorgwekkender is het feit dat Robben WEER het verschil kan maken. Vond hem goed spelen in een vrije rol. Echter is bouwen op zon speler een enorm risico! Stel je voor dat hij WEER uitvalt? Blijkt nu wel dat we niet zonder kunnen. Enne, van Persie, tjah. Gozer komt totaal niet tot zijn recht in dit Oranje. Echt sneu voor hem... Zet hem eens op de nummer 10 positie Bert, doe is gek?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    _O_

Dat is toch zo'n heerlijke twitteraar. :lol:

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die kerel is sowieso geweldig _O_.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Prachtig. :lol:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Droog.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wat een held :lol:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die laatste ook echt. :lol:

11. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Twente Janko dan ook weg gedaan! Hier zo je weer, Janko is gewoon een handige speler :lol:

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: zag er wel apart uit ja, maar natuurlijk vervelend.

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft bewezen dat als hij op de doellijn staat hij nog niet kan scoren. IMO niet goed genoeg voor op de bank. Zat opties die stukken beter zijn.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Emanuelson linksback. ;) Overigens ben ik het met de rest van je post wel eens. Sneijder komt sowieso altijd in de bal op eigen helft. Dan kan je hem net zo goed een linie terug halen. RvP in de spits heeft in Oranje schijnbaar geen rendement. Toen Hunter erin kwam scoorden ze gelijk 2x. Dat is toch wel weer tekenend.

Het grootste nadeel van Kuyt is dat hij in balbezit ook altijd naar binnen trekt. Gisteren ook weer. Geen enkele breedte in het veld. Alles door het midden in de trechter. Misschien dat dit met Van der Wiel beter loopt, want die komt sowieso beter op dan Bouhla.

Ik baal er overigens van dat ik geen 10 euro heb gebet op de VS btw. Was ik nu 160 euro rijker geweest. :+

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Stukken beter? Noem er is een paar?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    :)

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooi! :)

Als mensen zoiets posten, neem ik gewoon aan dat ze trollen. Voorkomt een hoop gezeur. ;)

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie ook de verdedigende functie van Kuyt, maar aanvallend brengt hij niet zo veel. De manier waarop hij iedere aanval van het NL weet te vertragen zodra hij aan de bal kom is echt tergend. Ik heb me kapot zitten ergeren aan Kuyt.

Het is eigenlijk heel simpel, Kuyt is geen buitenspeler, hij kan nog geen pyon voorbij komen. De eerste verreiste van een buitenspeler is een actie kunnen maken en een voorzet af te kunnen leveren. Die voorzet van Kuyt is niet ontzettend slecht, maar het is ook geen voorzet van een goede flankspeler. Kuyt is een spits, hij heeft zeer weinig techniek en moet het hebben van zijn kracht en doorzettingsvermogen. Als spits is hij al niet goed genoeg voor het NL elftal, laat staan als buitenspeler. Hij werkt als een paard, dat moet ik hem nageven. Daarom kan ik nooit lang kwaad op hem blijven. Hij wordt daar ook maar neergezet door Bertje. En hij vecht dan voor iedere meter. Maar in essentie hoort Kuyt niet thuis in het Nederlands elftal.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je mist zowiezo al creativiteit als je met 2 verdedigende middenvelders speelt. Nu komt het aan op Sneijder, Robben, Huntelaar en ... ja, Kuyt. Kuyt zou het volgens mij prima doen als hij de rol van Nigel de Jong zou kunnen overnemen. Gewoon fungeren als een stofzuiger. Een mannetje passeren lukt Kuyt slechts enkele keren.

Vind het best spijtig dat er nu weer over Ron Vlaar gepraat word. Net alsof die jongen niks kan? Vlaar dekt zijn man ... die steekpaas ( de 1-2 ) word toch echt wel gegeven tussen Heitinga en Mathijssen door. Kan je wel lang kwaad blijven omdat Vlaar de "buitenspelval" opheft ( wat niet het geval was overigens :+ ) maar het feit blijft dat Heitinga en Mathijssen daar aan het slapen waren. Goed, dat gebeurd jammer genoeg wel vaker als Nederland op voorsprong komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina