1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, meer geluk dat zo'n bal erin gaat. Hij schiet hem gewoon op goed geluk.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ongelofelijk hé.. gewoon de Martens manier gebruiken.

Wat is er aan de hand met Humberto? Hij zegt captain obvious dingen en komt niet uit zijn woorden, anti-tan dit.

Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ben blij voor Bulykin en Lodeiro, gun het hun zeker. Maar wat een schandalig saaie pot, aan beide kanten abnormaal veel balverlies. Ben blij met de 3 punten, maar wat was het toch nog even spannend zeg 8).

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Gezien de reacties van vrijdag dacht ik dat Feyenoord een makkelijke thuiswedstrijd had maar het is tegen Vitesse, hopelijk gaan ze onderuit!

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Thuiswedstrijd, 0 - 3 uit en Vitesse mist hun belangrijkste speler. Dus vast niet.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Degene die laatst zei dat de jeugd van Ajax echt dramatisch was; daaaaaamn, wat was Koppers vandaag verschrikkelijk! Niet normaal hóé slecht hij speelde zeg :lol:.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Koppers een verademing als je hem vergelijkt met Blind.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, al zitten de ruwe diamanten er nog wel aan te komen (Fischer, Denswil). Maar Koppers was erg slecht inderdaad, hij kon Jozefzoon niet eens houden...

Ik moet wel zeggen dat de NAC fans voor een mooie ambiance zorgden. De wedstrijd was niet best, maar we zijn als Ajax fans niet beter gewend de laatste tijd.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.773
    Ik ben wel blij dat er eindelijk weer eens gewonnen is, de manier waarop buiten beschouwing gelaten. Dit had de ploeg toch echt weer eens nodig als positieve impuls.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Alleen eerste helft gezien maar Ajax was daar toch gewoon beter dan NAC?
    Niet veel 100% kansen, maar wel gewoon duidelijk beter.,

Dat vind ik persoonlijk al heel wat voor dit Ajax.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind dat overdreven. Koppers liet zich continu overlopen door Florian - fucking - Josefzoon, daarnaast was zijn passing ook enorm slecht. Echt, ik vond hem de slechtste man jongen van het veld. Daarna Eriksen, puur en alleen omdat je weet wat hij kan..

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.773
    [yt]Gh2GklvY7eQ[/yt]

Andere camerahoek. De discussies zijn volop bezig. :+

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat ook echt iemands zijn arm pakken, als die je geen hand wil geven. Het lijkt wel een ingestudeerd toneelstukje.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.773
    Ik vind het wel prachtig, al die conspiracy theories. :lol:

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is wel Evra. Ik vind het moeilijk te zien, maar met het beeld wat ik heb van dit smerig ventje zou het mij absoluut niet verbazen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk ingestudeerd, gewoon om Suárez te naaien. Doen alsof hij jou geen hand geeft, terwijl je het zelf niet doen, en daarna spelen alsof Suárez de boosdoener is. :+

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Lees eens beter gast, dat zeg ik helemaal niet. Ik vind die reactie van Evra gewoon overdreven om die arm te gaan pakken, als iemand je geen hand wil geven. ''Kijk mij het goede voorbeeld geven''.

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.773
    Komt van der Wiel trouwens ooit nog terug? Hij zou 1 wedstrijd missen, maar staat er nu al weken naast. Na al die weken met drama Blind in de verdediging begin ik hem eigenlijk best te missen. 8)

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou wel flauw zijn als VDW en Boerrigter tegen Man Utd opeens weer fit zijn. :+

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Tweede helft kwam Josefzoon er helemaal niet meer aan de bal, hij was Koppers hem verdedigend de baas. Eerste helft werd hij wel een paar keer te kijk gezet.

Het is ook lichtelijk overdreven om Koppers een verademing te noemen, maar Blind zie ik gewoon liever helemaal niet op het veld. Dan liever een jong talent die minuten maakt en hierdoor weer dingen leert dan Blind die gewoon te kwaliteiten mist om linksback te spelen.

Ik vond De Jong echt dramatisch, raakte bijna geen bal goed en weer een paar lachwekkende momenten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina