1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 59]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mooie wedstrijd zeg. Behoorlijk doorweekt van het bier bij het juichen, maar dat heb ik er wel voor over :)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waarvoor was je aan het juichen dan?

Die 4-0 was wel een prachtige voorzet zeg!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Jullie hebben inderdaad wel enorme mazzel dat Valencia de tweede helft al dacht dat het binnen was.

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat is het ook. Dat gevoel proef je naar mijn idee veel onder Feyenoord (en Ajax?) supporters. PSV is een top 3 club maar horen er nooit echt bij. Ze willen heel graag, maar worden door bv. Ajax en Feyenoord nooit voor vol aangezien.

Als ik naar mezelf kijk, Ajax gun ik niks, PSV interesseert me gewoon niet. Vorig jaar is Feyenoord op sterven na dood en nog hebben ze meer aanzien als die provincieclub.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Logisch ook. Je hebt de eeuwige strijd van Amsterdam versus Rotterdam. Het cultuurverschil alleen al tussen beide steden zorgt al voor rivaliteit, en dat is nog niet eens voetbalgerelateerd. Daarnaast is de Klassieker al een wedstrijd op zich sinds de jaren twintig. Samen uitgegroeid to de grootste clubs van het land met een enorme achterban. Internationaal bekend sinds de jaren zestig. PSV heeft dat niet. Die hebben zich pas sinds het einde van de jaren tachtig definitief gevestigd bij de Nederlandse top, hebben voornamelijk een achterban binnen de provincie en er is nooit een duidelijke rivaliteit tussen Amsterdam->Eindhoven of Rotterdam-> Eindhoven. Dat komt altijd meer vanuit Eindhoven zelf dan andersom.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Overwinning van Bilbao geeft de overwinning van Ajax nu al een stuk minder glans :+

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Eens! Tis moeilijker om daar te verliezen dan te winnen.:+

9. Seh

Seh Guest

Dit is altijd wel lachwekkend, zelfde heeft Ajax met Utrecht en Feyenoord met NAC. :emo: Die vinden Feyenoord ook de grootste rivaal.
    Dan heb je nog Den Haag tegen Rotterdam en Amsterdam, dat vind ik altijd nog wel aardig. En voor de rest is het allemaal namaak. :+

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Voor mij niet. :+

Bilbao is de underdog in de EL. Die maakten het Barça in de competitie ook ontzettend lastig. Is gewoon een stugge ploeg en daar houden ze bij ManU niet van. :)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Bilbao staat toch ook gewoon in de finale van de Spaanse beker?

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat zijn echt geen koekebakkers hoor.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO -Feyenoord en feyenoord - ado zijn gewoon leuke wedstrijden omdat er veel uitpubliek mee is naar beide wedstrijden. En de wedstrijden staan de laatste jaren qua uitslagen op zich. Maar ik ken haast niemand die een hekel heeft aan feyenoord, maar andersom ook niet. Eigenlijk wel de leukste wedstrijden van het seizoen voor mij.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De haat van Utrecht tegen Ajax vind ik nog het ergst.
    Wat een stakkers.

15. Seh

Seh Guest

Nee, geen haat maar toch is het een heel andere wedstrijd dan de andere.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Is er uberhaupt iemand die weet waar die haat op gebaseerd is?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op kansloosheid.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien op die bekerfinale waarin Wamberto vanuit buitenspelpositie de winnende maakt? }:]

Maar zal wel verder terug gaan...

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ah joh een voetje buitenspel.

20. Seh

Seh Guest

Nee man, gewoon Utreg -> Amsterdam. Elke club zoekt zo zijn eigen rivalen, alleen beetje jammer als het dan niet wederzijds is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina