1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Meer nog de manier waarop meneer Mertens er mee om gaat. Wees dan een vent en geef toe dat je een schwalbe maakt ipv zo'n wanvertoning voor de camera's te leveren.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als hij zijn balans verliest in de lucht, is het geen schwalbe.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat een verschrikkelijke wedstrijd vandaag, tering. Begon heel goed, Met Bakkal, el Ahmadi, Clasie win je alles op het middenveld. Echt bij elke bal die verloren wordt staat binnen 3 seconden een van hen alweer paraat om de bal af te pakken. Met Clasie eruit mis je dat meteen. Dan komt een Mokotjo, wat veel meer een voetballertje is dan een bikkel, mijdt duels. Ik zou dan denk ik nog eerder De Vrij voor Clasie brengen als stofzuiger, dan mis je alleen wat meer diepgang. Gelukkig hebben we Guidetti :+ Wat een legend.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laat me niet lachen, hij zet zijn val al in voordat Wormgoor hem überhaupt een beetje aanraakt met zijn hand. Dat was echt geen ontwijkende sprong:emo:

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Door een schwalbe niet nee, maar door elke wedstrijd schwalbes en kaartennaaierij wel. Elke keer als een verdediger tegen hem aan blaast net doen alsof er ledematen af liggen, wat een triest gedrag.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bij die schop die hij rond de 40e minuut kreeg, ook gelijk ff flink doorrollen en aanstellen. :emo:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had Vicento nog iets opgelopen?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even een .GIFje van gemaakt.

Ik vind het anders redelijk duidelijk? Als je vaak PSV zou kijken (of alleen vandaag al..), zou je weten dat Dries vaak zo zijn man uitkapt en er dan langs/overheen gaat.

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijk nou eens goed hoe hij springt, dat is echt niet een sprong waar hij nog een vervolgende dribbel van wil maken. Verder valt hij ook gruwelijk theatraal , voet vast gepakt of niet.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, hij moet een been ontwijken, niet gek dat hij springt. En ja, hij valt enorm theatraal, en dat keur ik ook echt niet goed (zie mijn eerste reactie op zijn 'schwalbe'), maar met deze beelden vind ik het geen schwalbe. In de lucht wordt hij uit zijn balans gehaald en valt dan, maar doet dat wel theatraal.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leg mij maar eens uit dan hoe je door "lucht" geschept kan worden? Hij valt echt als een idioot naar de grond. Z'n tegenstander raakt hem niet aan ... hoe wil je dat anders noemen?

Ach, PSV heeft 3 punten. Ajax 3 punten, Feyenoord 3 punten en NAC weer geen flikker. Gaat echt de goede kant op met NAC. Verschrikkelijk. Een coach die niet weet wat hij met z'n spelers moet doen.

Koenders als CV opstellen ... dat helpt. Vraag me af wanneer we weer is wat punten gaan pakken want zo gaat het wel heel snel naar de onderkant van het linkerrijtje.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, je ziet toch dat hij wordt 'gehaakt' door de hand van Wormgoor? Kijk dat gifje dan ook :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Volwassen gereageerd.
    Ik vraag alleen waarom jij denkt dat Vitesse minder slecht was dan Feyenoord, maar je gaat gelijk weer op de bijdehande tour :emo:.
    Droefje.

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sjezus man Siemen je maakt jezelf echt belachelijk :emo:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    *lees post* *leest poster* *lacht*
    duidelijkgenoegdenkikzo

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig kan iedereen zien dat je allemaal onzin uitkraamt.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ha! Zakelijke overwinning vandaag. Geen goede wedstrijd, maar de eerste helft gecontroleerd en de tweede helft zonder goed te spelen niet heel veel weggegeven.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo? Ik vind het ook een schwalbe maar snap wel dat Siemenn zijn twijfels heeft, hij wordt aangeraakt en dus grijpt deze uber arrogante irritante kut Belg de kans aan zijn mooiste duik te maken.

Het is contact terwijl je al bent gepasseerd wat een strafschop hoort te zijn maar het contact is zo licht dat je gewoon op de been hoort te blijven en hij duidelijk de penalty opzoekt.

Als Suarez dit had gedaan had ik het een schwalbe gevonden maar Suarez wel enigszins beschermt omdat hij wel wordt aangeraakt, puur omdat ik dan een Ajax -bril op heb net als Siemenn nu vanuit PSV's standpunt kijkt wat logisch is.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Erg, erg matig vandaag. En koud ook. Bij ons op het vak werd er nog een man afgevoerd die zn bewustzijn verloor.

Het was al slordig maar toen Clasie eruit ging werd het nog veel erger. Fernandez, Cisse en El Ahmadi waren vreselijk. Het is dat Guidetti de 3e binnen schiet want anders zag ik de 3 punten niet in De Kuip blijven.

Jammer dat er geen 4e goal viel voor de stand, maar goed weer 3 punten en zaterdag RKC.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina