1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Waren het echt wereldgoals van Boerrigter?
    Kan niet wachten tot Sigi weer in de spits speelt en Boerrigter op rechts.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Links

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Links, ja, excuus. |:-

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en rechts dan? Blijf die kant wel erg zwak vinden met Lukoki die geen voorzetten kan geven, Ebecillio die het wel redelijk doet maar alsnog niet echt geweldig speelt en sulejmani en ozbiliz zijn geblesseerd.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Boerrigter gewisseld dus.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    :mad: Derk eruit.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Rechterkant blijft gewoon een hekelpunt, Sulejmani heeft aan het begin van dit seizoen wel een paar aardige wedstrijden gespeeld maar is gewoon veel te wisselvallig, het is lastig om in te schatten of je hem nou volledig af moet schrijven. Lukoki, Ebecilio en Ozbiliz vind ik alle drie te wisselvallig en weet niet wie van de drie nou het beste is.

Narsingh kopen van Heerenveen lijkt me eigenlijk de beste optie. Al vind ik wel dat je moet kijken of je niet zelf een goede buitenspeler in de jeugd hebt lopen.

Derk gewisseld? Toch niet een terugslag of iets dergelijks? Of gewoon net als Sigi afgesproken dat hij maar een uurtje zou spelen?

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sulejmani is alsnog wel een klasse of twee hoger dan de rest voor die positie. Tuurlijk hij is erg wisselvallig, maar hij heeft toch echt wel het vermogen (helaas komt het maar weinig naar voren in al die tijd bij Ajax)

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem met Sulejmani is als hij slecht speelt dan ook echt waardeloos is. Voegt, als hij goed speelt, wel iets toe aan het team, dat wel. Vind persoonlijk Lukoki wel een leuk spelertje, alleen oogde hij erg zenuwachtig in de wedstrijden die hij speelde tot nu toe, maar af en toe zie je wel hoe makkelijk hij er langskomt met zijn snelheid, alleen jammer dat zijn voorzetten niet om over naar huis te schrijven zijn.

Blijft een lastige keuze, zeker omdat Sulejmani al genoeg kansen heeft gehad, en op een incidenteel moment na nog niet veel heeft laten zien.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach gelukkig hoeft Frank er nu op het laatst niet op te rekenen dat hij terug komt :9 Maar het blijft dan nog wel voor volgend seizoen wat... Narsingh is leuk, maar ik denk juist dat het trio bij elkaar goed is ingespeeld waardoor het zo goed loopt dus zou misschien wel kunnen floppen bij ajax..

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van der Wiel er nu ook uit. Hopelijk kan Boerrigter ook een helft meedoen tegen Heerenveen.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Blijft natuurlijk een gok, zelfde als met Sulejmani. Bij Heerenveen speelde hij de sterren van de hemel en bij Ajax heeft hij zelden dat niveau meer gehaald. Al zie ik ook graag een jeugdspeler aan de rechterkant, met Boerrigter aan de andere kant kom er sowieso genoeg dreiging.

13. Seh

Seh Guest

Je mag blij zijn dat Sulejmani gehaald is uiteindelijk (niet voor dat geld, maar toch) maar had Ajax voor de winterstop niet ook nog zonder hem willen zien. 8) Of eigenlijk wel, maar dat zeg ik dan als Feyenoorder. :+

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    QFT!

Zowel Boerrigter als Sigthorsson vind ik erg leuke spelers.

Lukoki vond ik ook niet slecht trouwens.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Geef eerlijk toe dat hij voor de winterstop wel een reeks goede wedstrijden heeft afgewerkt en hij ook zeker Ajax wat punten heeft bezorgd. Alleen verwacht ik, mede waarschijnlijk door zijn aankoopsom, wat meer van hem, beetje de dreiging die Boerrigter wel bijna iedere wedstrijd heeft.

Als wat Lukoki wat meer gaat durven dan is het echt een leuke speler, tegen PSV liet hij echt helemaal niks zien maar tegen Heracles had hij in de tweede helft toch zeker een paar leuke acties.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad meer lef, je ziet dat hij wel echt profijt heeft van spelers die een dieptepass kunnen geven. Eriksen en Janssen zochten 'm constant op, dan kan hij volop gebruik maken van zijn loopactie. Vind 'm qua passeerbewegingen aan de bal nog wat tegenvallen, daar moet wel meer rendement uitkomen. Hij is er nog lang niet hoor, werd een beetje geirriteerd zelfs dat hij na de wedstrijd tegen ADO helemaal werd opgehemeld, voorlopig doet die nog meer verkeerd dan goed :+

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook nog dat Ebecilio helemaal werd opgehemeld na zijn debuutwedstrijd vorig jaar tegen Vitesse(?), ben dus ook een beetje voorbarig, maar bij hem is het overduidelijk een soort faalangst. Toen het ook eenmaal 3-0 stond durfde hij ook meer omdat het toen toch al gespeeld was, gooide ook één keer een lekkere passeeractie eruit.

Maar probeer wel objectief te blijven en ben het met je eens dat hij meer fout dan goed doet.

Het enige wat me bij hem tot nu toe opvalt is dat hij echt niet normaal snel is, zeker op de eerste 20/30 meter. Ook lijkt hij iets meer controle te hebben dan Ebecilio.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24

Aldus Vi.nl :)

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Pijnstillers? :eek: Is die jongen dan nog steeds niet helemaal hersteld?

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajaxshowtime

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina