1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Oh yes daar is ie!
    De man die dit topic naar een hoger niveau tilt elke keer als hij zijn vingers over het toetsenbord laat glijden. _O_

Mensen die klagen over het niveau van een forum/topic waar ze zelf deel aan nemen. :emo:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Goed gedaan Seh! Nu is Nera ook over de zeik en is de circel weer rond. \o/

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neuh, ik vind ook deze reactie weer bijzonder sneu en typerend.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Laten we eerlijk wezen, je laat je zelf ook wel eens meeslepen in een kansloze discussie.

5. Seh

Seh Guest

Want?

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    1. Omdat ik niet deelnam aan de discussie (en zelfs al nam ik deel, dan zegt dat nog niets over het niveau van mijn inbreng)
    2. Omdat je direct de drang hebt om degene die kritiek levert hypocriet te doen lijken. Dat is exact het kleuterklasniveau waar ik op doelde
    3. Je voelt je duidelijk aangesproken terwijl ik gewoon een algemene constatering plaats.

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  7. Seh

Seh Guest

1. Deze discussie niet nee, maar regelmatig word dit topic/worden voetbaltopics zo genoemd. En zover ik weet doe jij regelmatig mee hier in dit topic. Ik zei dan ook topic/forum en niet de discussie(s) van vandaag.
    2. Ja, aangezien je zelf regelmatig mee doet met soort gelijke discussies.
    3. Ik deed mee aan de discussie dus voelde ik me aangesproken ja, gek he?

Edit: Oke, ga je dat nu in elk topic doen die je leest en waar jouw hoge standaard van discussiëren niet gehaald wordt?

Edit 2: Overigens vind ik jouw opmerking(en) en pogingen om denigrerend te doen ook niet echt van een veel hoger niveau dan de kleuterklas, maar dat zal wel aan mij liggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2012
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar dan wel een particuliere kleuterklas, waar de kleuters niet gaan huilen maar gaan dreigen met een rechtzaak.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    :lol:

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

Ik heb je niet gespot, stond op de trap!

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Toch maar eens op zoek naar de kern van het probleem dan *)

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zondag Groningen - PSV. Ik ben benieuwd of PSV punten laat liggen.
    Overigens zal Bulykin waarschijnlijk niet in de basis starten tegen Man United. Ik gok dat Lodeiro of De Jong in de spits zal staan en links Sulejmani en rechts Lukoki.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Aangezien Groningen zonder moeite van laagvlieger RKC en degradatie kandidaat VVV heeft gewonnen........ :x

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn we weer collegiaal met z'n allen:

Overigens vind ik ook dat schwalbes zwaar bestraft zouden moeten worden. Enige manier om er van af te komen.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben de enige die de EK finale Futsal heb gekeken? =(

Vieze, vieze overwinning van de Spanjaarden: 7 min. voor tijd scoort Rusland 1-0....in de laatste minuut maakt Spanje de 1-1. Later de 2-1 in de extra tijd en Spanje heeft het EK....=(

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat schwalbe? Hij wordt toch getoucheerd in de 16?! Die Wormgoor pakt met zn hand zijn voet vast.

Ook echt allemaal trieste rukkers die er over door blijven gaan.. Ken nog wel een aantal spelers die dit elke week flikten..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt hier nou echt gezegd dat die val van Mertens geen schwalbe was? :confused:

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tijdens de rust werd de overtreding vanaf de voorkant een paar keer herhaald. Daar zag je duidelijk dat Mertens met z'n voet achter de hand van Wormgoor haakt. Opmerkelijk dat ze nu alleen maar beelden laten zien van bovenaf, waar dat slecht te zien is maar je wel nog steeds ziet dat hij wordt gehaakt aan z'n voet wanneer die in de lucht is.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is hij in eerste instantie in de lucht dan? Omdat hij al met zijn debiele fopduik bezig was.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat ik helemaal geen zin heb in deze discussie. Maar het is gewoon een typische schwalbe. Hoe die valt en en schreeuwt voordat die de grond raakt zegt al genoeg.
    En hij was al aan het vallen voordat die gast hem aanraakte. Als je dat al aanraken wilt noemen. Snap niet waarom dit zo verdedigd wordt. 4-1 is gewoon in de pocket etc. En PSV wint toch wel gewoon van de Graafschap.
    Hij maakt een schwalbe dat is gewoon duidelijk. Zoals er wel meer doen nu en in het verleden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina