1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 59]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat ik geen fan van hem ben. :x

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat nu al zeggen? Hij heeft amper de kans gehad om zich te bewijzen.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon, hij is allemaal geblesseerd enzo. :x

:+

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet best dat hij kan spelen, ben enkel nooit fan van hem geweest. Het is niet dat dit zijn 1ste jaar als voetballer is he...

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit is zijn tweede jaar...

6. Seh

Seh Guest

Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Boerrigter. Allemaal goed scouting werk geweest. Al was de laatste wel een makkie. :+
    Dat zijn er dus 4 van je basis elftal die je ontdekt hebt, niet verkeerd. De overige Nederlanders uit eigen jeugd tel ik dan niet mee.

Edit:
    En met die IJslander hebben ze een risicootje genomen, pakt nu verkeerd uit. Dacht dat er bij AZ al spraken was van blessures en/of lichter trainen voor hem omdat hij blijkbaar blessure gevoelig is, weet alleen niet of AZ dat gecommuniceerd heeft met Ajax. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2012
  7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een lekker voetbalweekendje zeg. :)

Vertonghen was wel droog bij Studio Voetbal. :+ Ook wel mooi hoe hij zich niet mengde in al die bullshit discussies aan tafel. Vooral die Tom van 't Hek is elke keer weer gruwelijk irritant. Heb alleen gekeken omdat ik hoorde dat Vertonghen te gast was.

Voor Ajax is het volgens mij heel simpel aankomende zomer. Vertonghen vertrekt en ze halen een nieuwe CV als vervanger. Imo iig een speler met dezelfde leiderskwaliteiten. Douglas kan nooit ontzettend duur zijn want volgens mij loopt zijn contract af in Enschede. Dat vind ik echter totaal geen leider. Eerder het tegenovergestelde. :+

Het moment van het weekend was voor mij het shot van Wijnaldum bij de terugkomst van de spelersbus in Eindhoven. Je zeg hem echt denken: "dit heb ik vorig jaar bij Feyenoord al meegemaakt, ga ik naar PSV, maak ik het weer mee." :lol:

Sowieso was die busscene wel tekenend, want Strootman nam nota bene het woord. Zegt genoeg over wie de leider is in het elftal. Niet Toivonen, maar Strootman. Die is alleen nog lang niet ervaren genoeg voor die taak.

8. Seh

Seh Guest

Moet je Toivonen in half Nederlands tegen die supporters laten praten dan? In het Engels snappen ze er namelijk niets van die gasten.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij kan hij zich best verstaanbaar maken in het Nederlands. Besides, als je dat beeld ziet, waar is Toivonen uberhaupt? Juist, die staat helemaal achteraan (te schuilen). Als aanvoerder moet je dan in ieder geval naar voren stappen. Alleen Bouma voelde zich daartoe geroepen, voor de rest waren het alle jonkies die op de voorgrond stonden. Zegt allemaal genoeg.

10. Seh

Seh Guest

Nee, heb je wel eens een interview van hem gezien? Dat schiet niet op tegen die doorgesnoven mongols. Prima opgelost hoor wat mij betreft. Wie zie jij nog meer als ervaren speler dan?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind eerlijk gezegd Bouma de aangewezen man hiervoor. Maar eigenlijk vind ik het gewoon niet kunnen.

Regel maar gewoon netjes een gesprekje met vertegenwoordigers van de club en de supporters ipv de bus staande te houden. Stelletje kanslozen

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Toivonen z'n haar zat door de war, hij heeft een reputatie hoog te houden.

13. Seh

Seh Guest

Haha!!!!!!eentweedrie

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Overigens zegt Bouma nu dat ze voor de tweede plek moeten gaan. Ik denk niet dat die mensen daar rustig van zouden worden.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze moeten gewoon punten halen , net als de rest en niet zo paniekerig doen. Alsof Twente/AZ/Ajax wel ineens al hun wedstrijden gaan winnen.

Als PSV wint van Heerenveen (wat ik natuurlijk niet hoop , tenzij wij dan in de beker winnen :+ ) word het verhaal alweer anders

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die uitspraken....:lol:

"Mongolen!!"

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Seh: Tja, maar wat je nu allemaal zegt is eigenlijk een bevestiging van wat ik zeg: hij is geen leider / aanvoerder. ;) Ik zeg ook niet nergens dat ze het op deze manier slecht oplosten btw. ;)

Ervaren spelers zijn spelers zoals Engelaar, Bouma, Sinouh, Hutchinson en Vennegoor. Geen van allen, behalve Bouma, zie ik op de voorgrond. Sterker nog het meerendeel kwam de bus niet eens uit.

18. Seh

Seh Guest

Sinouh, Hutchinson en Vennegoor?
    Wie neemt die derde keeper nu serieus? En Vennegoor die 5 min per wedstrijd mee mag doen? 8) En Hutchinson spreekt Engels en dat kan het volk dat daar staat waarschijnlijk niet verstaan en is ook totaal geen leider.

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nergens zeg ik dat dit leiders zijn. Je leest weer niet goed, terwijl je n.b. zelf vraagt wie dan volgens mij de ervaren spelers zijn. Ik zeg dus in mijn vorige post alleen dat dit wel de meer ervaren spelers in de selectie zijn en die mogen zich op dat soort momenten best laten zien. Het zijn niet alleen de jonkies....
    Er echt staan als een leider en wat zeggen is een tweede, maar het feit dat ze hun gezicht niet eens tonen zegt genoeg. Alsof zij geen aandeel hebben in het bedroevende spel omdat ze de bank warm houden en niet op het veld staan....

Vennegoor is overigens toch een ras-PSV'er? Die mag zijn bek best opentrekken tegen die supporters.

Niet dat het mij uitmaakt overigens, is alleen maar goed voor Ajax dat dit speelt in Eindhoven. :)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  20. Seh

Seh Guest

Ruben Schaken is ook ervaren, die hoef ik niet vooraan de bus uit te zien stappen als er weer een stel doorgesnoven gasten voor de bus staan hoor.

Wat wil je dan precies zeggen met wat je net zei?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina