1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee man heerlijk commentaar :cool:.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is bij de NOS niet anders. Bovendien heeft Sport1 Sierd. En je kunt op Sport1 ook het commentaar nog op een andere taal zetten.

Maargoed, ook Sport1 is inderdaad verre van perfect, maar ze zenden wel alles uit. Ik mis m'n dreambox :mad:

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Rode kaart. BORING.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Liever volgend jaar weer Liverpool, Arsenal en Spurs bij de laatste 8.. samen met Milan, Munchen, Barca, Madrid en Dortmund ofzo..

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Eriksen toonde dat al aan vs Strootman :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nou, ik denk dat je over een jaartje of 5-6 zeker kans hebt dat Denemarken daadwerkelijk beter is dan Nederland, hoor.

7. Seh

Seh Guest

Door wat Ajax talentjes?

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat zou er zijn gebeurd als de scheids van CHE - BEN gisteren Barca - Milan had gefloten.. Dan had Barca 10 gele kaarten gehad vanwege kaarten aanpraten 8)

Seh: Niet alleen van Ajax hoor. Als je het jeugd voetbal een beetje volgt, nationaal gezien, dan weet je dat Denemarken een enorme goede lichting heeft.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Moeilijk om te zeggen, met o.a. Eriksen, Fischer, Boilesen en zanka heeft Denemarken iig potentiële topspelers. Het ligt eraan of bijvoorbeeld Luuk de Jong zich nog verder ontwikkelt. Ik denk dat na het wk in Brazilië, het voor Sneijder, Robben, Van Persie, Huntelaar, etc een beetje voorbij is. Dan moet er een nieuwe lichting komen en tot nu toe zijn er niet echt grote Nederlandse talenten die opvallen.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De enige die ik op kan noemen is Maher, maar die laat het ook niet altijd zien. (En er zijn er dan nog een aantal zoals bijv. Clasie, maar die moeten nog wat meer laten zien)

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En zelfs die zal waarschijnlijk voor Marokko kiezen.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Oef, Ramires...

13. Seh

Seh Guest

Volg de jeugd niet echt, maar zijn die dan zoveel beter dan een De Vilheana, Rekik, Achahbar, Depay en Kishna? Om maar wat spelers die ik nu zo uit mijn hoofd kan zeggen te noemen. :+ En dit zijn dan de jongste talenten die bij het eerste van een topclub aanschuiven, behalve Kishna.
    Dan heeft Nederland nog de generaties erboven met Luuk de Jong, Van der Wiel (ja nog steeds), Bruma, Elia (is toch ook pas 23 oid?) die het toch al hebben laten zien en dan nog spelers als Maher, Clasie, Strootman (kan een leuk middenveld worden :eek:) die opkomen naast de standaard talenten als Wijnaldum en Fer.

Ik zie ook dat Eriksen een (top)talent is, maar toch verliest hij de strijd op het middenveld van een Clasie bijvoorbeeld. Die niet veel ouder is. Ik heb het idee dat het inderdaad een goede lichting is bij de Denen, maar Nederland heeft áltijd een goede lichting.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2012
  14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nou niet echt onder de indruk van de volgende NL lichting.

15. Seh

Seh Guest

Van welke spelers in mijn vorige post verwacht je dat ze het niet gaan redden en waarom?

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Van Kishna is het in ieder geval afwachten hoe hij hersteld en terug komt van zijn blessure maar de potentie heeft hij wel.

17. Seh

Seh Guest

Dan noem je precies de speler die ik alleen ken van Football Manager. :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen het best redden hoor tot het NL elftal, maar je moet je afvragen of je dan nog wel de concurrentie aankan met de Europese top.

Duitsland heeft echt een top lichting. Götze, Özil, Kroos, Khedira, Reus, Müller _O_.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, vliegen er zomaar 2 tanden uit je muil. 8)

En dan trekt ie de 3e er ook nog even uit haha

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, is die gast nog niet terug? Had gehoopt dat ie op de Future Cup zou spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina