De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon 4-4-2 of 4-5-1 spelen. En ik neem aan dat Boerrigter als grap bedoeld is.

2. Seh

Seh Guest

Nee, ze menen echt dat de rechtsback van De Graafschap uitspelen je recht geeft op een basis (!!:lol: :lol:) plek in Oranje.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Om de een of andere reden vinden veel ajacieden hier dat Boerrigter mee moet. Leuke speler hoor, maar (nú) wel alleen voor de Eredivisie. Daarnaast pas net weer fit.

En sowieso, dafuq Boerrigter in Oranje, waarom reageer ik hier nog serieus op 8).

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dan vergeten ze natuurlijk de 2e helft 8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jullie het met 'ze' over Gaizka? Stelletje stumpers.

6. Seh

Seh Guest

Mijn pa en 3 maten die Ajacied zijn opperde het zelfde, eerder dit seizoen. Ik zal het voortaan speciaal voor jou tussen haakjes zetten, iets als ''sommige Ajacieden''. Hoop dat je je dan niet meer aangesproken voelt. :)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb het over een aantal ajacieden hier, die dat vaker roepen. Geen ze, oid,

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    4-4-2

-----------Stekelenburg-------------
    -??????--Mathijsen--Heitinga--????-
    -------De Jong-v. Bommel----------
    --vd Vaart-----------------Robben--
    -------v. Persie--Huntelaar---------

Of zeg ik nu iets heel doms om Sneijder buiten de basis te laten?! Heeft totaal niks laten zien dit seizoen (ook mede door zijn club). Op de backpositie zou ik echt geen enkel idee hebben wie er zouden moeten staan..

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    uhhh Ik weet niet hoor, maar Boerrigter werd al opgeroepen voor het NL elftal, hij raakte alleen toen geblesseerd.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn 'ze' verwijst naar de 'ze' uit de post van Seh ;)

Wisgerhof ook...your point?

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zelfs Ugur Yildirim heeft een interland gespeeld dus dat zegt niks :+.

12. Seh

Seh Guest

Van der Wiel gewoon rechtsback, links denk ik Emaneulson. Als dat een beetje loopt in oefenpotjes.

Afellay gaat wel fit zijn, dus dan Van der Vaart eruit. Die is niet goed genoeg op de zijkanten imo. En hij kan maar 60 minuten voetballen en dan moet hij eruit...

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    België doet niet mee toch? Gewoon fake-McLovin-ID aanmaken voor Vertongen :cool:, en pak meteen Kompany en Hazard ook mee :cool:.

-----------Stekelenburg-------------
    -vdWiel--Mathijsen--Heitinga--Urby-
    -------De Jong-v. Bommel----------
    --vd Vaart-----------------Robben--
    -------v. Persie--Huntelaar---------

Maar Rafa móét centraal hè.. Mist teveel snelheid voor flanken, en tja.. liever (fitte) Afellay en tweede helftjes Elia op flanken. Zou vdVaart wel heerl graag zien spelen op de 10, maarja.. Luxeprobleem.

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je doet alsof het lachwekkend zou zijn om Boerrigter op te roepen... Bertje thinks otherwise.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haal je de Jong of v Bommel eruit en zet je v/d Vaart ervoor.

Heel Nederland vond het lachwekkend om Wisgerhof op te roepen....Bertje thought otherwise. Still....your point?

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tegen Denemarken kan je dat proberen, maar heb liever een goed blok tegen Duitsland en Portugal.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zet Robben op rechts, van der Vaart hangend op links. En laat Urby maar lekker veel opkomen. Daar is ie toch veel sterker in als verdedigen. Dan kan van der Vaart wat meer richting het centrum, terwijl Urby opkomt.

Maar dit EK gaan we wel zien hoe goed van Marwijk is als bondscoach. Want ik verwacht dat hij gewoon vast blijft houden aan dezelfde spelers en dus gewoon Sneijder er in zet en Huntelaar of van Persie op de bank.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Liever op hun helft spelen dan een blok zetten met amateurs daar achterin. Heb je al gezien hoe dat afliep. Gewoon aanvallend gaan spelen tegen iig Duitsland.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Boerrigter heeft aangetoond de enige over gebleven ouderwetse linksbuiten te zijn die buitenom gaat en een voorzet aflevert. (in Nederland) Dat kan geweldig werken met Klaasje in de spits. Aan iemand als Afellay heb je vrij weinig op de linkerflank.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je brengt het alsof Bertje alleen maar goede keuzes maakt. Op een eind toernooi horen er geen Mickey Mouse League spelers op het veld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina